Той Голф 2 бил голяма работа бе:По-сложно става, когато откаже бензиновата помпа: всяка пета дава дефект и не подлежи на ремонт - трябва нова. Ама как готино го плъзва някак между другото... кефи ме.Или небрежното :Именно заради редица дребни, но неприятни начални дефекти Volkswagen Golf ІІІ от първите си години заема само средно място в класацията на германските технически служби за годишната проверка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Това ли са нашите ФИАТ-и ? Чета и недоумявам...
Collapse
X
-
Нали! Аз дребен, но неприятен дефект разбирам, например, да ти се рони дръжката на Фиат Браво и да изглежда леко грозно докато я смениш. Но да ти се повреди непоправимо бензиновата помпа - бахмааааму дребен проблем. А говорим и за редица такива Но Голф е най-най-най-най-най......She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
единствения начин да сравним 2 коли и то пак е субективно, да ги имаме от нови, да ги караме до 150 000 км и да теглим чертата какво сме сменили. ама това по нормални пътища. Защото първо, след 150 000 км вече по колата почват да се появяват други части, а не оригинални. Какво ми е виновна марката фиат, че носач бирт кара 10 000 км....какво общо има с фиат? Затова, като сме 42335 поред собственици, то оценяваме по други неща- гниене, комфорт, цена на поддръжка, екстри и т.н. Е, по тези неща определено бравото ми превъзхожда голф 3ката, а и много други коли от класа си. Много по-широко е вътре от тях, за екстрите и гниенето няма какво да се говори....А между друото, понеже чета редовно Фв форума, въобще не са им рядкост сериозни проблеми и понеже съм засичал няколко теми от рода на "колко пари ми излезе голфа за 50 000 км", ами доста по-добре съм си аз с моя фиат. Едиснвено на голфа му признавам, че има много повече място при двигателя и се пипа по-лесно, бравото е ужас.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:единствения начин да сравним 2 коли и то пак е субективно, да ги имаме от нови, да ги караме до 150 000 км и да теглим чертата какво сме сменили. ама това по нормални пътища. Защото първо, след 150 000 км вече по колата почват да се появяват други части, а не оригинални. Какво ми е виновна марката фиат, че носач бирт кара 10 000 км....какво общо има с фиат? Затова, като сме 42335 поред собственици, то оценяваме по други неща- гниене, комфорт, цена на поддръжка, екстри и т.н. Е, по тези неща определено бравото ми превъзхожда голф 3ката, а и много други коли от класа си. Много по-широко е вътре от тях, за екстрите и гниенето няма какво да се говори....А между друото, понеже чета редовно Фв форума, въобще не са им рядкост сериозни проблеми и понеже съм засичал няколко теми от рода на "колко пари ми излезе голфа за 50 000 км", ами доста по-добре съм си аз с моя фиат. Едиснвено на голфа му признавам, че има много повече място при двигателя и се пипа по-лесно, бравото е ужас.Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
maskarata написа:Не знам защото голфа е трън в очите на всички, които карат друга марка автомобил.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
...
maskarata написа:pakumba написа:единствения начин да сравним 2 коли и то пак е субективно, да ги имаме от нови, да ги караме до 150 000 км и да теглим чертата какво сме сменили. ама това по нормални пътища. Защото първо, след 150 000 км вече по колата почват да се появяват други части, а не оригинални. Какво ми е виновна марката фиат, че носач бирт кара 10 000 км....какво общо има с фиат? Затова, като сме 42335 поред собственици, то оценяваме по други неща- гниене, комфорт, цена на поддръжка, екстри и т.н. Е, по тези неща определено бравото ми превъзхожда голф 3ката, а и много други коли от класа си. Много по-широко е вътре от тях, за екстрите и гниенето няма какво да се говори....А между друото, понеже чета редовно Фв форума, въобще не са им рядкост сериозни проблеми и понеже съм засичал няколко теми от рода на "колко пари ми излезе голфа за 50 000 км", ами доста по-добре съм си аз с моя фиат. Едиснвено на голфа му признавам, че има много повече място при двигателя и се пипа по-лесно, бравото е ужас.Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008
Коментар
-
Славата на Голфовете идва от най-различни митове и легенди. Носещи се по квартални и селски кръчми и кафенета, разказвани на маса в компании на сладка приказка. И предимно от хора лаици, виждали Голф само отдалеч. Преди време един познат автомонтьор ми сподели: "Добре че са Голфовете, иначе да съм останал без хляб"...FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!
Коментар
-
...
Посоката, в която тръгна темата ме навя на следната мисъл (или спомен) - едно време имаше Трабант и ЗАЗ... За трабанчетата се разказваха вицове и какво ли не, но собствениците им си ги обичаха (много и все още си ги обичат). За ЗАЗ-ките нямаше вицове (или аз поне си спомням само един), но и не съм чул някой да каже, че си обича Запорожеца.Та, мисълта ми е - като се майтапим с Голфовете, това не значи, че те не са достойни автомобили и дори класика в много отношения. Но за една Дачия, например, какво да се каже - нито да се майтапиш с нея, нито да я хвалиш - безличен автомобил във всяко едно отношение...Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008
Коментар
-
Re: ...
karloson написа:...Но за една Дачия, например, какво да се каже - нито да се майтапиш с нея, нито да я хвалиш - безличен автомобил във всяко едно отношение...She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
В тази връзка - имам комшия, който кара Голф 2. Колата му е чист дизел. Човека е около 60-те и до преди 7 години караше Москвич. Винаги ми е казвал: Голфа ми е голяма кола, нищо, че вече втора зима не го пали, нищо, че си скапва акумулаторите за хъц - мъц бройки ( от въртене и тоталната липса на компресия в цилиндрите ), нищо, че маслените петна под колата му са си по рождение, нищо, че когато запали ( пролет,лято и есен) се тресе поне 4 минути докато си нареди тактовете, нищо, че воланът му тресе в ръцете като бензинова трамбовка, нищо...обаче, когато си взех поредния ФИАТ същия този чичко наредил в мозъка си обичайния фолклор за скапаните ФИАТИ ми беше казал: "Ей ти не оставяш тази марка брей". Това ме амбицира да намеря повод да го кача в ЖТД - то и комшо знаете ли какво ми рекна: " Не е ли да ти тресе дизелчето под гъза - не е работа" Та свикнал е човека да му тресе, загнездило се е в мозъчето му, че ФИАТ - не бива и ако ще в кочина ще бъде, но да е с емблемата на "признатото в БГ Голф-че.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Хранов винаги е бил поръчков журналист и лъже като циганин какъвто и може да е.Освен това е и агент на ДС.Най-много ме ядоса това,че Бравата била тясна на задната седалка,а тя е по-широка от който и да е Голф или Астра,включително новите модели.Можеше поне да седне да провери.
Bravo 1.4T-jet 120 Primo red106
Brava1.4SX
Коментар
-
yuliyancho написа:Хранов винаги е бил поръчков журналист и лъже като циганин какъвто и може да е.Освен това е и агент на ДС.Най-много ме ядоса това,че Бравата била тясна на задната седалка,а тя е по-широка от който и да е Голф или Астра,включително новите модели.Можеше поне да седне да провери.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ntodorov написа:В тази връзка - имам комшия, който кара Голф 2. Колата му е чист дизел. Човека е около 60-те и до преди 7 години караше Москвич. Винаги ми е казвал: Голфа ми е голяма кола, нищо, че вече втора зима не го пали, нищо, че си скапва акумулаторите за хъц - мъц бройки ( от въртене и тоталната липса на компресия в цилиндрите ), нищо, че маслените петна под колата му са си по рождение, нищо, че когато запали ( пролет,лято и есен) се тресе поне 4 минути докато си нареди тактовете, нищо, че воланът му тресе в ръцете като бензинова трамбовка, нищо...обаче, когато си взех поредния ФИАТ същия този чичко наредил в мозъка си обичайния фолклор за скапаните ФИАТИ ми беше казал: "Ей ти не оставяш тази марка брей". Това ме амбицира да намеря повод да го кача в ЖТД - то и комшо знаете ли какво ми рекна: " Не е ли да ти тресе дизелчето под гъза - не е работа" Та свикнал е човека да му тресе, загнездило се е в мозъчето му, че ФИАТ - не бива и ако ще в кочина ще бъде, но да е с емблемата на "признатото в БГ Голф-че.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар