Mitko написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво кара българина?
Collapse
X
-
karamfilov написа:Аз карам само немски автомобили , но съм много доволен и от Пунтото което карам - частите са му супер евтини а и разхода му не е за подценяване , минал съм 30000 км с него и не съм му отварял капака
Коментар
-
Ako се загледате в немската класация "ТюВ" ще видите че новите мерцедеси и бъмъвъта отиват далеч назад в класациите.В 10 годишните коли все още водят обаче.За сега като най качествени се очертават Тойота, постепенно почват да бият навсякъде в класацията.Новото Ауди А6 3 литра турбодизел с 280 коня, което кара шефа ми, за 2 месеца му протече скоростната кутия и трябваше да се сменя цялата гаранционно - това ако е немско качество .... Мерси.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
Гост
Е...има си и добрите черти....само след време няма да е интересно да се карат подобни коли, а нашият форум ще се препълни от любители.....хихихи.....И да ви разкажа нещо интересно.В града, в който съм отраснал, местната мутра /викат му "Песа", който в трезво състояние не е чак толкова лош/ има следния принцип на шофиране, като мине някой голф с бясна скорост, неговия коментар е следния: "- е б...х го в говедото, не се кара така...като прелетиш кой ще те види...ей го, аз кат купя нова кола, карам с 5 километра в час, надувам Павароти и карам бавно, блаженно....за да се кефят хората на Павароти...и на колата ми де...па може и некое маце да скочи вътре......де ша ма гони ако профуча около нея, ааааааа...така ми......."хихихи......коментара е излишен...
Коментар
-
Ех, Tempra, Песа е някаква бележита личност явно, Павароти Голям смях!!! Аз да си кажа виждането по въпроса. За немското качество няма да коментирам, щот съм пристрастен. Иначе какво кара българина...1-во(без значение по ред)Лада. Остатъци от комунистическото мислене на много българи. Евтината ладичка се радва на почит дори и от тунинг феновете, които я украсяват със своебразни елементи на съвременното китайското електро-,машино- и какво ли още не строене. Култова е визията на вдигнатата с две пружини задница, тъмните джамове с въздушни мехури по фолиото за 8,50лв., цветните пръскалки, полу-ръждясалия накрайник от битака(Илиенци или по бит-пазара по местоживеене)и куп други принадлежности, на които би завидяла всяка себеуважаваща се тунинг фирма! 2-роГолф(всички модификации и генерации),често приличащи много на по-гореспоменатото чудо на автомобилостроенето. Карат се много по няколко причини-основната-’’Пешо има много як Голф II,’найш как върви! 1.8 Гти със спортен филтър 182 коня, и аз ако имах такъв...’’ Защото повечето са коне, които гледат какво казал съседа бат’ Станко, щото той мноо ги разбира, нали е бачкал цял живот в сервиз на Лада! Като други причини са лесното намиране на части,евтината им(относително)цена и т.н.3-тоОпел(Астра, Вектра, Кадет и т.н.) -//- като 2-ро4-тоВсички останали, обикновенно купени по случайност от приятел или защото за били по-евтини.Моите наблюдения са, че по-голямата част от хората са просто с масата, не мислят или доверяват на вкуса си, специалисти и др. За мен колата е индивидуалност, част от моята същност и виждане. Но истината е според мен, че не са виновни Голфаджиите и Беемварите(егати думите), като че ли не сме дорасли основно финансово и мисловно за избор. Факт е, че повечето хора(поне засега) са изцяло незаинтересовани от сигурността в и на автомобила си. Еърбеци, системи за пасивна и динамична(активна) сигурност са неща далеч от нас. Важно е да е евтино, масово и модерно. Един казва "Италианските коли са боклуци"и всички айде по баира, само Голф. В "по-горния клас" нешата са идентични- кой незай, кой не е чувал за мутрата с S-,C(по-малко)ML-и всички остали класи Мерцедес! Пък то има поне още пет марки, които често на по-ниска цена биха предложили по-ефектна визия най-малкото. А какви са фактите малко хора се интересуват... Дано скоро(или поне не след дълго)време започнем да мислим.П.С. Само да отбележа, нямам нищо против гореспоменатите абтомобили. Само за сведение, аз карам(поне засега) и полу-Фолксваген, години наред бях фен на Опел , ама и аз съм преболедувал тая болест на масово мислене.
Коментар
-
Съгласен съм напълно с колегата ME_TO_U,но в случая аз трябва да се ява гласа на разума и да обобщя .Айнщайн е казал-САМО ДВЕ НЕЩА СА БЕЗКРАЙНИ НА ТОЯ СВЯТ-ВСЕЛЕНАТА И ГЛУПОСТТА.А най-лошото е,че глупостта не "ходи" нито по животни нито по растения,а по хората.Но надеждата умира последна :D .Кейн ,дай да не цитираме TUV,че ние(италианците)сме доста назад.Колкото и да боли .Но те оценяват нещата комплексно и това донякъде ме успокоява.Все пак всеки от нас се е срещал с "майстори" по-сервизите(били те оторизирани или не) и това не влия е върху отношението ни към марката автомобили.Много са ги разглезили немците ,или са перфекционисти???Едва ли... Ние си харесваме автомобилите въпреки техните недостатъци,АКО ИМАТ ТАКИВА,а това си е направо ЛЮБОВ АААА, не мислите ли така??? :D :D :DКойто нищо не го боли и няма никакви проблеми,значи не е ЖИВ!!!
Коментар
-
Какво кара българина
всички новоизлюпени дупета като изкарат книжка се качват на голфове и опели и се мислят за гъзари! А всъщност колите им са морално остарели!!! Всички говорят против италиянските коли, много се чупели, били гадни и незнам си още какво. На всички такива много поздрави и да си карат немските кошници! В момента карам Браво и то ми е третия Фиат и нямам ниакви оплаквания както от него, така и от предишните два!Fiat Bravo 1.6 16v 103hp with K&N sport air filter
Коментар
-
Момчета ( и момичета!) няма смисъл да коментираме масовото българско мислене - то си е пределно ясно - а между другот смятам че мнението за товоа коя кола е ’модерна’ се създава и от автоджамбазите които имат интерес да продават повече от това което внасят - а всички знаем от къде масово идват колите - Австрия и Германия - само в последно време започнаха да докарват и от Италия та бройката на Брава се увеличи доста.Лично за мен италианската кола има индивидуалност - било дори и със болежките и - Типото ми е третия ФИАТ и смятам тази година (или най-късно догодина) да се кача на Брава защото ми идва малка сегашната (детски колички, чанти, торби, топки, играчки, жена, дете и пр.)Другото обаче което ме радва наистина е че го има този форум и аз най-сетне открих проблясък в сивата провинциална затъпялост (все пак съм от Хасково а тук Фиатите са доста по-малко отколкото в София)Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Напълно съм съгласен с me_to_u, но да предложа и аз една или няколко гледни точки! Според мен поради вродена комплексарщина българина се чувства недостоен или недорасъл (но естествено никога няма да си го признае) да кара красива кола! По същата причина го е срам да погледне, камо ли да заговори хубава жена, като в същото време той я обявява за к...ва и за каква ли още не само защото не може да я има! Та логиката при колите е същата - макар и неосъзната.Ето защо той поглежда "четириъгълният паралелепипед" (известен и като Голф ІІ) и си казва "Леле, (те т’ва е кола, а и Пешо кара так’ваа"! Пък и понеже е груба и недодялана, а той си е прозз - то значи задължително е и здрава-по аналогия с Москвич! Ха някой да ми обясни какво се има предвид под изказването "Италианките са по нежни", или "Мани ги френските коли, они са с нежно окачване"! Айде да не казвам коя част от тялото им е нежна! Апропо... напоследък в Кюстендил се навъдиха доста Браво, Брава и Марея, Пунто - не толкова, та се чудя дали Българина и в частност Кюстендилеца почва да поумнява или просто в Дупница се докарват повече италианки?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар