van_dal написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Моля за съвет относно плъзгаща дограма.
Collapse
X
-
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
-
Ами честно казано ние не сме производител на дограма, но мога да проверя за ВТ колко би излязла такава поръчка. Като цяло ти казвам, това е много добър вариант за отваряне на една врата, защото няма да ти пречи, дръпва се леко напред и се плъзга настрани, е това е неудобното, че пък ти остава фиксирана другата половина, но пък има кипване(падане на крилото по вертикала) което е много удобно за проветряване. Утре ще звънна на колегите в Бургас и ще питам да ми препоръчат някоя фирма там, защото не съм запознат с пазара в Бургас, но предполагам ще мога да те ориентирам за нещо добро след като приказвам с тях--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
ntodorov написа:van_dal написа:Такъв вид врата се прави с механизъм тип SKB на български фолксваген, като цяло изработката на профила не е различна от един обикновен прозорец, разликата идва в обкова, който при СКБ обхваща цялото крило и има заключване от всяка една страна, следователно има максимално добро уплътняване. Мога да ти препоръчам обков единствено МАКО-Австрия, защото това предлагам и в интерес на истината е най-добрия на нашия пазар, друго добро е РОТО и Сегения, но сегенията е много относителна като качество, откакто почнаха производство в Турция. Не знам дали си запознат с цените, може и да не те бъркат парите, но обкова излиза около 600лв. като дограмаджията е много вероятно да те натовари още, а самата дограма си е колкото би излязло и едноосно отваряне. Имаме много продадени такива механизми и до сега проблем при каретките(лагерите за плъзгането) не е имало, така че за домашна употреба не се притеснявай ще ти работят чинно. Ако те интересува още питай!
Коментар
-
van_dal написа:Такъв вид врата се прави с механизъм тип SKB на български фолксваген, като цяло изработката на профила не е различна от един обикновен прозорец, разликата идва в обкова, който при СКБ обхваща цялото крило и има заключване от всяка една страна, следователно има максимално добро уплътняване. Мога да ти препоръчам обков единствено МАКО-Австрия, защото това предлагам и в интерес на истината е най-добрия на нашия пазар, друго добро е РОТО и Сегения, но сегенията е много относителна като качество, откакто почнаха производство в Турция. Не знам дали си запознат с цените, може и да не те бъркат парите, но обкова излиза около 600лв. като дограмаджията е много вероятно да те натовари още, а самата дограма си е колкото би излязло и едноосно отваряне. Имаме много продадени такива механизми и до сега проблем при каретките(лагерите за плъзгането) не е имало, така че за домашна употреба не се притеснявай ще ти работят чинно. Ако те интересува още питай!Fiat Forum Bulgaria
Прекаленият светец и богу не е драг !
Коментар
-
Ichkin написа:Абе колега добре, че продаваш Мако ... нищо лошо не казвам, щото и аз в нас съм с мако, ама ... за Сигения в мое присъствие нищо да не чувам ! За хората буквално измислили всички новости в обкова ... не разрешавам--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Колеги,нека да не отварям нова тема,но искам да попитам за мнението ви относно Алуминиевите профили с термомост. Не е ли по-добър вариант,отколкото пластмаса? Един приятел работещ във фирма за дограма ме наплаши за изкривени дограми от неправилен монтаж (лятно време изложени на слънце пластмасата се измятала)Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Каквото и да се прави алуминия си е студен профил, а хубавите системи са скъпи, излиза почти двойно да си направиш алуминиева дограма с хубав термомост и с хубав обков. ПВЦ профилите си се влиаят от температурите спор няма, през лятото се раздуват, по-скъпите профили от Германия са по-устойчиви съответно. Има голямо значение как се монтират ПВЦ дограмите, защото са си по-меки от алуминия и се влиаят на раздуването на пяната, на свиването на винтовете и т.н.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
И двата вида дограма (ПВЦ И АЛ) се раздуват от топлото,за това им се правят вентилационни отвори които да намаляват раздуването.За три години опит в производството на дограма съм се убедил че всичко е въпрос на качествена изработка и монтаж,виждал съм качествени профили съсипани от неправилен монтаж и не добре монтиран обков.То не са провисвания,то не са чукания в насрещниците,то не са спестявания на 2-3 лева за една осигурителка за комбинирано отваряне......Ей това на снимката колко от вас го имат монтирано на комбинирано отваряне?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар