Само за седмица 1400 души ще загубят своите шофьорски книжки заради нарушения. Те са били заснети от камерите на Орлов мост в София, каза Тенчо Тенев, заместник-началник на КАТ - София.Най-често водачите не спазват предимството на пешеходците или преминават на червен сигнал, съобщи БНР."Камерата, която е поставена на входа, малко преди Орлов мост, за една седмица засне 1400 нарушения за превишение на скоростта над 30 км в час.Само за една седмица на 1400 водачи ще им бъдат отнети свидетелствата за правоуправление," подчерта Тенев.Според зам.-началника на столичния КАТ младите водачи са най-големите нарушители:"Най-честите нарушения са неспазване на предимство на регулирано кръстовище, и то на пешеходци на пешеходна пътека. Основната част от пътнотранспортните нарушения са млади водачи - блъскат пешеходци, които пресичат на пешеходна пътека".dnes.bg
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Само за седмица 1400 шофьори в София остават без книжка
Collapse
X
-
kazan написа:Скоро ще ви се реши проблема с големия трафик струва ми се ..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07Виж бейби не сме глупаци,
ние сме отбор от здравеняци.
Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo
Коментар
-
Странното е, че дълго време преди ограничението 50km/h имаше ограничение 80km/h и трябваше, или да имаш орлов поглед, или да успееш за 200 метра да намалиш скоростта от 80 на 50, защото като гледам, как е насочена камерата активната линия на която снима е на 20-30 метра след знака. От десетина дни се появи знак с ограничение 60km/h преди това от 50...А иначе четох за камера, която откакто е сложена е докарала над един милион лева в бюджета, но не можело да се заделят 25 000 евро за закупуването и. Фирмата производител, която я предоставила за временно ползване щяла да си я прибере...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Всеки път като стане дума за камерите, аз питам едно и също. Има ли някъде нормативен документ за ползването им и за налагането на наказания. Минават ли някакви проверки, с какъв уред отчитат скоростта, одобрен ли е от някоя измервателна лаборатория, кой следи дали са изправни и т.н. Или всичко е на доверието ... на полицаитеКогда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
За тези най-новите и скъпи кутийки там схемата става с последователни снимки и се смята изминатото разтояние от снимките и ти дава скоростта проста формула. Камерата е със супер резолюция и снима много обекти едновременно и в различни посоки. Няма измъкване. Друг е въпроса с определянето на водача защото когато камерата снима колата отзад тогава водача не се вижда. Мой приятел има такъв проблем. Когато отиде в КАТ да посочи кой е водача оттам го заплашиха със съд, че лъже и не му разгледаха възражението. За което ги съди (резултат в края на месеца). За другите градове не знам, но във Варна камерите които сложиха по кръстовищата за сега не работят, работят само малките камерки по стълбовете които не отчитат скорост а само наблюдават. Единствените работещи камери в момента са на изхода до Пикадили парк и посока Добрич в Аксаково.
Коментар
-
kazan написа:За тези най-новите и скъпи кутийки там схемата става с последователни снимки и се смята изминатото разтояние от снимките и ти дава скоростта проста формула....Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim - знам, че се занимаваш с подо6на дейност, ама 25000$ не са ли малко множко за една такава камера?В един епизод на "Ловци на митове", където искаха да проверят над каква скорост снимката ще е размазана, снимаха со6икновен DSLR и полицая каза, че използват такива камери (може и не навсякъде, знам ли, може и да лъжат, може всичко, затова питам)kazan "За тези най-новите и скъпи кутийки там схемата става с последователни снимки и се смята изминатото разтояние от снимките и ти дава скоростта Smile проста формула."Това, честно, не го раз6рах. Не е ли достатъчно радарът да ти определи скоростта?И как системата раз6ира колко е изминатото разстояние възоснова на снимки?Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
dobrujanetza написа:За шофьорите разбрах. А какви ще са наказанията за пешеходците- нарушителиAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Защото ако пешеходеца блъсне колата ти - няма да и има нищо ни на колата ни на теб. Ако ти блъснеш пешеходец обаче - последствията са по-големи. Така че дай да почнем от това колите да не блъскат пешеходци, па ще стигнем и до пешеходците да не блъскат коли . В България съществува тотално, абсолютно, повсеместно пренебрежение към пешеходеца от страна на колите. Казвам го като човек бутащ детска количка поне 3 часа на ден. Единия спре да мина, другия го изпреварва с бясна скорост на пешеходната пътека, сакън да не успея да мина едната лента и да трябва да ми спира на втората. За да спрат на пешеходна пътека на детска количка се налага да я смъкна на платното - с всичките опасности от това. Не го ли направя - ми аз не пресичам значи, що да спира. А като се наложи да спрат се почва с едни физиономии, като че ли 10-те секунди да пресека им вземат година от живота. Стоял съм на пешеходна пътека сочейки маркировката на пътя. Реакциите - дружелюбно махване и преминаване с газ, псувни и среден пръст, надигане от седалката да видят да няма дупка която им соча, тотално пренебрежение.Така че - шофьорите са в пъти по-големи длъжници на пешеходците.
Коментар
-
ls1 написа:Защото ако пешеходеца блъсне колата ти - няма да и има нищо ни на колата ни на теб. Ако ти блъснеш пешеходец обаче - последствията са по-големи. Така че дай да почнем от това колите да не блъскат пешеходци, па ще стигнем и до пешеходците да не блъскат коли . В България съществува тотално, абсолютно, повсеместно пренебрежение към пешеходеца от страна на колите. Казвам го като човек бутащ детска количка поне 3 часа на ден. Единия спре да мина, другия го изпреварва с бясна скорост на пешеходната пътека, сакън да не успея да мина едната лента и да трябва да ми спира на втората. За да спрат на пешеходна пътека на детска количка се налага да я смъкна на платното - с всичките опасности от това. Не го ли направя - ми аз не пресичам значи, що да спира. А като се наложи да спрат се почва с едни физиономии, като че ли 10-те секунди да пресека им вземат година от живота. Стоял съм на пешеходна пътека сочейки маркировката на пътя. Реакциите - дружелюбно махване и преминаване с газ, псувни и среден пръст, надигане от седалката да видят да няма дупка която им соча, тотално пренебрежение.Така че - шофьорите са в пъти по-големи длъжници на пешеходците.
Коментар
-
ls1 написа:Защото ако пешеходеца блъсне колата ти - няма да и има нищо ни на колата ни на теб. Ако ти блъснеш пешеходец обаче - последствията са по-големи. Така че дай да почнем от това колите да не блъскат пешеходци, па ще стигнем и до пешеходците да не блъскат коли . В България съществува тотално, абсолютно, повсеместно пренебрежение към пешеходеца от страна на колите. Казвам го като човек бутащ детска количка поне 3 часа на ден. Единия спре да мина, другия го изпреварва с бясна скорост на пешеходната пътека, сакън да не успея да мина едната лента и да трябва да ми спира на втората. За да спрат на пешеходна пътека на детска количка се налага да я смъкна на платното - с всичките опасности от това. Не го ли направя - ми аз не пресичам значи, що да спира. А като се наложи да спрат се почва с едни физиономии, като че ли 10-те секунди да пресека им вземат година от живота. Стоял съм на пешеходна пътека сочейки маркировката на пътя. Реакциите - дружелюбно махване и преминаване с газ, псувни и среден пръст, надигане от седалката да видят да няма дупка която им соча, тотално пренебрежение.Така че - шофьорите са в пъти по-големи длъжници на пешеходците.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
ls1 написа:Защото ако пешеходеца блъсне колата ти - няма да и има нищо ни на колата ни на теб. Ако ти блъснеш пешеходец обаче - последствията са по-големи. Така че дай да почнем от това колите да не блъскат пешеходци, па ще стигнем и до пешеходците да не блъскат коли . В България съществува тотално, абсолютно, повсеместно пренебрежение към пешеходеца от страна на колите. Казвам го като човек бутащ детска количка поне 3 часа на ден. Единия спре да мина, другия го изпреварва с бясна скорост на пешеходната пътека, сакън да не успея да мина едната лента и да трябва да ми спира на втората. За да спрат на пешеходна пътека на детска количка се налага да я смъкна на платното - с всичките опасности от това. Не го ли направя - ми аз не пресичам значи, що да спира. А като се наложи да спрат се почва с едни физиономии, като че ли 10-те секунди да пресека им вземат година от живота. Стоял съм на пешеходна пътека сочейки маркировката на пътя. Реакциите - дружелюбно махване и преминаване с газ, псувни и среден пръст, надигане от седалката да видят да няма дупка която им соча, тотално пренебрежение.Така че - шофьорите са в пъти по-големи длъжници на пешеходците.
Коментар
-
Принко, ти не разбираш. НЯМА пешеходни пътеки. НЯМА и подлези. Каква пешеходна пътека е ако никой не спира на нея? Ако пешеходеца ЗНАЕ че ще му спрат при най-малкото му намерение да пресече - ще иде на пешеходната пътека. Като знае че все тая - ще си пресича къде да е. Подлезите са пълна смрад, вътре си е жива болест, урина, фекалии, неосветено. Ти искаш аз като пешеходец да ти обръщам внимание, обаче не за да правим заедно безопасно движение, а за да може като ти ОБЪРНА ВНИМАНИЕ - да не ти се пречкам. И на пешеходна пътека, и навсякъде. Искаш аз да те виждам и да се пазя от теб, защото това ще свали от теб работата ти да ме виждаш и да се съобразяваш с мен. В Румъния всички пресичат като свещени крави. В Букурещ, АДСКИ натоварено движение - светне ли зелено можеш да си затвориш очите и да пресечеш. Тука как е на десен завой? ’Един мина - и аз ще мина’ мисли следващия шофьор и така до безкрай. А пешеходеца трябва да изчака червеното че да се стрелне преди другите коли да са пресекли кръстовището и да дойдат до неговата пешеходна пътека. В Румъния при най-малкото съмнение за пресичащ човек на главен път в село се СПИРА на пешеходната пътека. Кажи ми, ама честно, тука в същата ситуация спира ли някой? Пешеходеца в България на главен път минаващ през село изчаква ВСИЧКИ и тогава пресича. Единствено има някаква минимална толерантност към децата, обаче, забележи, не защото така трябва, а защото знаеш че е дете и не го знаеш накъде ще се стрелне, та си вързваш гащите. От по възрастните пешеходци се очаква обаче да си знаят мястото и да не се пречкат.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар