Този инструмент който му трябва е за да може да регулира правилно клапаните. Тоест момента им на отваряне и затваряне. Но много ми е странно как може ролките и ремък да са без белези.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някой с мотор 1.8 16в 113hp да помага бързи 15 лв.
Collapse
X
-
Колегата с горната мъртва точка ако не е наясно с точно този мотор да не се изказва неподготвен или да ми обясни как ще зацепи балансиращите валове.Бих дошъл,но незнам какво ще види без да свали пластмасовата кора и без да разкачи половината мотор.И понеже трябва да присъствам там от начало докрай незнам как ще стане за един часBravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
PREDATORst написа:Колегата с горната мъртва точка ако не е наясно с точно този мотор да не се изказва неподготвен или да ми обясни как ще зацепи балансиращите валове.Бих дошъл,но незнам какво ще види без да свали пластмасовата кора и без да разкачи половината мотор.И понеже трябва да присъствам там от начало докрай незнам как ще стане за един часОбичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ
Коментар
-
flex87,наистина ще е супер да ни кажеш кой е този "майстор".Да не би да е "Фиат-Алфа" сервиза зад Вилаз?Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!
Коментар
-
flex87 написа:PREDATORst написа:Колегата с горната мъртва точка ако не е наясно с точно този мотор да не се изказва неподготвен или да ми обясни как ще зацепи балансиращите валове.Бих дошъл,но незнам какво ще види без да свали пластмасовата кора и без да разкачи половината мотор.И понеже трябва да присъствам там от начало докрай незнам как ще стане за един часBravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
u_bo
PREDATORst написа:Колегата с горната мъртва точка ако не е наясно с точно този мотор да не се изказва неподготвен или да ми обясни как ще зацепи балансиращите валове.Бих дошъл,но незнам какво ще види без да свали пластмасовата кора и без да разкачи половината мотор.И понеже трябва да присъствам там от начало докрай незнам как ще стане за един часPREDATORst написа:Забрави едвам съм уплътнил този капак със силикони и всякви глупости да не омаслява
Коментар
-
Стига сте плюли майстора бре.Чвека точно и ясно си е казал, че няма пети за този мотор, зацепил го е и колата си работи. Явно е, че е потърсил ГМТ и т.н, но точно защото е съвестен иска да провери дали това е точния начин.Не виждам нищо лошо, а вие плюете ли плюете. Ама е лесно от вкъщи да си биеш с пръстите по клавиатурата, а? И още нещо - човека пише, че иска някой колега със същия мотор да му направи услуга.Ако не сте с такъв мотор и нямате какво съществено да кажете или покажете спестете си минутата писане на глупавите си постове. Ше направите добро на всички, които искат да помогнат и могат да осъзнаят какво се иска от тази тема== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
u_bo написа:PREDATORst написа:Колегата с горната мъртва точка ако не е наясно с точно този мотор да не се изказва неподготвен или да ми обясни как ще зацепи балансиращите валове.Бих дошъл,но незнам какво ще види без да свали пластмасовата кора и без да разкачи половината мотор.И понеже трябва да присъствам там от начало докрай незнам как ще стане за един часPREDATORst написа:Забрави едвам съм уплътнил този капак със силикони и всякви глупости да не омасляваBravo 1.2 16v
Lancia Dedra 1.8 16v
Suzuki GSXR250R
Коментар
-
u_bo
PREDATORst написа:u_bo написа:PREDATORst написа:Колегата с горната мъртва точка ако не е наясно с точно този мотор да не се изказва неподготвен или да ми обясни как ще зацепи балансиращите валове.Бих дошъл,но незнам какво ще види без да свали пластмасовата кора и без да разкачи половината мотор.И понеже трябва да присъствам там от начало докрай незнам как ще стане за един час
Коментар
-
Така 1-во искам да благодаря на колегата pr_00f за дето ме прати при ЛИСАН.Днес зацепихме колата благодарение на този инструмен който взех от сервиза на ЛИСАН,големия проблем беше,че главата и валовете не са били от това браво,а от барчета или купе,защото има денфер(вариатор)и оригиналните пети които ги дават не стават.По талон колата се води ФИАТ БРАВО 1.8 16в 130 к.с. плащам за такъв данък,но всички знаеме,че браво оригинално с вариатор НЯМА от кадето ми дойдоха и проблемите за намирането на точния инстромент.Кола от утре ще е в движение най-после след 3 седмици ураааа.Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар