Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Поредния начин за измама.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Re: Поредния вид измама

    z_sutrov написа:
    Не намерих пусната тема за този вид измама във форума и затова реших да пусна темата...
    Аз пък я намерих и слях двете теми.
    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

    Коментар


      #17
      Предвид организацията на банковата система в България не е проблем да си дадете IBAN номера на когото и да е. Той си е изначално непотребен за точене на пари. В последните 12 месеца - всичките уважаващи се банки въведоха електронните подписи като единствените "осигурителни" средства за електронни операции с банковите сметки. Това означава, че дори частно лице да си даде всички данни - Трите имена, ЕГН, №ЛК, IBAN - пак нищо не могат да източат по електронен път от банковата му сметка. Самият аз дори нямам "разрешена" услуга за електронно банкиране към единствената ми банкова сметка - оказа се, че след като ми е изтекъл сертификата трябва или да ходя на гише или да си купя електронен подпис..., а за последното - не мерси, нямам излишни кинти всяка година и за него. Стигат ми останалите електронни "удоволствия", които плащам.От новините днес се убеждавам, че престъпните схеми за измама на "богати" пенсионери са доста "разширени" - вече се мами и с предстоящи операции... Тъй, че приятели, предупредете си бабите и дядовците, защото дядото на жена ми преди година и нещо изгоря по схемата с катастрофите - убеждавам се, че пенсионерите имат яко скътани кинти...
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #18
        jenshen73 написа:
        ... пенсионерите имат яко скътани кинти...
        Имамееее. :P Много удобно се спи върху тях. :D Има един телефон на ЧЕЗелектро-България.070010010Той е единен и единствен за всякакви справки, въпроси, услуги и повреди за клиентите на това електро дружество.Не е импулсен, не е мошенически, но е единствен.Около Гергьовден заради повреда ми се наложи да го ползвам. От 18 свързвания само 5 пъти разговарях с жив човек, а в останалите една електронна мацка освен указанията които ми даваше какво да натисна и за какво, ми казваше накрая, че няма в момента свободен оператор който да ми приеме обаждането. И тези 13 празни обаждания наливат пари в БТК за наистина извършената от тях услуга.А колцентъра за облужване клиентите на ЧЕЗ се намира на по-малко от километър от адреса ми в Плевен. И сигурно по тази причина повредата ни бе полуотстранена на 11 час от първото ми обаждане.Едно време Иван Костов въведе "обслужване на едно гише", а тези другари-на един телефон.
        Fiat Punto 1,1- 1996г.
        газ-бензин , "Lovato"

        Коментар


          #19
          @Neno_Er: Във Варна мой клиент пожела когато клиенти му звънят в търговският офис - да няма зает сигнал при свободен служител. Срещу 3 ISDN поста получихме 6 линии на един номер - примерно 234567. Звъниш си на 234567 и винаги попадаш на свободен сигнал, ако някой от служителите не говори. Т.е. този номер за който ти говориш не е обвързан с едно постче, а поне с 10-12-20 служителя от другата страна. Нарича се сериен номер - звъниш на пилотният номер 234567, а централата се грижи да те прехвърли на първият свободен. Повярвай ми - при посочената от теб ситуация - със сигурност нито си бил единственият звънящ нито последният...
          Steliyan's Life!
          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

          Коментар


            #20
            Според мен колегата повече го боли от това, че е бил 11 часа без ток, отколкото това, че никой не му е вдигнал. Явно цената на тока е прекалено ниска и нямат пари да назначат повече оператори
            == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

            На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

            Коментар


              #21
              Слав написа:
              Според мен колегата повече го боли от това, че е бил 11 часа без ток, отколкото това, че никой не му е вдигнал. Явно цената на тока е прекалено ниска и нямат пари да назначат повече оператори
              Всъщност - цената на тока е достатъчно висока, но измекярските чуждестранни ЕРП-та, също като БТК искат да печелят без никакви инвестиции, поддржъжка и персонал. Когато ЕОН дойдоха във Варна - от 4 спешни екипа оставиха на щат само един, а останалите - на повикване, ако "случайно" има нужда. Оставят се най-неквалифицираните кадри, тия които не им пука от размера на заплащането - поради тази причина ще дойде време, когато 24 часа ще е "нормален" срок в който да стоим без ток/вода...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #22
                И мен ме напъплиха ама почват доста от далече:CivilitiesLet me present to you one of the largest worldwide enterprises where I work as a permanent manager of HR department. Our company is engaged in different areas of activity, such as:- companies setting-up- companies winding-up- opening accounts in Europe- etc.There are vacant positions of regional managers in Europe:- salary 2.600 euro + bonus- part-time employment- individual time-tableIf you are interested in this job send us the necessary information on the following e-mail address: Eddy@europen-job.comFull name:Country:E-mail:Mobile phone-number:Please, write your Telephone Number and our manager will contact with you and answer all your questions.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар

                Working...
                X