Колега, разбирам иронията ти и в тоя ред на мисли, много по-лесно, по-бързо и по-евтино ще бъде просто да скочиш от покрива на някой блок Сега, да ти обясня защо пистовия мотор се нарича пистов..... точно така, позна - защото е направен за писта.... логично Ти искаш тепърва да се учиш да караш мотор, но никой от колегите не се сети да те прати на курс за А-категория, който вече струва 500лв., а и ти изобщо не коментираш подобен род заучаване на основни принципи при управлението на мотоциклет и дори се плашиш от цената на екипировката..... НО не се плашиш от законите на физиката, с които планираш да се сблъскаш Какво да говорим повече.... освен да си избереш блок за скачане
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за мотор/ Има ли мотористи в нашия форум
Collapse
X
-
при никакъв опит с мотори си е чисто самоубийство да си купуваш и да се учиш да караш в София Аз отдавна съм е отказал от пистови и шосейни мотори карам само офроуд и крос .В София се придвижвам със скутер като 125-150 куб.е идеален за трафика и движението в столицата .Колегите по горе са казали за екипировката ,която е по-важна от самият мотор и в повечето случаи излизат по-скъпо от него .И такива като ,ама аз ще карам бавно само 4-5 километра до работата ама хич не ги говори p.s. вземи си скутер най-добре или ендуро машина с по-благ характер .фиатче Браво 2.0
Коментар
-
Kuku написа:Ти искаш тепърва да се учиш да караш мотор, но никой от колегите не се сети да те прати на курс за А-категория, който вече струва 500лв., а и ти изобщо не коментираш подобен род заучаване на основни принципи при управлението на мотоциклет...Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!
Коментар
-
Курса съм го предвидил в цената.....за скутер ..... не ми се кара твърде слабо е според мен и за крос съм си мислил но от тези които са Dual purpose... Смисъл мога хем на витоша да се пребивам хем в градаПолзвайте мигачи!
"I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown."
Jim Morrison
Коментар
-
Колега като съвет не взимай 250cc Имат си недостатъците тия мотори фиксирам бандитите . Иначе и аз като теб се озъртам за първия си мотор само чакам да изпадне нещо качествено за прилични пари .П.П Колегата Hummpa е много ама много прав Не пести пари за каска !!! И като цяло за екипировка Кuku .... недей с подобни изказвания човека иска да се придвижи в лудницата... а и незнам колко си карал мотор за да знаеш колко по - голямо удоволствие доставя от колата Същото е като с голфърите... заради шепа келеши на всички хора притежаващи подобен автомобил им се червят бузите като всеки почне да ги соли batabit смело напред и лятото може да караме заедно
Коментар
-
Jivko Georgiev написа:Колега като съвет не взимай 250cc Имат си недостатъците тия мотори фиксирам бандитите . Иначе и аз като теб се озъртам за първия си мотор само чакам да изпадне нещо качествено за прилични пари .П.П Колегата Hummpa е много ама много прав Не пести пари за каска !!! И като цяло за екипировка Кuku .... недей с подобни изказвания човека иска да се придвижи в лудницата... а и незнам колко си карал мотор за да знаеш колко по - голямо удоволствие доставя от колата Същото е като с голфърите... заради шепа келеши на всички хора притежаващи подобен автомобил им се червят бузите като всеки почне да ги соли batabit смело напред и лятото може да караме заедноПолзвайте мигачи!
"I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown."
Jim Morrison
Коментар
-
Humppa
batabit написа:Съвет,осигури си първо екипировката и тогава си вземи мотор
Коментар
-
Винаги си е до човека Като ми се кара бързо сега ме мързи , но в мото форума един колега ми даде много приятни линкове.... с дните на пистите в Плевен и на още едно място бяха... плащаш си 50 лева и при положение , че техниката ти отговаря на условията влизаш караш и осъзнаваш колко трудно се кара на писта В цената влизат и линейки и т.н Така , че това е начина като искаш бързо има си писти като искаш кротко има си природа събираме се няколко души и отиваме на някое приятно местенце лафче , хапване , пийване ( безалкохолно ) и т.н П.П Hummpa да не отваряме темата колко мотористи са в нарушение на закона от към кубици ... особено сега както се гласят да разцепят А категория на още няколко и за над 350 или 500 цц не помня ... щяло да се искат 24 години.... тия хора са пълни простаци Годините нищо не определят !
Коментар
-
Humppa
Живко, това за цепенето на А-категория не го знаех, но то ще е в резон с идеята по-младите да карат коли с по-мако коне. И наистина, като се замислиш може и да са прави......Но наистина да не спорим, защото няма да стигнем до консенсус.И пак да спомена, няма значение какъв мотор караш, каква му е мощността и цената. Важно е да си екипиран! Мотора може и 1000 лева да струва, това не пречи да си купиш екипировка за 2000
Коментар
-
Jivko Georgiev написа:....
Коментар
-
хубави съвети са ти дали някои от колегите, ма доста повече и полезно инфо има по мотофорумите"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Колеги, нямах време да прочета всичките постове. Все пак ще кажа моя опит като начинаещ моторджия. Да вметна все пак, че съм фен на турърите ( чопъри ). Аз карам мотор от 12 години, за мен идеалния мотор е този на който се чувстваш добре. Да вземем за пример мен. Аз не бих карал мотоциклет тип пистарка...просто съм доста големичък. Нека момчето вземе това което му пасне най-добре. Аз така направих. Любовницата в момента е 150 cc,12 KV, китайче. Да ви кажа, никога не бих се разделил с нея. А я яздя от 2004 г. Кат вдигна над 100-110 ми се такова.....таковата заради въздушната струя. Все пак мотоциклета се купува за кеф. Моя кеф е, да си карам с 60-70, да ме бият мухите в зъбите и каките да се заглеждат по едно странно нещо от стомана и никел. А и както е споменал Humppa, не прави компромис с екипировката. Все пак тя те дели от асфалта. Ама кефа цена няма.Обичта е по - силна от омразата. Сърцето е по - силно от огорчението. Усмивката на душата е по - силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
Трезвен ТУК не пиша!
Un Italiano Vero
Коментар
-
Пистовите мотори не са за всеки , прав е колегата мотора си избира притежателя Докато разглеждаш може и да те грабне нещо което не си учаквал да ти хареса .Аз лично се блазна на пистовите заради външния вид понеже тази тема ми е малко болна ... не обичам грозни мотори ! НО не казвам , че туристическите не са красиви или кроските или ендуруто Еееххх едно BMW туристическо не бих отказал Kuku не мислиш ли , че е редно всеки да живее както сметне за добре ?Добре е всеки да знае нещо мъдро незнам къде го бях чул , но много ми хареса : " Дните на всеки един от нас са преброени ... никои няма да живее нито ден повече или по - малко" Нещо от сорта беше и в него има много истина П.П Не искам да перефразирате мисълта и следващия пост да е "Ами тогава дай да се гръмна с пистолета в главата... то няма да умра"
Коментар
-
От тези трите аз лично нито един не бих купил защото са дърти на библия. Ако си вземеш някой от тях после ще вкараш толкова пари колкото да си купиш нещо в пъти по ново и здраво. Гледай когато купуваш да не е крива рамката някъде, че после ще му ядеш главата. Имай си на предвид, че най важното нещо е каската, виждал съм китайка как се изпуска от ръката на човек и долу на земята се разтвори на две. Аз лично съм с AGV преди няколко години струваше някъде над 600лв още си я нося и досега два пъти съм я удрял в асфалта и двата пъти ми е предпазила главата, като цяло каските са добри, но и в момента цените на хубавите модели са добри. С това с което си се захванал е хубаво, но и скъпо удоволствие. Ако мислиш, че като си купиш какъвто и да било мотоциклет и някаква каска + ръкавици и всичко е ОК, грешиш и то много. При първото падане се разбира какво значи екипировка, макар, че и тя не ти гарантира на 100% безопасност, но в много голям процент предпазва от травми. Също така не си мисли, че и като изкараш А категорията си готов. В момента не знам в какво точно се състой обучението, но когато аз карах си беше пълна порнография. И един много важен съвет, когато вали избягвай пътната маркировка.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар