Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за мотор/ Има ли мотористи в нашия форум

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега, разбирам иронията ти и в тоя ред на мисли, много по-лесно, по-бързо и по-евтино ще бъде просто да скочиш от покрива на някой блок Сега, да ти обясня защо пистовия мотор се нарича пистов..... точно така, позна - защото е направен за писта.... логично Ти искаш тепърва да се учиш да караш мотор, но никой от колегите не се сети да те прати на курс за А-категория, който вече струва 500лв., а и ти изобщо не коментираш подобен род заучаване на основни принципи при управлението на мотоциклет и дори се плашиш от цената на екипировката..... НО не се плашиш от законите на физиката, с които планираш да се сблъскаш Какво да говорим повече.... освен да си избереш блок за скачане

    Коментар


      #17
      Съвет,осигури си първо екипировката и тогава си вземи мотор
      може би така ще направя....кофтито е че лятото идва пък много ми се кара
      Ползвайте мигачи!

      "I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown."
      Jim Morrison

      Коментар


        #18
        при никакъв опит с мотори си е чисто самоубийство да си купуваш и да се учиш да караш в София Аз отдавна съм е отказал от пистови и шосейни мотори карам само офроуд и крос .В София се придвижвам със скутер като 125-150 куб.е идеален за трафика и движението в столицата .Колегите по горе са казали за екипировката ,която е по-важна от самият мотор и в повечето случаи излизат по-скъпо от него .И такива като ,ама аз ще карам бавно само 4-5 километра до работата ама хич не ги говори p.s. вземи си скутер най-добре или ендуро машина с по-благ характер .
        фиатче Браво 2.0

        Коментар


          #19
          Kuku написа:
          Ти искаш тепърва да се учиш да караш мотор, но никой от колегите не се сети да те прати на курс за А-категория, който вече струва 500лв., а и ти изобщо не коментираш подобен род заучаване на основни принципи при управлението на мотоциклет...
          Напълно съгласен.Ако нямаш А категория отиди на курс,ще научиш много полезни неща.За инструктор ти препоръчвам Мишо от Мотопистата.
          Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
          Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

          Коментар


            #20
            Курса съм го предвидил в цената.....за скутер ..... не ми се кара твърде слабо е според мен и за крос съм си мислил но от тези които са Dual purpose... Смисъл мога хем на витоша да се пребивам хем в града
            Ползвайте мигачи!

            "I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown."
            Jim Morrison

            Коментар


              #21
              Колега като съвет не взимай 250cc Имат си недостатъците тия мотори фиксирам бандитите . Иначе и аз като теб се озъртам за първия си мотор само чакам да изпадне нещо качествено за прилични пари .П.П Колегата Hummpa е много ама много прав Не пести пари за каска !!! И като цяло за екипировка Кuku .... недей с подобни изказвания човека иска да се придвижи в лудницата... а и незнам колко си карал мотор за да знаеш колко по - голямо удоволствие доставя от колата Същото е като с голфърите... заради шепа келеши на всички хора притежаващи подобен автомобил им се червят бузите като всеки почне да ги соли batabit смело напред и лятото може да караме заедно

              Коментар


                #22
                Jivko Georgiev написа:
                Колега като съвет не взимай 250cc Имат си недостатъците тия мотори фиксирам бандитите . Иначе и аз като теб се озъртам за първия си мотор само чакам да изпадне нещо качествено за прилични пари .П.П Колегата Hummpa е много ама много прав Не пести пари за каска !!! И като цяло за екипировка Кuku .... недей с подобни изказвания човека иска да се придвижи в лудницата... а и незнам колко си карал мотор за да знаеш колко по - голямо удоволствие доставя от колата Същото е като с голфърите... заради шепа келеши на всички хора притежаващи подобен автомобил им се червят бузите като всеки почне да ги соли batabit смело напред и лятото може да караме заедно
                Ето това беше покрепящо мнение Благодаря за което като за начало преди покупка на мотор ще се ориентирам към каска и жилетка ще изкарам курса и ще си продължа темата до тогава ще седя и ще си гледам рекламни клипчета за да се надъхам за нещо по хубаво за 250 цц съм чувал и аз не хубави неща като цяло не го правя за по бързо предвижване нито за икономия правя го за удоволствие ! Който е карал кола преди деведесета година с 200+ km в час знае какво е да държиш живота си с две ръце и да усещащ адреналин :D:D Просто ми се кара и това е който иска да ме разбира който не иска .. никой не задължавам каня се от 2- 3 години вероятно е да се каня още толкова но рано или късно ще се случи...
                Ползвайте мигачи!

                "I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown."
                Jim Morrison

                Коментар


                  #23
                  batabit написа:
                  Съвет,осигури си първо екипировката и тогава си вземи мотор
                  може би така ще направя....кофтито е че лятото идва пък много ми се кара
                  Така, много ти се кара, а МОЖЕШ ли да караш? "А" категория илш ли? Знаеш ли, че ако нямаш 21 години и имаш "А" категория, то докато навършиш 21 ще можеш да караш мотори до 350 кубика!Екипировката е много, много, много важна! Тя е разликата между живота и смъртта! Особено каската! В нета има доста сайтове за мотоекипировка. Няма да ги публикувам тук, за да не стане реклама. Но ако те интересува, ще ти ги пратя на ЛС, или поне този, от който аз съм поръчвал и съм доволен. На жената преди 2 години купих каска, яке и ботуши за 700-800 лева, носени са само по 1 път, но съм спокоен, че когато и да каже жената "хайде да се повозим на мотора" ще съм спокоен за нея!Ето ти една хубава машина: http://motori.cars.bg/m2058 но с оглед, че няма никаво инфо и тротоара хич не ми прилича на български, то обявата може и да е фалшива!Това изглежда добре: http://www.cars.bg/m2407Ето и един бандит: http://www.cars.bg/m2432 но е мъничък като габарити; и още един: http://motori.cars.bg/m2032; и още: http://www.cars.bg/m582Абе обяви и мотори много! Мерак да има!А замислял ли си се за по-голям скутер например?

                  Коментар


                    #24
                    Винаги си е до човека Като ми се кара бързо сега ме мързи , но в мото форума един колега ми даде много приятни линкове.... с дните на пистите в Плевен и на още едно място бяха... плащаш си 50 лева и при положение , че техниката ти отговаря на условията влизаш караш и осъзнаваш колко трудно се кара на писта В цената влизат и линейки и т.н Така , че това е начина като искаш бързо има си писти като искаш кротко има си природа събираме се няколко души и отиваме на някое приятно местенце лафче , хапване , пийване ( безалкохолно ) и т.н П.П Hummpa да не отваряме темата колко мотористи са в нарушение на закона от към кубици ... особено сега както се гласят да разцепят А категория на още няколко и за над 350 или 500 цц не помня ... щяло да се искат 24 години.... тия хора са пълни простаци Годините нищо не определят !

                    Коментар


                      #25
                      Живко, това за цепенето на А-категория не го знаех, но то ще е в резон с идеята по-младите да карат коли с по-мако коне. И наистина, като се замислиш може и да са прави......Но наистина да не спорим, защото няма да стигнем до консенсус.И пак да спомена, няма значение какъв мотор караш, каква му е мощността и цената. Важно е да си екипиран! Мотора може и 1000 лева да струва, това не пречи да си купиш екипировка за 2000

                      Коментар


                        #26
                        Jivko Georgiev написа:
                        ....
                        Много добре знаеш, че съм прав :D Ако трябва да перефразирам изкаването си, то би звучало така - на Батабит му се скача с бънджи, ама без въже Значи, първо се записва на курс за А-категория (500лв.), паралелно с курса може да си търси екипировка (500-1000лв.) и чак след това започва реално да си търси мотор!Тук вече идва момента, в който е прочел "Мъдростта..." в Байкърз и знае точно какъв мотор търси.... и по-точно, какъв РАЗЛИЧЕН от пистов мотор търси Иначе, аз мога да му продам моя Трансалп на изплащане, ама не и преди да видя книжката в ръцете му

                        Коментар


                          #27
                          хубави съвети са ти дали някои от колегите, ма доста повече и полезно инфо има по мотофорумите
                          "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                          (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                          Коментар


                            #28
                            Колеги, нямах време да прочета всичките постове. Все пак ще кажа моя опит като начинаещ моторджия. Да вметна все пак, че съм фен на турърите ( чопъри ). Аз карам мотор от 12 години, за мен идеалния мотор е този на който се чувстваш добре. Да вземем за пример мен. Аз не бих карал мотоциклет тип пистарка...просто съм доста големичък. Нека момчето вземе това което му пасне най-добре. Аз така направих. Любовницата в момента е 150 cc,12 KV, китайче. Да ви кажа, никога не бих се разделил с нея. А я яздя от 2004 г. Кат вдигна над 100-110 ми се такова.....таковата заради въздушната струя. Все пак мотоциклета се купува за кеф. Моя кеф е, да си карам с 60-70, да ме бият мухите в зъбите и каките да се заглеждат по едно странно нещо от стомана и никел. А и както е споменал Humppa, не прави компромис с екипировката. Все пак тя те дели от асфалта. Ама кефа цена няма.
                            Обичта е по - силна от омразата. Сърцето е по - силно от огорчението. Усмивката на душата е по - силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
                            Трезвен ТУК не пиша!
                            Un Italiano Vero

                            Коментар


                              #29
                              Пистовите мотори не са за всеки , прав е колегата мотора си избира притежателя Докато разглеждаш може и да те грабне нещо което не си учаквал да ти хареса .Аз лично се блазна на пистовите заради външния вид понеже тази тема ми е малко болна ... не обичам грозни мотори ! НО не казвам , че туристическите не са красиви или кроските или ендуруто Еееххх едно BMW туристическо не бих отказал Kuku не мислиш ли , че е редно всеки да живее както сметне за добре ?Добре е всеки да знае нещо мъдро незнам къде го бях чул , но много ми хареса : " Дните на всеки един от нас са преброени ... никои няма да живее нито ден повече или по - малко" Нещо от сорта беше и в него има много истина П.П Не искам да перефразирате мисълта и следващия пост да е "Ами тогава дай да се гръмна с пистолета в главата... то няма да умра"

                              Коментар


                                #30
                                От тези трите аз лично нито един не бих купил защото са дърти на библия. Ако си вземеш някой от тях после ще вкараш толкова пари колкото да си купиш нещо в пъти по ново и здраво. Гледай когато купуваш да не е крива рамката някъде, че после ще му ядеш главата. Имай си на предвид, че най важното нещо е каската, виждал съм китайка как се изпуска от ръката на човек и долу на земята се разтвори на две. Аз лично съм с AGV преди няколко години струваше някъде над 600лв още си я нося и досега два пъти съм я удрял в асфалта и двата пъти ми е предпазила главата, като цяло каските са добри, но и в момента цените на хубавите модели са добри. С това с което си се захванал е хубаво, но и скъпо удоволствие. Ако мислиш, че като си купиш какъвто и да било мотоциклет и някаква каска + ръкавици и всичко е ОК, грешиш и то много. При първото падане се разбира какво значи екипировка, макар, че и тя не ти гарантира на 100% безопасност, но в много голям процент предпазва от травми. Също така не си мисли, че и като изкараш А категорията си готов. В момента не знам в какво точно се състой обучението, но когато аз карах си беше пълна порнография. И един много важен съвет, когато вали избягвай пътната маркировка.

                                Коментар

                                Working...
                                X