Slavi_Lancia написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Към колегите от Пловдив-една обява в мобиле
Collapse
X
-
snake написа:Slavi_Lancia написа:snake написа:sacheto написа:Венко аз съм в Шумен тия дни и в понеделник се прибирам към Пещера,ако искаш мога да хвърля едно око на тази ланчия в Стара Загора,да видя в каквои състояние!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
А някой да е виждал в Пловдив тази либра http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...798&f1=details ? Ако има да каже нещо, да го каже сега или да замълчи завинаги . Защото ще ходя да я огледам и може би ще й поискам ръката :D . А моята марая скоро ще бъде пусната в продажба, ако ме разбирате за какво намеквам . Но ... нека не се връщаме напред, както казва Димитър Пенев .Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Не, повече никакви такива преработки. Исках дизел, но ако тази ми хареса, ще я купя и ще си я карам на бензин. Газта е голяма благина, но няма по-добро от това, което е излязло от завода. Ако наистина по документи и джам е 2003-а и ми хареса, ще я купя. Струва ми се много вълнуващо да имам толкова нова кола . Лошото е, че чак към края на седмицата се очертава възможност да я видя, но каквото стане. Спешна работа нямам. Ако не тая либра, друга ще е.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
.......прав е колегата, пък и винаги може да си сложиш другаде газова и да нямаш ядове явно много си се наплашил Моя приятел от Варна DELTA има същата либра на газ вече 3 год и няма никви ядове ни с палене ни с вървене ни с дюзи ни с обучение ни с нищо хем сам си я слага с още един ентусиаст Ами ти си решаваш де спор няма че ако можеш д аис позволиш бензин няма по хубавоПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Не съм се уплашил. Всичко с газовата вече е тип-топ и колата върви много добре и икономично - средно 10-11 лв/100 км. комбиниран разход при сегашните цени на газта. Но не е същото. Аз съм авто-маниак и искам всичко по колата да е перфектно, идеално. Със сериозни допълнителни интервенции, като монтаж на газова, не може да бъде същото и не може да е идеално. Този извод направих аз за себе си и никой не може да ме убеди в противното. Но нека първо видя колата. Може да се окаже, че нещата не са толкова добри и пак да се насоча към дизел . И тогава тези разсъждения ще са безпредметни. В крайна сметка, надявам се скоро да имам повод да се похваля с ново возило .Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Видях швейцарката. Двигател 1.8, 16V 130 к.с., 839A4000. Външно либрата изглежда отлично, буквално без забележки, влюбих се. Наврях се и под колата, гърнетата са здрави. Двигателят е с кора отдолу, здрава, стрегната. Под капака всичко свети като ново: няма изкорубени пластмаси и изгоряли гуми и маркучи, просто като ново! Човекът ми направи много добро впечатление. Даде ми ключовете и я карах сам от паркинга на Техномаркет до колелото за Асеновград, Пазарджик и т.н. и обратно! Отлично поведение на двигателя, стабилни обороти, климатроника работи много добре, не светят червени лампи. Отлично пътно поведение на колата, няма носене в някоя от посоките, никакво тропане, чукане или виене. Спирачките са отлични.Забележки:- Колата на практика няма гуми- Не работи задната пръскалка- Педалът на съединителя ми се стори доста по-твърд от този на моята мареа, но това не е критерий. Скоростите влизат леко, няма буксуване или разтърсване при потегляне, но според мен съединителят отделя височко.- На всички стъкла пише 0, а в талона пише дата на първа регистрация 2003 г. Не знам възможно ли е това? Проверих я и по номер на рама: произведена е м.06 2000 г.Най-важното: на километража пише 88 000 км. Продавачът каза, че е отишъл да й прави обслужване в Динекспрес и там са казали, че и по компютър излизат тези километри и още не е нужно да се сменя ангренажния ремък и само е сменил маслото и филтрите. Ако това е вярно, ще купя колата. Ще го питам дали е съгласен да направим за моя сметка диагностика пак там и на мен да ми потвърдят, че колата наистина излиза на тези километри.Хайде кажете нещо. Окуражете ме или ме отрезвете .Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Aбрееее аз мисля че си се прибрал с нея какво значение имат километрите тя ако е на 88 вътре и вън тряя да е кат нова и ти така я описваш/. Тва че е произведена 2000 година а е регната през 2003 е само психологически проблем от една страна е на 10 години но от друга е едва на 7 в употреба, нищо чудно да е поседяла доста преди да се продаде като нова все пак не са коли с голяма популярност и се "харчат" по бавно от масовките, ама за сметка на тва пък са уникални Не знам що искаш да се набуташ 50 лева за диагностика вместо с тях да си сипеш 25 литра и да и се накефиш на 350те км с нея Кво ще те стопли че оня в динекспрес ша ти каже че е на тея км, то тва дет показва киломтража е ясно че е инфо от компа, дали го гледаш ти на километража или оня на компа се едно е, ако е върнат и там е върнат. Тоест мястото е едно , не може на километри да е 88 а вътре в памета на компа да е на 180. Така че е безмислено. Аз километрите по саона волана педалите копчетата и всеки друг детаил в купето определям Така че ако там е било като нова няма кво да се колебаеш тва е твоята кола.Абе аз още се чудя как не си с нея вече и не смеи да ми я сравянваш с мареиката За съединителя кат чили ланчите са с по твърди педали, всяка ланча която съм карал е така, а на фиата ми беше мек като памук бати педала, даже се стрясках чат пат да не се е скъсало жило ...... а задната пръскалка нали знаеш как се оправя за 5 мин и 5 леваПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар