Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за транзитни номера, ГО и още нещо ...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за транзитни номера, ГО и още нещо ...

    Колеги, утре ще гледам една Брава нов внос, и имам няколко въпроса.1.Каква е цената на транзитните номера? Преди две години беше 35 лв.2.Може ли да се направи гражданска за три месеца и след регистрацията с БГ номера да се продължи да се кара с нея и да се подновява, или се прави само за месец и след пререгистрация се прави друга?3.Каква е цената на едномесечна гражданска отговорност?4.Колко ще е екотаксата Брава JTD 105 ’00?5.При външна температура от 3-4 градуса климатроника включва ли?Ако отговора е да, то при това променят ли се оборотите?
    Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
    ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
    ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
    ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

    #2
    1. Последно миналата година цената все още си беше такава на временните номера.2. Може да си направиш ГО за три месеца и после с добавък към полицата ще ти добавят постоянния номер.3. Не знам цена, не знам и да има едномесечна ГО 4. 190 BGN 5. Да включва се и да променят се оборотите към по-ниски и колата върви като спъната
    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

    На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

    Коментар


      #3
      По т.2 подкрепям Слав.НА гражданската се пише само номерът на рамата, без номера. После като регистрираш колата се дописва номера.Делтата беше така - в Дупница направиха гражданската, а после при следващата вноска (която направихме в Ямбол) дописаха номера.т.3 - НЯМА едномесечна ГО. Винаги е с минимум 1 година срок, и ако е на вноски - минимум за 3 месеца до следваща вноска.

      Коментар


        #4
        Относно едномесечната гражданска-джамбазина каза че можело за транзитните номера?!?А за оборотите са ми казвали че на дизела не се усещало, докато на бензин/газ е очевадно.
        Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
        ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
        ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
        ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

        Коментар


          #5
          ventsi79 написа:
          Относно едномесечната гражданска-джамбазина каза че можело за транзитните номера?!?А за оборотите са ми казвали че на дизела не се усещало, докато на бензин/газ е очевадно.
          Усеща се По-малко, но се усеща. От опит ти казвам
          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

          Коментар


            #6
            ventsi79 написа:
            Относно едномесечната гражданска-джамбазина каза че можело за транзитните номера?!?А за оборотите са ми казвали че на дизела не се усещало, докато на бензин/газ е очевадно.
            Излъгал те е!Няма такова нещо!Или пълна(за 1година)или си плащаш на равни вноски през 3месеца!
            ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

            Коментар


              #7
              Re: Въпрос за транзитни номера, ГО и още нещо ...

              ventsi79 написа:
              ...4.Колко ще е екотаксата Брава JTD 105 ’00?5.При външна температура от 3-4 градуса климатроника включва ли?Ако отговора е да, то при това променят ли се оборотите?
              Кола/Година 2008 2009 2010 2011 Нови* 110лв. 121лв. 133лв. 146лв.До 5 години 150лв. 165лв. 182лв. 200лв.От 6 до 10 години 190лв. 209лв. 230лв. 253лв.Над 10 години 200лв. 220лв. 242лв. 267лв.Има един такъв въртел, че съгласно закона, ако вносител плати екотаксата, има право на намаление в размера й и реално плаща 80% от стойността на екотаксата. Тоест, ако случайно джамбазинът ти предложи да я плати от твое име, ти му даваш пари на ръка, той я внася, но ти издава отделни фактура и касова бележка за платена екотакса. После при регистрация в КАТ ти им представяш оригиналите и се води, че всичко е ОК. Въпроса за климатроника не го разбирам много, но компресора винаги можеш да го включиш. Друг е въпросът дали ще усетиш как охлажда на такава температура. При включването му оборотите действително се поколебават за миг докато ЕКУ-то преизчисли
              She was only a whisky maker but he loved her still.

              Коментар


                #8
                Компресора при такива температури не охлажда, а изсушава.Моят се включва чат-пат при автоматичен режим до температури над -3 градуса. Ако го спра, стъклата за секунди се запотяват до непрозрачност.Определено се усеща и на дърпането, и на разхода на гориво Няма начин да се включи компресора при температури под -3 градуса, ни ръчно, ни автоматично. Поне при климатрониците от тип Делта/Дедра/Темпра/Крома. Управлението при Браво/Брава е различно, за там не мога да кажа.

                Коментар


                  #9
                  Имам същата Брава. Първо тя няма климатроник, а автоматичен климатик. При охлаждане ръчно се включва компресора, при отопление "топлото" идва от радиаторчето, а компресора не се включва. Не зная при тези температури дали можеш да накараш компресора да се включи на охлаждане, но дори и да стане, това толкова малко влияе на оборотите и мощността на автомобила, че едва ли ще го усетиш. Имам и бензинова Брава 1,4 12V, която при включен компресор не само си мени оборотите, но и трудно върви. При дизела това нещо го няма.
                  Peugeot 301
                  Punto 1.9 JTD - на жената

                  Коментар

                  Working...
                  X