А ударен картер брои ли се.На един мост на подбалканския път близо до Гурково
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кривили ли сте джанта/Пукали гума скоро?
Collapse
X
-
donnna написа:в този ред на мисли - някой скоро изправял ли е метална джанта и колко му е струвало удоволствието...че на моите летни гуми едната джанта е крива точно от дупка през миналият октомври...Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
ogi28b написа:Не го приемайте като заяждане, но един лек въпрос имам: Ако на мястото на дупката в която спукахте джанта или сте изкривили гума, стоеше ДЕТЕ ?!Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
тези последните дни уцелих много дупки с това продължително валене и днес резултата беше на яве 1 крива джанта и 2 разбити гуми добре че идва пролет махнах зимните гуми яд ме е зимни гуми за 3 месеца и край с тях съсипах гиДушата в рая на Фиата оборотомера до края!
FIAT BRAVO 1.8GT
FIAT BRAVO 1.9TD ex
Коментар
-
vaskoni_1980 написа:тези последните дни уцелих много дупки с това продължително валене и днес резултата беше на яве 1 крива джанта и 2 разбити гуми добре че идва пролет махнах зимните гуми яд ме е зимни гуми за 3 месеца и край с тях съсипах гиFIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Проклехте ме, нали ?! Тази вечер така хубаво налетях в една огромна дупка, че все още не ми е много ясно как точно се разминах с нищо. Хем знаех че някъде там има дупка, и все пак не можах да я избегна ! Карах с максималната разрешена за пътя скорост - 50 км/ч. В момента в който я видях, а бях достатъчно далече - натиснах спирачки, но хлъзгавият път не ми позволи да спра навреме ! В случая вината беше 100 % моя ! Карах с по-висока скорост, от тази, която ми позволява безопасно спиране. Ако там имаше дете - щях да го блъсна! Ако имаше бетонен стълб - щях да го блъсна ! Така че приказвайте си каквото искате - за спукана гума и крива джанта вината е не 100, а 200 % на шофьора, че кара с несъобразена с условията скорост. Както и аз тази вечер.Тази дупка ми послужи като урок, и малко след това успях да заобиколя няколко други, защото вече карах по-бавничко. Айде със здраве, и по-внимателно !
Коментар
-
Вината не е 100% на шофьора и никой не може да ме убеди в това. Личен пример 1: В едната посока на кварталната уличка пред блока има толкова много дупки, че избягването им е невъзможно. Лошото е, че размера и дълбочината им непрекъснато се увеличават. Една дъждовна сутрин излизам с Бравото и решавам все пак да мина оттам защото иначе е много обиколно и ще закъснея. Минавам с 2-3 км/ч на полусъединител и това което се чу бе "хррррруууууп" и дотам. Колата легна на предната броня. Напред очевидно не можеше, затова леко задна и се измъкнах пак със познатия звук "хррррууууп". Няколко дни по-късно, забелязах, че на единия камък в дупката имаше различни цветове боя - жълта, синя (вероятно моята) и други багри от дъгата. Е аз ли съм виновен за това?! Личен пример 2: Качвам се по планински път Банско-х. Вихрен. Тесен с кръпки, голям наклон и завои често над 90 градуса. Поведението ми е следното: плътно в дясно до банкета на завоите, като поддържам достатъчна скорост (около 30 км/ч на втора предавка), че да не спра и да закъсам на песачливият път (пясъка е останал от зимата). В стърмно изкачване на завой виждам, че отгоре идва Камаз, от строежите на пистите!. В първия момент преценявам, че ще се разминем безопасно, но се оказва, че моето платно има ОГРОМНА дупка в която се стоварвам със страшна сила, защото очевидно не е разумно да вляза срещу Камаза. Е пак ли аз съм виновен?! Плащам си данъци, винетка и застраховки - искам качествена услуга, т.е. здрави пътища. Не е нормално 60% от вниманието ми при шофиране да е ангажирано със следене на настилката за неравности, пропадания и дупки, вместо да следя по-внимателно пътната обстановка (движение, знаци, маркировка и др.).Fiat Bravo TD 100, 1998 г.
Ауди 80 1.6, 101 кс, 1994 г.
Коментар
-
Аз съм кривил джанти и то не веднъж. Гума не съм пукал, но когато джаснеш джантата и борда, от двете и страни се огъне...все едно си спукал гумата, щото си издиша от там.И не съм съгласен с ogi28b, просто защото дупките са доста по-незабележими, а и нямат "работа" по пътищата за разлика от децата. Примерно на магистрала с каква скорост трябва да се движим , ако има дупки, а те дефакто са там.Има и нещо друго: какво означава да се съобразим с пътната обстановка, пътя и така нататък? Някой знае ли какво означава "пътна настилка",защото надали някъде присъства в описанието, обстоятелството "дупки".Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
ogi28b написа:Проклехте ме, нали ?! Тази вечер така хубаво налетях в една огромна дупка, че все още не ми е много ясно как точно се разминах с нищо. Хем знаех че някъде там има дупка, и все пак не можах да я избегна ! Карах с максималната разрешена за пътя скорост - 50 км/ч. В момента в който я видях, а бях достатъчно далече - натиснах спирачки, но хлъзгавият път не ми позволи да спра навреме ! В случая вината беше 100 % моя ! Карах с по-висока скорост, от тази, която ми позволява безопасно спиране. Ако там имаше дете - щях да го блъсна! Ако имаше бетонен стълб - щях да го блъсна ! Така че приказвайте си каквото искате - за спукана гума и крива джанта вината е не 100, а 200 % на шофьора, че кара с несъобразена с условията скорост. Както и аз тази вечер.Тази дупка ми послужи като урок, и малко след това успях да заобиколя няколко други, защото вече карах по-бавничко. Айде със здраве, и по-внимателно !
Коментар
-
Аз пък снощи паркирам и изведнъж едната гума хлътна в дупка. Оказа се, че е потънала поне 20 см в дупка, покрита със сняг и няма излизане. Въртях се, мотах се и викнах приятел да ме дръпне, защото излизането беше невъзможно. След като ме издърпа се оказа, че дупката е отводнителна шахта с липсващ капак. Стъпих да проверя дълбочината и потънах до средата на бедрото, без да усетя дъно. Добре, че бях с опела, който е с 15"-ки, и гумата е заклинила на входа на шахтата, защото 13"ките на Фиата щяха да си потънат, докато картера опре. Късметпреди - TIPO
сега - VOLVO XC60
Коментар
-
bubachko
Аз гума от дупка един път съм пукал, добре че беше на 100 метра пред нас. Ама джантите... скоро не съм ги изправял (можеби от около 3 месеца). Не че не са криви отдавна вече, ама нямя смисъл. Ще почакам да пооправят дупките малко поне или ако преди това не се наложи да се ходи на извънградско. Грешни пари са това по тея дупки, днеска и изправиш, утре пак на зарчета...
Коментар
-
ogi28b написа:Проклехте ме, нали ?! Тази вечер така хубаво налетях в една огромна дупка, че все още не ми е много ясно как точно се разминах с нищо. Хем знаех че някъде там има дупка, и все пак не можах да я избегна ! Карах с максималната разрешена за пътя скорост - 50 км/ч. В момента в който я видях, а бях достатъчно далече - натиснах спирачки, но хлъзгавият път не ми позволи да спра навреме ! В случая вината беше 100 % моя ! Карах с по-висока скорост, от тази, която ми позволява безопасно спиране. Ако там имаше дете - щях да го блъсна! Ако имаше бетонен стълб - щях да го блъсна ! Така че приказвайте си каквото искате - за спукана гума и крива джанта вината е не 100, а 200 % на шофьора, че кара с несъобразена с условията скорост. Както и аз тази вечер.Тази дупка ми послужи като урок, и малко след това успях да заобиколя няколко други, защото вече карах по-бавничко. Айде със здраве, и по-внимателно !Ако имаше бетонен стълб - щях да го блъснаex.Мареа ТД100
Коментар
-
krasio_79bs написа:И аз се нацелих в една дупка на 2 март,костваше ми изкривена джанта, счупен тас, 17 лева за изправяне и провалена вечер.Добре че не пукнах страничният борд на новата ми гума за 100 лева.И всичко това става при движение с 30-40 км.Ама сигурно аз съм си виновен.Кой ми е крив че имало дупка на пътя.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар