Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
да се научите как се кара ;)
Collapse
X
-
Виждал съм го на живо (е не точно това де)! За да е пълна картинката си представете непрекъснатото натискане на клаксона от всички участници в движението! Имах чуството, че ако нямаш клаксон - не караш кола. Там той е по важен и от двигателя!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Виждал съм го на живо (е не точно това де)! За да е пълна картинката си представете непрекъснатото натискане на клаксона от всички участници в движението! Имах чуството, че ако нямаш клаксон - не караш кола. Там той е по важен и от двигателя!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Vladim написа:Tо в голяма част от съседна Турция е същатата работа... особено азиатската част. Явно са минали първо на специализация в София!По добре по-късно с 20 минути на тоя свят от колкото 40 години по-рано на оня.
Дедра Турбо Интеграле
Коментар
-
В Турция не е трудно да се кара - ако възприемеш техния начин на шофиране нямаш никакви грижи - Stilo-то вече 2 пъти е кръстосвало центъра на Истанбул и смея да твърдя че тук е много по-опасно да се кара отколкото там. Там изцепки от рода на "аз имам Golf 2" няма да видиш никога. И отцепване на движение "... че депутат Х ще минава" - също. В задръстването зад мен чинно си чакаха две патрулки и Мерцедес S между тях и никой не им отстъпва място - не пускам и аз. Само на Линейките се дава предимство. Дори факт - колата ми "спа" на 2 преки от хотела и на 400 м. от "синята джамия" и нямаше дори одраскване по нея. За крадци да не говорим - през 100 м. полицейски коли охраняват за нарушители и терористи.По-сигурно от паркинга пред блока ми...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар