Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

цени на нови автомобили фиат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    цени на нови автомобили фиат

    Правя си собствено проучване за цените на новите автомобили.Ако имате наблюдения и желание да изкажете мнение- направете го.Смятате ли, че цените са подобаващи на фона на кризата?Смятате ли, че техническите характеристики и допълнителното оборудване съответстват на цените?
    Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
    AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

    #2
    за Кризата - да цените определено са добри обаче на малките мотори за оборудването не съм запознат осбенно но предполагам че и то ще е на ниво както и цената
    Целта е една,скороста е различна - HGT !

    Коментар


      #3
      Според мен по принцип цените на новите коли са супер надути. Само като се започне от базовата цена, да не говорим въобще за екстри. Може ли навигация с тъчскрийн да стува 3-4-5хил лв или пък може би най-често поръчваните лети джанти да са 2-3хил лв...Единственото оправдание, което съм склонен да приема е, че част от печалбата се инвестира в разработката на нови технологии.

      Коментар


        #4
        Сега върви някаква промоция ... нали и аз се ослушвам за кола за мен, обаче лично - не ме блазни ... Гранде Пунто Лъки за под 19 000 мисля, че беше ... Като цяло е добра офертата, ама все пак аз си търся някаква лимузина ... И май Румънците продължават да държат най-добри цени на новите коли ... пък и с малко мотори ... Аз лично единственото преимущество, което виждам за нова кола е, че 3 години няма да дадеш стотинка за друго, освен за нафта ... И пак май не е достатъчно да си взема нова кола по-нисък клас ...
        Fiat Forum Bulgaria

        Прекаленият светец и богу не е драг !

        Коментар


          #5
          Тези нови коли в България който се продават са 2-ро , 3-то та дори и 4-то качество. Демек не са толкова качествени колкото същата кола която се продава в чужбина за сигурно двойна цена сравнена с цената на същата кола , но в България.

          Коментар


            #6
            Ichkin написа:
            Аз лично единственото преимущество, което виждам за нова кола е, че 3 години няма да дадеш стотинка за друго, освен за нафта ...
            За жалост не е така - трябва да плащаш скъпо каско и гражданска, висок данък и за всеки афтърмаркет, който си харесаш, трябва да си готов да платиш поне двойната му цена. За година давам повече за каско, отколкото за гориво...
            Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
            Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
            Ex: Marea 2.4 JTD 2000
            Ex: Brava 1.6 1997
            Ex: Puntо 1.1 1994

            Коментар


              #7
              venioid написа:
              Ichkin написа:
              Аз лично единственото преимущество, което виждам за нова кола е, че 3 години няма да дадеш стотинка за друго, освен за нафта ...
              За жалост не е така - трябва да плащаш скъпо каско и гражданска, висок данък и за всеки афтърмаркет, който си харесаш, трябва да си готов да платиш поне двойната му цена. За година давам повече за каско, отколкото за гориво...
              Е и на старата кола имаш голямо каско ... като вземеш скъпа кола ... и данъка също, като е мощен мотор ... Ставаше въпрос за разни ремонтни дейности и подобни ... В момента и аз съм пред дилемата, но нещо никак не ме блазни да си взема нова кола по-нисък клас ...
              Fiat Forum Bulgaria

              Прекаленият светец и богу не е драг !

              Коментар


                #8
                Ichkin написа:
                venioid написа:
                Ichkin написа:
                Аз лично единственото преимущество, което виждам за нова кола е, че 3 години няма да дадеш стотинка за друго, освен за нафта ...
                За жалост не е така - трябва да плащаш скъпо каско и гражданска, висок данък и за всеки афтърмаркет, който си харесаш, трябва да си готов да платиш поне двойната му цена. За година давам повече за каско, отколкото за гориво...
                Е и на старата кола имаш голямо каско ... като вземеш скъпа кола ... и данъка също, като е мощен мотор ... Ставаше въпрос за разни ремонтни дейности и подобни ... В момента и аз съм пред дилемата, но нещо никак не ме блазни да си взема нова кола по-нисък клас ...
                Ремонтите невключващи възлови агрегати като мотор, трансмисия и електроника са си за твоя сметка - смяна на масла и филтри не ги броя. Броя - ходава част, а и различни дреболийки, които могат да минат като причинен дефект, а не фабричен такъв... Всъщност това с 3 годишната гаранция си е точно най-голямата уловка.
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #9
                  Супер ... вече поне нямам колебания за нова кола
                  Fiat Forum Bulgaria

                  Прекаленият светец и богу не е драг !

                  Коментар


                    #10
                    От опит ви казвам, токова нещо като 2(или повече)години гаранция без ограничение на пробега не съществува. Минеш ли 100хил, ако има проблеми се вадят 325432542причини да не ти се признае гаранцията. Други направо си казват. Но това е от значение повече за служебни коли. Единици са тези, които ще ги минат за 2 или 3години.
                    nelegalniq написа:
                    Тези нови коли в България който се продават са 2-ро , 3-то та дори и 4-то качество. Демек не са толкова качествени колкото същата кола която се продава в чужбина за сигурно двойна цена сравнена с цената на същата кола , но в България.
                    Не си прав. Има си коли, които са с подсилено окачване, в повечето случаи просто с кора под двигателя За коли на склад е възможно. Има случаи на коли с транспортни дефекти, които идват тук. За по-сериозни не съм чул.Не виждам с какво да речем, Пандата която карам е с по-лошо качество от такава, предназначена за Италия. Чакал съм я 3месеца по поръчка, произведена е в Италия.

                    Коментар


                      #11
                      Определено има разлика между кола произведена за България (и страните от Централна Европа) и същата такава произведена примерно за страните от 3-тия свят. Разликата е в базовото оборудване. За нас се включват определени неща, в зависимост от пазара мн ясно и за др страни пак в зависимост от пазара, условията им и климата примерно.
                      Punto Sporting 1.2 16V 85 h.p. - ex, but first in my heart
                      AudiLina A3 1.8 20V 125 h.p. - NOW DRIVING

                      Коментар


                        #12
                        nelegalniq написа:
                        Тези нови коли в България който се продават са 2-ро , 3-то та дори и 4-то качество. Демек не са толкова качествени колкото същата кола която се продава в чужбина за сигурно двойна цена сравнена с цената на същата кола , но в България.
                        наизуст ли говориш, или имаш директни впечатления?...иначе по темата - цените на ФИАТ тук са добри, както и изобщо на колите в този класв Европа оборудването е различно, но естествено за сметка на ценатапри премиум марките оборудването е еднакво, но и цените са еднакви
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          Sev написа:
                          nelegalniq написа:
                          Тези нови коли в България който се продават са 2-ро , 3-то та дори и 4-то качество. Демек не са толкова качествени колкото същата кола която се продава в чужбина за сигурно двойна цена сравнена с цената на същата кола , но в България.
                          наизуст ли говориш, или имаш директни впечатления?...иначе по темата - цените на ФИАТ тук са добри, както и изобщо на колите в този класв Европа оборудването е различно, но естествено за сметка на ценатапри премиум марките оборудването е еднакво, но и цените са еднакви
                          Не говоря на изуст а говоря от името на един авто инструктор който каза че когато са купували Астрата нова за да я правят учебна е била някъде към 20000лв в БГ . А той каза че същата кола в чужбина е била за почти същата цена но в евро. Колата е закупувана през периода (1999-2001г.) . Но не мога да твърдя със сигурност дали е така или е за определени марки автомобили.

                          Коментар


                            #14
                            И ... на място идва любимата ми метафора ... "Идва чичо гошо с вектрата от 88ма и вика - Италианките не струват" ...
                            Fiat Forum Bulgaria

                            Прекаленият светец и богу не е драг !

                            Коментар


                              #15
                              nelegalniq написа:
                              Не говоря на изуст а говоря от името на един авто инструктор който каза че когато са купували Астрата нова за да я правят учебна е била някъде към 20000лв в БГ . А той каза че същата кола в чужбина е била за почти същата цена но в евро. Колата е закупувана през периода (1999-2001г.) . Но не мога да твърдя със сигурност дали е така или е за определени марки автомобили.
                              мога да ти кажа, че твоя познат те е заблудилможе да има разлика в цената от 10-15%но почти двойно при еднакъв мотор и оборудване е невъзможнотакава разлика може да се получи ако сравним най-малкия мотор с ниско оборудване и най-силния мотор с най-високото оборудванепри Браво примерно тук цените почват от 24 500 и стигат до 42 500 левав Германия топ-модела е около 51 000 лева - ето ти двойна разлика между БГ и Европа
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X