fiat_fan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT 500 - какво ви харесва и какво не в този модел?
Collapse
X
-
Искам да кажа, че такава кола се купува не защото е евтина, а защото е оригинална, фешън, има тръпка в нея и т.н.!Не е просто превозно средство за придвижване от точка А до точка Б!Между другото е добра сделка! Алтернативата беше Мини ама за доста повече пари, а вътре е много странна за мен лично!F31 BMW 320d
Коментар
-
Lane Staley написа:Изобщо не ви разбирам какво си мерите...Защо 500 да е непрактичен? Непрактичен е за хора с определени нужди. Някои от тях си купуват комбита, други 4х4, трети спортни коли. Ако съм някой младеж или мацка на 19, всичко което ми е необходимо се събира в портфейл или дамска чанта, ако искам нисък разход и да ходя само из града, защо да е непрактична? Нима Омега комби ще е по-практична? Човек избира типа кола според нуждите си, а марката според вкуса и възможностите си. Или според кризата на средната възраст, но това е отделен случай и няма много общо. Само предвид факта, че така или иначе всички ще я караме тази криза, пожелавам на всеки да има възможност ако го избие към автомобили, да си купи такъв, какъвто кризата го подтиква да иска.Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING
Коментар
-
Humppa
500 е дизайнерски автомобил, придава стил и класа въпреки недостатъците си (такива липсват). Същото може да се каже за Vertu например. С такива вещи човек се опитва да се разгранични от тълпата, да изрази себе си.Това е идеята на 500 според мен! Прекрасна идея, прекрасна кола, с удоволствие бих карал такава или бих подарил на жена си! На който не му харесва - да си купи Polo.
Коментар
-
Много красива количка. С жена ми редовно минаваме покрай една и тя си я е харесала, въпреки че няма шофьорска книжка, де. Според мен, освен за дамска кола - някоя мацка да ходи и да се среща с приятелки - за друго не става. Аз и не признавам кола с две врати. С други думи, освен да минавам покрай нея и да я харесвам, за друго не би ми свършила работа.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Тurbodieselcomby написа:Искам да кажа, че такава кола се купува не защото е евтина, а защото е оригинална, фешън, има тръпка в нея и т.н.!Не е просто превозно средство за придвижване от точка А до точка Б!Между другото е добра сделка! Алтернативата беше Мини ама за доста повече пари, а вътре е много странна за мен лично!500 е дизайнерски автомобил, придава стил и класа въпреки недостатъците си (такива липсват). Същото може да се каже за Vertu например. С такива вещи човек се опитва да се разгранични от тълпата, да изрази себе си.Това е идеята на 500 според мен! Прекрасна идея, прекрасна кола, с удоволствие бих карал такава или бих подарил на жена си! На който не му харесва - да си купи Polo.
Коментар
-
Докога с тези хомо-оргии!?!?!Всъщност наистина малките Фиати са играчки, но в това няма нищо лошо. Особено като вече не са първа младост и съвсем не стават за друго. А това че ФИАТ е единственият производител в Света, който не е спирал да произвежда мини-градски автомобили, е достойно за уважение. От 1936 с Тополино, 1957 - 500, 1972 - 126, 1980 - Панда, 1992 - Чинкуеченто, 1998 - Сейченто, за да стигнем до въпросното 500. Традиция.В Япония още след Войната залагат на мъниците и си има отделен клас K-cars, които са с различни табели и се ползват с множество данъчни облекчения. Всъщност е и един от най-иновативните класове, защото заради ограниченията в кубатурата нинджите въвеждат какви ли не щуротии, за да добият добри резултати. Наистина единственият недостатък не 500 е, че е относително скъп. Но, ако се сравни с цената на 500 от 1957 спрямо заплатата и покупателната способност на хората, към които е насочен - тогава и днес, би било интересно.За мнозина също е извратено карането на 4х4, освен ако не говорим за лов и риболов. Друг е въпросът, че в у нас и на други места с подобно социално дереже, карането на такива возила е символ на особено финансово благополучие. И както отбелязаха колегите по-горе, в повечето случаи разните му Q7, X5, X6, ML... (май само G-класа, не съм виждал "мадамка", че много ръбата и грозна), ако не се движат на глутници, понеже охраняват някой висикопоставен випаджия, се карат от женски. Ако се загледате по западните улици какви класове преобладават, ще осъзнаете, че престижните лимузини са най-обикновени бакшиши, а ако видите някой от гореспоменатите модели и лимузините, които не са таксита, обикновено са с руска, украинска, румънска или .... българска регистрация. (и предполагам не са на гастарбайтери).Въпрос на ценности! Нидейти съ бъхта :P Но темата е "FIAT 500 - какво ви харесва и какво не в този модел?", така че носи и малко храчки
Коментар
-
Humppa написа:500 е дизайнерски автомобил, придава стил и класа въпреки недостатъците си (такива липсват). Същото може да се каже за Vertu например. С такива вещи човек се опитва да се разгранични от тълпата, да изрази себе си.Това е идеята на 500 според мен! Прекрасна идея, прекрасна кола, с удоволствие бих карал такава или бих подарил на жена си! На който не му харесва - да си купи Polo.Allergic To The Counterfeit
Коментар
-
mims написа:Lane Staley написа:...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар