Здравейте колеги,или ни е калпав късмета или не знам. За втори път имаме проблем с пералнята(която е с изтекла гаранция вече).Първия път имаше цветомузика( старт бутона мигаше в комбинация с други бутони) и се оказа изгорял нагревател.Обслужихая гаранционно обаче сега ново 20 Та проблема е следния, пералнята си пере, центруфугира, докато не приключи съответната програма. При изпълнение на програма постоянно свети (ограденото на снимката), което е сигнал за заключен люк. До тук всичко е наред. След приключване на програмата и изщракване на вратата "ограденото в червено" мига постоянно.Преди с изщракването "отключването" на вратата този бутон угасваше. Сега обаче не угасва докато не се изключи пералнята от захранването. Като я включа отново към захранващата мрежа пак започва да мига!Ето едни снимки от нета и се споменаваше нещо за размяна на потенциометри!Ако някой е имал подобен проблем и го е решил нека сподели!Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с пералня Indesit WIA 82!
Collapse
X
-
http://www.tehcomservis.com/sitemap.htmХвърли един поглед тук, моята пералня се развали и си я оправих сам от този сайт.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
-
Разгледах сайта с проблема.Чудно ми е ако има проблем с потенциометъра на програматора, след като го сменя с този на терморегулатора, нямали да се появи проблем с температурата!?Ако има нещо износено по потенциометъра вероятно това ще окаже влияние на терморегулатора!Относно миганията, прочетох всичко в книжката, там е посочено мигане на диода за люка и комбинация от други диоди е проблем-вече знаем какъв е"изгорял нагревател".В сайта посочен от колегата по горе има и посочени видове грешки F01 дали това означения е мигане на постоянни интервали? При нормална работа диода на люка свети постоянно при работа на пералнята.След като приключи програмата вратат изщраква и диода на люка угасва, това беше преди сега мига и при отворена врата!Започвам да се чудя и дали връзката с вратата не е нарушена(най вероятно елктрическата).Продължавам да чета из битовите форуми.Първото което ще опитам е размяната на потенциометрите!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Преди полвин година се борих с една такава пералня, но беше тотално повредена от токов удар. След като по време на работа няма никакви проблеми, извади и провери внимателно ключалката - вътре в нея има контакнта група и един термоелемент /прилича на хапче/ огледай внимателно да няма нагар, влага. Извади и внимателно контролера който се намира в долния край на пералнята - огледай го и него за лоши спойки, влага, окиси. Контролера следи всички вериги и дори леко разминаване в съпротивлението на някой компонент се индицира като проблем. При моя случай след смяна на няколко семистора, релетата на мотора и препрограмиране на паметта всичко се оправи. Всичко излезе за по-малко от 20 лв с програматора заедно, а искаха за цял контролер над 200 лв.
Коментар
-
Да вдигна темата!Направо взе да ми писва от тия перални с марка Indesit. Или ми е калпав късмета или не знам.Всчики проблеми с мигащия люк, бяха от потенциометрите. Разменихме, презапоихме и ок. Заедно с това беше заминал и гаранционно подмененият нагревател. Как да е преживях го(въпреки, че се използва Калгон).И сега големия проблем. При центруфугиране се чуват лагери. Това са лагерите на барабана. Той е капсулован в пластмасово корито. Четох, че някой режат коритото, сменят лагери, после силикон, видийки и така до другия път. Попитах и за ремонт - сменя се целия барабан цена 160-170 лв и отделно за труд. Вече се замислям за нова пералня с друга марка!приемам препоръки за марка и модел до 600 лв.ако на всеки 4 години купувам пералня indesit ще фалирамnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Mupo написа:За препоръка. След знайни и незнайни марки накрая се спряхме на втора употреба, истинска пералня. Става въпрос за Miele, която беше всъщност чисто нова, но стар модел. Стар ама железен, буквално и преносно.Power Under Pressure
Коментар
-
Миеле е Мерцедеса или Сонито на пералните, сушилните и т.н. Основното производство на фирмата е насочено към професионална техника, но това което правят за домакинствата е наистина много стабилно като качество и живот. Е дизайна не е последен писък, но какво от това. Важното е, че работи!Няма начин да няма начин!
Коментар
-
Набързо прегледах сайта на Миеле, на мен дизайна ми хареса (като совалки са ) но цените им са солени! Ще потърся да видя как вървят втора ръка или ще купя нова но друга марка. Това обаче ще стане след ремонтите по къщата. А старата ще върви докато спреnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
от индезит също имам много лошо впечатление. Ние сме с беко, взехме я преди 4 години. Пере се 2-3 пъти макс в седмицата, не е имало и грам проблем досега с нея. А беше най-евтината на пазара около 400 лв или дори по-малкоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
dimmX написа:Той е капсулован в пластмасово корито. Четох, че някой режат коритото, сменят лагери, после силикон, видийки и така до другия път.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар