Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с пералня Indesit WIA 82!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с пералня Indesit WIA 82!

    Здравейте колеги,или ни е калпав късмета или не знам. За втори път имаме проблем с пералнята(която е с изтекла гаранция вече).Първия път имаше цветомузика( старт бутона мигаше в комбинация с други бутони) и се оказа изгорял нагревател.Обслужихая гаранционно обаче сега ново 20 Та проблема е следния, пералнята си пере, центруфугира, докато не приключи съответната програма. При изпълнение на програма постоянно свети (ограденото на снимката), което е сигнал за заключен люк. До тук всичко е наред. След приключване на програмата и изщракване на вратата "ограденото в червено" мига постоянно.Преди с изщракването "отключването" на вратата този бутон угасваше. Сега обаче не угасва докато не се изключи пералнята от захранването. Като я включа отново към захранващата мрежа пак започва да мига!Ето едни снимки от нета и се споменаваше нещо за размяна на потенциометри!Ако някой е имал подобен проблем и го е решил нека сподели!Благодаря
    Прикачени файлове
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    http://www.tehcomservis.com/sitemap.htmХвърли един поглед тук, моята пералня се развали и си я оправих сам от този сайт.
    Ex Fiat 126P
    Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
    Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
    Alfa Romeo 147 1.6 TS
    Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

    Коментар


      #3
      Би трябвало в книжката на уреда подробно да са описани тези мигащи режими! Имам в предвид, някакъв жокер за проблема. Да не се окаже, че това е пък нормалния режим .
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        Разгледах сайта с проблема.Чудно ми е ако има проблем с потенциометъра на програматора, след като го сменя с този на терморегулатора, нямали да се появи проблем с температурата!?Ако има нещо износено по потенциометъра вероятно това ще окаже влияние на терморегулатора!Относно миганията, прочетох всичко в книжката, там е посочено мигане на диода за люка и комбинация от други диоди е проблем-вече знаем какъв е"изгорял нагревател".В сайта посочен от колегата по горе има и посочени видове грешки F01 дали това означения е мигане на постоянни интервали? При нормална работа диода на люка свети постоянно при работа на пералнята.След като приключи програмата вратат изщраква и диода на люка угасва, това беше преди сега мига и при отворена врата!Започвам да се чудя и дали връзката с вратата не е нарушена(най вероятно елктрическата).Продължавам да чета из битовите форуми.Първото което ще опитам е размяната на потенциометрите!
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          Преди полвин година се борих с една такава пералня, но беше тотално повредена от токов удар. След като по време на работа няма никакви проблеми, извади и провери внимателно ключалката - вътре в нея има контакнта група и един термоелемент /прилича на хапче/ огледай внимателно да няма нагар, влага. Извади и внимателно контролера който се намира в долния край на пералнята - огледай го и него за лоши спойки, влага, окиси. Контролера следи всички вериги и дори леко разминаване в съпротивлението на някой компонент се индицира като проблем. При моя случай след смяна на няколко семистора, релетата на мотора и препрограмиране на паметта всичко се оправи. Всичко излезе за по-малко от 20 лв с програматора заедно, а искаха за цял контролер над 200 лв.

          Коментар


            #6
            Да вдигна темата!Направо взе да ми писва от тия перални с марка Indesit. Или ми е калпав късмета или не знам.Всчики проблеми с мигащия люк, бяха от потенциометрите. Разменихме, презапоихме и ок. Заедно с това беше заминал и гаранционно подмененият нагревател. Как да е преживях го(въпреки, че се използва Калгон).И сега големия проблем. При центруфугиране се чуват лагери. Това са лагерите на барабана. Той е капсулован в пластмасово корито. Четох, че някой режат коритото, сменят лагери, после силикон, видийки и така до другия път. Попитах и за ремонт - сменя се целия барабан цена 160-170 лв и отделно за труд. Вече се замислям за нова пералня с друга марка!приемам препоръки за марка и модел до 600 лв.ако на всеки 4 години купувам пералня indesit ще фалирам
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #7
              Перална

              За лагера трудно е разлепването срязването на това пластмасово корито иначе лагера не би трябвало да е скъп.Нащата е Аристон от 800лв вече 2ри има проблем мигат всички бутони като е на центрофуга.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                За препоръка. След знайни и незнайни марки накрая се спряхме на втора употреба, истинска пералня. Става въпрос за Miele, която беше всъщност чисто нова, но стар модел. Стар ама железен, буквално и преносно.

                Коментар


                  #9
                  Mupo написа:
                  За препоръка. След знайни и незнайни марки накрая се спряхме на втора употреба, истинска пералня. Става въпрос за Miele, която беше всъщност чисто нова, но стар модел. Стар ама железен, буквално и преносно.
                  мисля че си уцелил мястото и си разбрал къде е истината всичко ми е на Бай миле , уникална и здрава но грозноватичка техника но пък в къщи да не е музей пералнята пере всеки ден даже и по двапъти на ден , демек поне 400 цикъла на година , нямат отказ тези машини
                  Power Under Pressure

                  Коментар


                    #10
                    Миеле е Мерцедеса или Сонито на пералните, сушилните и т.н. Основното производство на фирмата е насочено към професионална техника, но това което правят за домакинствата е наистина много стабилно като качество и живот. Е дизайна не е последен писък, но какво от това. Важното е, че работи!
                    Няма начин да няма начин!

                    Коментар


                      #11
                      Набързо прегледах сайта на Миеле, на мен дизайна ми хареса (като совалки са ) но цените им са солени! Ще потърся да видя как вървят втора ръка или ще купя нова но друга марка. Това обаче ще стане след ремонтите по къщата. А старата ще върви докато спре
                      now. BMW E39 523i '98 170hp
                      ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                      ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                      Коментар


                        #12
                        Перална

                        Миеле е Мерцедеса на пералните това е истината дори и на запад Ние взехме перална със сушилна втора употреба за Велинград на цената като за нова обикновена ама инатче струва 1400лв.
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Парите дадени за Миеле - бяла техника са инвестиция, а не разход (дори и ІІ-ра употреба)!Виж зелените оферти - връщаш стара пералня и купуваш нова! Освен това Индезитките, максимум след 8-9 години, казана се пробива и започва да тече.
                          Няма начин да няма начин!

                          Коментар


                            #14
                            от индезит също имам много лошо впечатление. Ние сме с беко, взехме я преди 4 години. Пере се 2-3 пъти макс в седмицата, не е имало и грам проблем досега с нея. А беше най-евтината на пазара около 400 лв или дори по-малко
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              dimmX написа:
                              Той е капсулован в пластмасово корито. Четох, че някой режат коритото, сменят лагери, после силикон, видийки и така до другия път.
                              Не е ли нещо такова:Снимката си е моя, но е от форумите на www.tehcomservis.comАко е като по-горе, няма проблем да се сменят само лагерите. Ако, обаче е прееб@на втулката, не си струва да се занимаваш.
                              Alfa 159 SW 2.4 Ti
                              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                              Коментар

                              Working...
                              X