Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво мислите за сааб ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Сааб е отличен автомобил,не съм карал но съм се возил на Сааб.Качеството на автомобила е стархотно,а относно Волво имах удоволствито да карам многократно S60 2.4 D-5 но след като почина баща ми майка ми се принуди да го продаде,нямаше кой да му плаща данъка.Исках да го задържа но със малко дете и мижава заплата нямаше как да стане.Шведското качество е супер,ако имам финансовата възможност веднага бих си взел или Сааб или Волво.Това че Волво са ги взели китайци не значи че няма да е качествено,имам приятел който на годината ходи по 3-4 пъти до Китай за стока,и от него знам че за България и други подобни държави качеството е едно,за белите страни като Германия,Англия,Испания и др... съвсем друго.Така че едва ли ще правят Волво некачествено.

    Коментар


      #32
      Lane Staley написа:
      Пука му на клента, че битурбото на СААБ е на ФИАТ - за него е все тая, иска мощен, икономичен и надежден двигател за луксозния си, леко грозноват, но добре сглобен СААБ.
      На мен пък като клиент ми пука дали ще си взема Опел Инсигния за 45 000 лв или ще се "метна" на ултра-здравия Сааб 9-5 за 60 000, само щото се пали с ръчната. Щото други разлики май няма...
      Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
      Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
      Ex: Marea 2.4 JTD 2000
      Ex: Brava 1.6 1997
      Ex: Puntо 1.1 1994

      Коментар


        #33
        Venioid написа:
        Lane Staley написа:
        Пука му на клента, че битурбото на СААБ е на ФИАТ - за него е все тая, иска мощен, икономичен и надежден двигател за луксозния си, леко грозноват, но добре сглобен СААБ.
        На мен пък като клиент ми пука дали ще си взема Опел Инсигния за 45 000 лв или ще се "метна" на ултра-здравия Сааб 9-5 за 60 000, само щото се пали с ръчната. Щото други разлики май няма...
        Явно имаш фиксация към ключа на ръчната. А всеки си има вкус - аз не харесвам Инсигния. И да всъщност СААБ не е в класа на Инсигния, поне имиджово - както БМВ 1ва серия не е в класа на Браво.
        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

        Коментар


          #34
          Lane Staley написа:
          Явно имаш фиксация към ключа на ръчната. А всеки си има вкус - аз не харесвам Инсигния. И да всъщност СААБ не е в класа на Инсигния, поне имиджово - както БМВ 1ва серия не е в класа на Браво.
          Кое в кой клас не е, като е една и съща кола с различни ламарини? Аз също не харесвам Инсигния, още по-малко Сааб, ако и да е едно и също . И да, ключа ме дразни, въпреки че е сложен там за безопастност.
          Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
          Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
          Ex: Marea 2.4 JTD 2000
          Ex: Brava 1.6 1997
          Ex: Puntо 1.1 1994

          Коментар


            #35
            Нещо по отношение на прословутите самолетни двигатели, които СААБ произвеждат. Ами те не са собствени техни разработки. Влагат се двигатели на световните производители - вграждат или произвеждат по лиценз Rolls Royce, доработват Pratt &Whitney или асемблират General Electric. Има и много други варианти, тъй като компанията не е от вчера, води началото си от 1937 година.
            FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
            FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

            Коментар


              #36
              E добре, разбрахме се, сравнени с ФИАТ СААБ не струват. Това е вашето мнение, а аз ще си позволя да не се съглася.
              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

              Коментар


                #37
                Venioid написа:
                Lane Staley написа:
                Явно имаш фиксация към ключа на ръчната. А всеки си има вкус - аз не харесвам Инсигния. И да всъщност СААБ не е в класа на Инсигния, поне имиджово - както БМВ 1ва серия не е в класа на Браво.
                Кое в кой клас не е, като е една и съща кола с различни ламарини? Аз също не харесвам Инсигния, още по-малко Сааб, ако и да е едно и също . И да, ключа ме дразни, въпреки че е сложен там за безопастност.
                Що бе колеги, какво не и харсвате на Инсигнията? Аз пък я харесвам, какво като е ОПЕЛ.СААБ също ги харесвам и искам да ви кажа че ако мога да си го позволя, бих си взел един СААБ 9000 да си го чопля и да си го имам, не за ежедневно каране, ами като класика. 9-5 също е много добра кола.
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #38
                  Yavor написа:
                  Що бе колеги, какво не и харсвате на Инсигнията? Аз пък я харесвам, какво като е ОПЕЛ.СААБ също ги харесвам и искам да ви кажа че ако мога да си го позволя, бих си взел един СААБ 9000 да си го чопля и да си го имам, не за ежедневно каране, ами като класика. 9-5 също е много добра кола.
                  Някак не ми допада - опитали са се да направят дизайн, донякъде сполучлив, но просто не ме грабва. Аз лично харесвам изчистеният дизайн и от тази гледна точка и интериорът не ми харесва.
                  like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                  Коментар


                    #39
                    На мен пък ми харесват 9-3 ката ... примерно 99та, но кабрио ... И също пак 9-3ката по-новата примерно 2003та седанче ... И двете за мен като им погледна цените ... абе май наистина си заслужават !
                    Fiat Forum Bulgaria

                    Прекаленият светец и богу не е драг !

                    Коментар


                      #40
                      Ichkin написа:
                      На мен пък ми харесват 9-3 ката ... примерно 99та, но кабрио ... И също пак 9-3ката по-новата примерно 2003та седанче ... И двете за мен като им погледна цените ... абе май наистина си заслужават !
                      На мен също ми харесват тея 9-3 след 2003г , има нещо в тях http://www.mobile.bg/11256382106152884 Въпреки , че не знам нищо относно тях
                      Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

                      Коментар


                        #41
                        Venioid написа:
                        Lane Staley написа:
                        Пука му на клента, че битурбото на СААБ е на ФИАТ - за него е все тая, иска мощен, икономичен и надежден двигател за луксозния си, леко грозноват, но добре сглобен СААБ.
                        На мен пък като клиент ми пука дали ще си взема Опел Инсигния за 45 000 лв или ще се "метна" на ултра-здравия Сааб 9-5 за 60 000, само щото се пали с ръчната. Щото други разлики май няма...
                        Колега само да вметна че сглобката на Сааба е с мноого по качествена от опела и по нашите пътища ще изкара повечко
                        ланчия либра 2.4 jtd 150к 2005 г--учебна

                        Коментар


                          #42
                          ivanvanko написа:
                          Колега само да вметна че сглобката на Сааба е с мноого по качествена от опела и по нашите пътища ще изкара повечко
                          Особено по нашите... пътища, дето е дупка-дупка-дупка-път...Хайде моля те, не се вкарвай в излишно филмиране - металознанието не е "шведско" атворско право. Колкото и здраво да е направено - ще се счупи. Лошото е, че щото е SAAB - цената после е х4.5 нормалната...
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар


                            #43
                            RoMeO_156_GTA написа:
                            На мен също ми харесват тея 9-3 след 2003г , има нещо в тях http://www.mobile.bg/11256382106152884
                            Има я...един комън рейл второ поколение... мултиджет Иначе са красиви, спор няма, признавам!

                            Коментар


                              #44
                              Тук преди време беше писал колега, който има Пунто, има и СААБ. Най-много ми направи впечатление изказването му, че поддръжката им е еднаква - еднакво скъпа или еднакво евтина, зависи от гледната точка.
                              Ето ме и мен. Мисля, че е редно да се обадя и аз, защото не знам колко от хората, изказали се по темата някога са притежавали, карали, поддържали Сааб.
                              Това за поддръжката на Пунто и Сааб, аз си го представям по следния начин: човека взима душата на Пунто-то в града, а със Сааб-а ходи веднъж годишно на море и до някои роднини в друг град. И после: Те италианките много се чупят, а шведската машина е много здрава.
                              Ами много грешно си го представяш колега-и двете коли всеки ден обикаляха Пловдив, а всяко извънградско се падаше на Сааба, заради по-високият комфорт и значително по-безопасните изпреварвания.
                              Последно смених тампон на носач 15лв.+10 работа,с оприналми носачи съм на 70хил. в България.
                              Еми добре, аз още чакам мойте да станат за смяна - на 170 000км "в България".Когато казах, че поддръжката на двете коли ми излиза еднаква - имах в предвид еднаква. През 5те години, през които карах Пунтото списъка със сменени неща беше малко по-дълъг отколкото този на Сааба за същия период. Една смяна на всички консумативи на пунтото последно ми струваше 1200лв. Последната такава на Сааба ми струваше 700лв. За една и съща възраст и наполовина по-малко километри на Фиата се наложи смяна на амортисьори и реглаж на предницата, Сааба в момента е на 170 000км и по окачването не е пипано НИЩО, а колата е карана само в България, а в началото и като полу-служебна (нали се сещате тези коли колко внимателно се карат?).Да се изрека и за двигателите малко:Кой ви е казал, че Сааб нямат собствени двигатели? Чичото на съседа, дето в казармата познавал един дето дядо му...??? Единствено дизелите не са Саабски (Опел, Исузу, Фиат Груп). Сааб не били марка, щот ползвали на Фиат дизелите - еми ОК, то тогава и Buggati не е марка, щот ползва VAG двигател???Някой нещо засегна и здравината на колите - няма да го коментирам, само ще ви дам един линк, който има време - нека го погледне. http://www.saabnet.com/tsn/ssl/Нека който има време и мерак да научи поне малко за Сааб, вместо да вярва на форумни писаници от хора, които в общия случай си нямат и понятие от Сааб, да погледне този линк - http://www.saab-club.com/forum/viewt...hp?f=33&t=1840 . Съжалявам за дългия пост, но нямаше как да не се изкажа като шофьор на Сааб и като бивш такъв на Фиат. В заключение ще кажа, че няма отново да си купя Фиат (освен ако обстоятелствата не ме принудят), но винаги ще имам Сааб в гаража (отново, ако обстоятелствата не ми попречат).
                              Saab 9-3s 2.0 16v TURBO
                              Fiat Punto 1.9 JTD

                              Коментар


                                #45
                                [quote="PUNTO JTD"]
                                Да се изрека и за двигателите малко:Кой ви е казал, че Сааб нямат собствени двигатели? Чичото на съседа, дето в казармата познавал един дето дядо му...??? Единствено дизелите не са Саабски (Опел, Исузу, Фиат Груп). Сааб не били марка, щот ползвали на Фиат дизелите - еми ОК, то тогава и Buggati не е марка, щот ползва VAG двигател???
                                Аз казах. И продължавам да го твърдя - СААБ нямат нито един собствен автомобилен двигател! Ползват готови агрегати или модифицират съществуващи такива, но нямат двигател от "чертожната дъска". Много голяма марка, няма що. Автора на темата поиска мнения за марката и ги получи. Ако някой не е разбрал моето мнение - грозни коли с чужди двигатели и никаква идентичност. Естествено някои ги харесват, но незнайно защо си ги хвалят в собствения форум, а не обикалят по фиатските форуми да вкарват заблудени фиатаджии в правата вяра. Радвай се на колата си и ни остави да си търкаляме нашите. Благоденствие и дълголетие ти желая.
                                Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                                Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                                Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                                Ex: Brava 1.6 1997
                                Ex: Puntо 1.1 1994

                                Коментар

                                Working...
                                X