Кога последно има преки впечатления от Сааб ? Аз смятам, че икономически неправилното им управление ги сриваше ... А твойта логика ми мяза на : "Беги с тия италиански кошници ... сключи сделка с някой сервиз да ти правят отстъпки" ...[/quote]Ами да бяха взели Лука Ди Монтедземоло или друг маниджър на ФИАТ да ги оправи :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Критики към Фиат
Collapse
X
-
gamma написа:Максималко добро съотношение цена-екстри-качество. Това е за мен Фиат.В интерес на истината за три години, освен нещата, които се водят за консуматив съм сменял два задни амортесьора (не бяха за смяна, ама тогава имах парички и така реших) тампони разни, радиаторчето на парното и една ролка. Доволен съм
Коментар
-
Минал съм през три фиата , като последните два карам и до днес.Не мога да кажа нищо лошо за тях и катосе имат предвид нашите пътища си мисля че точно това са колите за КАРАНЕ :D Кой каза че немските коли несе чупят или смяната на бутала , сегменти , клапани и т.н се брои за консуматив тези хора никога няма даси признаят за тези" дребни "проблеми.FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
cenitel написа:Абе стига с тея гоуфари,аз също съм имал голф и пак ще си купя голф,но това не ме спря да си взема фиат.Независимо кои ги кара са си най-продавания автомобил-факт.Но като човек карал и двете марки-мога да кажа и фиат и ваген са много балансирани марки коли.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Пресен случай от онзи ден.Пътувайки, колега скъса полуоска. Нисан Примера 1990 г.Та се заговорихме, че на жена ми Punto-то в понеделник влиза за смяна на съединител. Не знам дали се е скапал тотално, само някой от двата диска или аксиалния лагер, вземах цял комплект от Христо [Hit-ko]. Ще го сменя целия.Неговия, [на Нисана], само феродовия или притискателния диск струват над 170 лева.На мен Христо, с отстъпката, ми даде цял комплект за малко над 140 лева. И то "ориджинал", такъв какъвто слагат италианците.Верно, че Нисана е по голяма колица, но пък си е стара барака.Те затова по ми приляга Fiat.А за Golf 2 лоша дума да не чувам. Нямал съм такава, но приятели имаха [само GTI-та], а и като ги гледам по пътя, железни автомобили..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
PASSARELLA написа:gamma написа:Максималко добро съотношение цена-екстри-качество. Това е за мен Фиат.В интерес на истината за три години, освен нещата, които се водят за консуматив съм сменял два задни амортесьора (не бяха за смяна, ама тогава имах парички и така реших) тампони разни, радиаторчето на парното и една ролка. Доволен съмHONDA I-VTEC
Коментар
-
fiat_fan написа:Аз от Фиат съм доволен, ама тука някои колеги го изкарват най-великата марка. Всички ги караме, защото частите са по-евтини. Вижте и мненията на горе. Т.е. ако парите не са фактор едва ли ще караме Фиат и то стар.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
тази тема заприлича на много други- за фиат и против фиатката е една добра машинка, която обаче не е направена вечна, както и всички останали. ако някой си мисля, че голф 3 и фиат браво, карани при абсолютно еднакви условия и еднакви км и по голфа разходите ще са по-малко- много се е объркал. всичко се чупи, въпроса е какво ти коства да го възстановиш. само на бравото имам 70 000 км за 2 години и малко, не съм сменил нито един семеринг по двг, нито един лагер на главина, нито един амортисьор, нито едно каре. най-скъпото, което съм сменил досега са едни носачи, които с монтажа ми струваха 260 лв. и то защото бързах. това обаче не прави фиата ми по-добър или лош от голф 3, просто попаднах на запазен екземпляр. на немеца обаче поддръжката му е по-евтина и има доста повече място за работа при двг- това му е предимство.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
fiat_fan написа:Аз от Фиат съм доволен, ама тука някои колеги го изкарват най-великата марка. Всички ги караме, защото частите са по-евтини. Вижте и мненията на горе. Т.е. ако парите не са фактор едва ли ще караме Фиат и то стар.
Коментар
-
ntodorov написа:fiat_fan написа:Аз от Фиат съм доволен, ама тука някои колеги го изкарват най-великата марка. Всички ги караме, защото частите са по-евтини. Вижте и мненията на горе. Т.е. ако парите не са фактор едва ли ще караме Фиат и то стар.Immortal написа:Има фиат-фенове, които карат само заради евтините части ФИАТ, има и други фиат-фенове, които са привързани към марката (както за всяка марка си има такива).От твоя пост се сетих за един мой роднина и съсед, за когото определено парите не са фактор. Може да си позволи всякаква кола от магазина. Има десетина-двайсе тира. А сега ще ти изредя какви коли има в гаража си към момента:1. ФИАТ 126р2. ФИАТ Крома (198х год.) - кара си тази основно. Скоро му затегна двигател - викам си, сега вече ще я смени... но не би - оправи я и пак я кара.3. ФИАТ Браво (199х год.)4. Смарт (на жена му)Преди имаше и:5. ФИАТ Регата6. ФИАТ Уно (бившата кола на жена му)Ето това се казва фенAllergic To The Counterfeit
Коментар
-
Ако трябва да сме точни - 17 тира имаше последния път като му ги броих Аз съм далеч от това да казвам, че ФИАТ е най-добрия автомобил. Но като концерн ФИАТ е дало много на автомобилостроенето. И продължава да дава.За разлика от други, както каза колегата Явор в една друга тема - автомобилосглобители... Може и много качествено да сглобяват колите си, но ключовата дума е "сглобяват".Има и много по-добри от ФИАТ, това е абсолютен и неоспорим факт.
Коментар
-
fiat_fan. Да. Разбрах, че не си разбрал опровержението. Да ти го кажа по-ясно. Аз съм от тези, които обичат ФИАТ и в него намирам нещо по-различно от другите коли. Мога да си позволя "квалитетна" (според БГ предстваите ) кола, но обичам управлението на ФИАТ ( колкото и да е несъвършенно ). Или с други думи: С теб се различаваме по това, че аз мога да си позволя друга кола, но харесвам ФИАТ. Ти не харесваш ФИАТ, но не можеш пък да караш различна кола от тази марка. Без да ми се сърдиш, но този ник не е за теб. Ти явно караш ФИАТ по принуда.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар