Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой с мотор 1.8 16в 113hp да помага бързи 15 лв.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Този инструмент който му трябва е за да може да регулира правилно клапаните. Тоест момента им на отваряне и затваряне. Но много ми е странно как може ролките и ремък да са без белези.

    Коментар


      #17
      Колегата с горната мъртва точка ако не е наясно с точно този мотор да не се изказва неподготвен или да ми обясни как ще зацепи балансиращите валове.Бих дошъл,но незнам какво ще види без да свали пластмасовата кора и без да разкачи половината мотор.И понеже трябва да присъствам там от начало докрай незнам как ще стане за един час
      Bravo 1.2 16v
      Lancia Dedra 1.8 16v
      Suzuki GSXR250R

      Коментар


        #18
        PREDATORst написа:
        Колегата с горната мъртва точка ако не е наясно с точно този мотор да не се изказва неподготвен или да ми обясни как ще зацепи балансиращите валове.Бих дошъл,но незнам какво ще види без да свали пластмасовата кора и без да разкачи половината мотор.И понеже трябва да присъствам там от начало докрай незнам как ще стане за един час
        Ами колега много ясно,че ще присъстваш ще свали капака на главата иначе сервиза се намира в Люлин 2 няма нищо да прави по твоя мотор просто да погледне какво е положението на валовете.
        Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

        Коментар


          #19
          flex87,наистина ще е супер да ни кажеш кой е този "майстор".Да не би да е "Фиат-Алфа" сервиза зад Вилаз?
          Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
          Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

          Коментар


            #20
            flex87 написа:
            PREDATORst написа:
            Колегата с горната мъртва точка ако не е наясно с точно този мотор да не се изказва неподготвен или да ми обясни как ще зацепи балансиращите валове.Бих дошъл,но незнам какво ще види без да свали пластмасовата кора и без да разкачи половината мотор.И понеже трябва да присъствам там от начало докрай незнам как ще стане за един час
            Ами колега много ясно,че ще присъстваш ще свали капака на главата иначе сервиза се намира в Люлин 2 няма нищо да прави по твоя мотор просто да погледне какво е положението на валовете.
            Забрави едвам съм уплътнил този капак със силикони и всякви глупости да не омаслява
            Bravo 1.2 16v
            Lancia Dedra 1.8 16v
            Suzuki GSXR250R

            Коментар


              #21
              PREDATORst написа:
              Колегата с горната мъртва точка ако не е наясно с точно този мотор да не се изказва неподготвен или да ми обясни как ще зацепи балансиращите валове.Бих дошъл,но незнам какво ще види без да свали пластмасовата кора и без да разкачи половината мотор.И понеже трябва да присъствам там от начало докрай незнам как ще стане за един час
              ъъъ, не знам кой не е на ясно , ама ако Ланча-та ти има бал.валове, то поне при 113 к.с. мотора 182А2 няма.тая тема заприличва на поне 1500 други - пълна с невярна и подвеждаща информация .
              PREDATORst написа:
              Забрави едвам съм уплътнил този капак със силикони и всякви глупости да не омаслява
              не се заяждам - но мислиш ли че начина за предотвратяване на омасляване е като се уплътни предпазния капак, чиято ОСНОВНА функция е да предпазва ангренажния възел от попадането на външни предмети - камъчета , пръчки ... и подобни.ако ти омаслява - трябва да се премахне източника, а не да херметизираш предпазния капак - конструктивно той е с друга функция.

              Коментар


                #22
                не е тоя сервиз до Вилаза там са много големи смешници за смяна жилото на съединитела ми иска 50лв,а този майстор ми го смени за 25лв.
                Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

                Коментар


                  #23
                  Стига сте плюли майстора бре.Чвека точно и ясно си е казал, че няма пети за този мотор, зацепил го е и колата си работи. Явно е, че е потърсил ГМТ и т.н, но точно защото е съвестен иска да провери дали това е точния начин.Не виждам нищо лошо, а вие плюете ли плюете. Ама е лесно от вкъщи да си биеш с пръстите по клавиатурата, а? И още нещо - човека пише, че иска някой колега със същия мотор да му направи услуга.Ако не сте с такъв мотор и нямате какво съществено да кажете или покажете спестете си минутата писане на глупавите си постове. Ше направите добро на всички, които искат да помогнат и могат да осъзнаят какво се иска от тази тема
                  == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                  На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

                  Коментар


                    #24
                    Мерси колеага Слав.Просто исках ако някой има възможност да помогне,а не да обсъжа какъв ми е майстора няма нищо да стане на ваща кола ще си седите до нея и ще гледате,но както и да е...
                    Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

                    Коментар


                      #25
                      u_bo написа:
                      PREDATORst написа:
                      Колегата с горната мъртва точка ако не е наясно с точно този мотор да не се изказва неподготвен или да ми обясни как ще зацепи балансиращите валове.Бих дошъл,но незнам какво ще види без да свали пластмасовата кора и без да разкачи половината мотор.И понеже трябва да присъствам там от начало докрай незнам как ще стане за един час
                      ъъъ, не знам кой не е на ясно , ама ако Ланча-та ти има бал.валове, то поне при 113 к.с. мотора 182А2 няма.тая тема заприличва на поне 1500 други - пълна с невярна и подвеждаща информация .
                      PREDATORst написа:
                      Забрави едвам съм уплътнил този капак със силикони и всякви глупости да не омаслява
                      не се заяждам - но мислиш ли че начина за предотвратяване на омасляване е като се уплътни предпазния капак, чиято ОСНОВНА функция е да предпазва ангренажния възел от попадането на външни предмети - камъчета , пръчки ... и подобни.ако ти омаслява - трябва да се премахне източника, а не да херметизираш предпазния капак - конструктивно той е с друга функция.
                      Абе ти прочете ли изобщо за кой капак става въпрос????И се разрови за мотора който ми посочваш:1,8 16v 182A2.000 MPI-Hit. щото ланчата ми е тошно с този мотор.Имам приятел с Браво със същия и валовете са си на мястотоПисна ми от тебе философ дървен
                      Bravo 1.2 16v
                      Lancia Dedra 1.8 16v
                      Suzuki GSXR250R

                      Коментар


                        #26
                        PREDATORst написа:
                        u_bo написа:
                        PREDATORst написа:
                        Колегата с горната мъртва точка ако не е наясно с точно този мотор да не се изказва неподготвен или да ми обясни как ще зацепи балансиращите валове.Бих дошъл,но незнам какво ще види без да свали пластмасовата кора и без да разкачи половината мотор.И понеже трябва да присъствам там от начало докрай незнам как ще стане за един час
                        ъъъ, не знам кой не е на ясно , ама ако Ланча-та ти има бал.валове, то поне при 113 к.с. мотора 182А2 няма.тая тема заприличва на поне 1500 други - пълна с невярна и подвеждаща информация .....
                        ....И се разрови за мотора който ми посочваш:1,8 16v 182A2.000 MPI-Hit. щото ланчата ми е тошно с този мотор.Имам приятел с Браво със същия и валовете са си на мястотоПисна ми от тебе философ дървен
                        ок, да речем , че за капака на клапаните си прав.би ли ми посочил къде точно са БАЛАНСИРАЩИТЕ валове за които така компетентно обясняваш?ето ти схемата
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #27
                          Така 1-во искам да благодаря на колегата pr_00f за дето ме прати при ЛИСАН.Днес зацепихме колата благодарение на този инструмен който взех от сервиза на ЛИСАН,големия проблем беше,че главата и валовете не са били от това браво,а от барчета или купе,защото има денфер(вариатор)и оригиналните пети които ги дават не стават.По талон колата се води ФИАТ БРАВО 1.8 16в 130 к.с. плащам за такъв данък,но всички знаеме,че браво оригинално с вариатор НЯМА от кадето ми дойдоха и проблемите за намирането на точния инстромент.Кола от утре ще е в движение най-после след 3 седмици ураааа.
                          Прикачени файлове
                          Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

                          Коментар


                            #28
                            на снимките се виждат оригиналните пети които несъвпадат.
                            Обичам те на пернишки---->>>>Влазяй у ГОУФУУ

                            Коментар

                            Working...
                            X