Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Това ли са нашите ФИАТ-и ? Чета и недоумявам...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Той Голф 2 бил голяма работа бе:По-сложно става, когато откаже бензиновата помпа: всяка пета дава дефект и не подлежи на ремонт - трябва нова. Ама как готино го плъзва някак между другото... кефи ме.Или небрежното :Именно заради редица дребни, но неприятни начални дефекти Volkswagen Golf ІІІ от първите си години заема само средно място в класацията на германските технически служби за годишната проверка.
    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

    Коментар


      #32
      Нали! Аз дребен, но неприятен дефект разбирам, например, да ти се рони дръжката на Фиат Браво и да изглежда леко грозно докато я смениш. Но да ти се повреди непоправимо бензиновата помпа - бахмааааму дребен проблем. А говорим и за редица такива Но Голф е най-най-най-най-най......
      She was only a whisky maker but he loved her still.

      Коментар


        #33
        единствения начин да сравним 2 коли и то пак е субективно, да ги имаме от нови, да ги караме до 150 000 км и да теглим чертата какво сме сменили. ама това по нормални пътища. Защото първо, след 150 000 км вече по колата почват да се появяват други части, а не оригинални. Какво ми е виновна марката фиат, че носач бирт кара 10 000 км....какво общо има с фиат? Затова, като сме 42335 поред собственици, то оценяваме по други неща- гниене, комфорт, цена на поддръжка, екстри и т.н. Е, по тези неща определено бравото ми превъзхожда голф 3ката, а и много други коли от класа си. Много по-широко е вътре от тях, за екстрите и гниенето няма какво да се говори....А между друото, понеже чета редовно Фв форума, въобще не са им рядкост сериозни проблеми и понеже съм засичал няколко теми от рода на "колко пари ми излезе голфа за 50 000 км", ами доста по-добре съм си аз с моя фиат. Едиснвено на голфа му признавам, че има много повече място при двигателя и се пипа по-лесно, бравото е ужас.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #34
          pakumba написа:
          единствения начин да сравним 2 коли и то пак е субективно, да ги имаме от нови, да ги караме до 150 000 км и да теглим чертата какво сме сменили. ама това по нормални пътища. Защото първо, след 150 000 км вече по колата почват да се появяват други части, а не оригинални. Какво ми е виновна марката фиат, че носач бирт кара 10 000 км....какво общо има с фиат? Затова, като сме 42335 поред собственици, то оценяваме по други неща- гниене, комфорт, цена на поддръжка, екстри и т.н. Е, по тези неща определено бравото ми превъзхожда голф 3ката, а и много други коли от класа си. Много по-широко е вътре от тях, за екстрите и гниенето няма какво да се говори....А между друото, понеже чета редовно Фв форума, въобще не са им рядкост сериозни проблеми и понеже съм засичал няколко теми от рода на "колко пари ми излезе голфа за 50 000 км", ами доста по-добре съм си аз с моя фиат. Едиснвено на голфа му признавам, че има много повече място при двигателя и се пипа по-лесно, бравото е ужас.
          Ъхъ на майка голфа 1.4 двигателя, спокойно сядам в коша и си ремонтирам. А тук срещам много хора които са против марката VW особено голф. Ами аз се научих да шофирам на тази кола и винаги ще ме кефи. По мои впечатления са доста здрави автомобили, които обаче не предлагат същия комфорт, екстри и удоволствие от шофирането като фиата. Не знам защото голфа е трън в очите на всички, които карат друга марка автомобил.
          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

          Коментар


            #35
            maskarata написа:
            Не знам защото голфа е трън в очите на всички, които карат друга марка автомобил.
            Трън в очите на много хора са не самите коли, а хората, които ги карат. Има си изграден стереотип. А колите - може и да са здрави, но прехвалената стока горчи.
            She was only a whisky maker but he loved her still.

            Коментар


              #36
              ...

              maskarata написа:
              pakumba написа:
              единствения начин да сравним 2 коли и то пак е субективно, да ги имаме от нови, да ги караме до 150 000 км и да теглим чертата какво сме сменили. ама това по нормални пътища. Защото първо, след 150 000 км вече по колата почват да се появяват други части, а не оригинални. Какво ми е виновна марката фиат, че носач бирт кара 10 000 км....какво общо има с фиат? Затова, като сме 42335 поред собственици, то оценяваме по други неща- гниене, комфорт, цена на поддръжка, екстри и т.н. Е, по тези неща определено бравото ми превъзхожда голф 3ката, а и много други коли от класа си. Много по-широко е вътре от тях, за екстрите и гниенето няма какво да се говори....А между друото, понеже чета редовно Фв форума, въобще не са им рядкост сериозни проблеми и понеже съм засичал няколко теми от рода на "колко пари ми излезе голфа за 50 000 км", ами доста по-добре съм си аз с моя фиат. Едиснвено на голфа му признавам, че има много повече място при двигателя и се пипа по-лесно, бравото е ужас.
              Ъхъ на майка голфа 1.4 двигателя, спокойно сядам в коша и си ремонтирам. А тук срещам много хора които са против марката VW особено голф. Ами аз се научих да шофирам на тази кола и винаги ще ме кефи. По мои впечатления са доста здрави автомобили, които обаче не предлагат същия комфорт, екстри и удоволствие от шофирането като фиата. Не знам защото голфа е трън в очите на всички, които карат друга марка автомобил.
              Не самият Голф е трън в очите на всички, а прекаленото му фаворитизиране като "най", като връх в автомобилостроенето. По същия тъп начин, както Фиат в очите на незапознатите пък е станал еталон за кола, "която много се чупи"... И ако се майтапим с Голф-а, то е точно заради тези прекалени хвалебствия по негов адрес, а не заради качествата му като автомобил... Голфа е нещо като Бойко Борисов - споменава се с повод и без повод и винаги е най-добрия и бие всички
              Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
              Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008

              Коментар


                #37
                Славата на Голфовете идва от най-различни митове и легенди. Носещи се по квартални и селски кръчми и кафенета, разказвани на маса в компании на сладка приказка. И предимно от хора лаици, виждали Голф само отдалеч. Преди време един познат автомонтьор ми сподели: "Добре че са Голфовете, иначе да съм останал без хляб"...
                FIAT Idea 1.9 Multijet 2004 г.
                FIAT Tipo 1.4i.e. 1995 г. - предишен. Служи вярно над 9 години!

                Коментар


                  #38
                  При нас в сервиза 2/3 от колите са точно Фолксваген/Ауди ,та ги бъзикам че сме като Юнитрейд или Порше сервиз. От 8-та месеца,в които съм там са дошли 3 или 4 фиата.
                  Фиат Крома 1.9 16v+
                  Фиат Браво 1.6 16v
                  Фиат Мареа 1.6 16v

                  Коментар


                    #39
                    ...

                    Посоката, в която тръгна темата ме навя на следната мисъл (или спомен) - едно време имаше Трабант и ЗАЗ... За трабанчетата се разказваха вицове и какво ли не, но собствениците им си ги обичаха (много и все още си ги обичат). За ЗАЗ-ките нямаше вицове (или аз поне си спомням само един), но и не съм чул някой да каже, че си обича Запорожеца.Та, мисълта ми е - като се майтапим с Голфовете, това не значи, че те не са достойни автомобили и дори класика в много отношения. Но за една Дачия, например, какво да се каже - нито да се майтапиш с нея, нито да я хвалиш - безличен автомобил във всяко едно отношение...
                    Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
                    Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008

                    Коментар


                      #40
                      Re: ...

                      karloson написа:
                      ...Но за една Дачия, например, какво да се каже - нито да се майтапиш с нея, нито да я хвалиш - безличен автомобил във всяко едно отношение...
                      Уродливото братче на Рено. Без да претендирам за някаква статистическа достоверност или нещо такова, но по наблюдения на запознати с трафика по Дунав се наблюдава усилено движение на Дачии както на запад, така и обратно на изток - коли за "доизкусуряване". Най-атрактивното в дачиите ми се струва цената им, като си признавам, че нямам преки впечатления от тези колици.Обаче, има едно голямо НО. Евала им на румънците - все пак произвеждат нещо и бизнесът върви. Учат се, още вероятно не са на някакво съществено ниво, но рано или късно ще се научат, защото са се захванали с нещо. А българите май само философстваме.
                      She was only a whisky maker but he loved her still.

                      Коментар


                        #41
                        В тази връзка - имам комшия, който кара Голф 2. Колата му е чист дизел. Човека е около 60-те и до преди 7 години караше Москвич. Винаги ми е казвал: Голфа ми е голяма кола, нищо, че вече втора зима не го пали, нищо, че си скапва акумулаторите за хъц - мъц бройки ( от въртене и тоталната липса на компресия в цилиндрите ), нищо, че маслените петна под колата му са си по рождение, нищо, че когато запали ( пролет,лято и есен) се тресе поне 4 минути докато си нареди тактовете, нищо, че воланът му тресе в ръцете като бензинова трамбовка, нищо...обаче, когато си взех поредния ФИАТ същия този чичко наредил в мозъка си обичайния фолклор за скапаните ФИАТИ ми беше казал: "Ей ти не оставяш тази марка брей". Това ме амбицира да намеря повод да го кача в ЖТД - то и комшо знаете ли какво ми рекна: " Не е ли да ти тресе дизелчето под гъза - не е работа" Та свикнал е човека да му тресе, загнездило се е в мозъчето му, че ФИАТ - не бива и ако ще в кочина ще бъде, но да е с емблемата на "признатото в БГ Голф-че.
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          #42
                          Хранов винаги е бил поръчков журналист и лъже като циганин какъвто и може да е.Освен това е и агент на ДС.Най-много ме ядоса това,че Бравата била тясна на задната седалка,а тя е по-широка от който и да е Голф или Астра,включително новите модели.Можеше поне да седне да провери.

                          Bravo 1.4T-jet 120 Primo red106
                          Brava1.4SX

                          Коментар


                            #43
                            yuliyancho написа:
                            Хранов винаги е бил поръчков журналист и лъже като циганин какъвто и може да е.Освен това е и агент на ДС.Най-много ме ядоса това,че Бравата била тясна на задната седалка,а тя е по-широка от който и да е Голф или Астра,включително новите модели.Можеше поне да седне да провери.
                            ОТПРЕД бравото ми не е много по-тясно нито от кромата, нито от пасат б5, които са къде къде по-висок клас коли. дори приятел, който кара въпросния пасат и уж е само на немско, като седна в бравото отред си каза, че е адски широко.
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #44
                              да чел съм тази статия го малко преди да си купя фиатчето ама не го отразих това са глупустивсичко е въпрос на късмет
                              Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


                              FIAT BRAVO 1.8GT
                              FIAT BRAVO 1.9TD ex

                              Коментар


                                #45
                                ntodorov написа:
                                В тази връзка - имам комшия, който кара Голф 2. Колата му е чист дизел. Човека е около 60-те и до преди 7 години караше Москвич. Винаги ми е казвал: Голфа ми е голяма кола, нищо, че вече втора зима не го пали, нищо, че си скапва акумулаторите за хъц - мъц бройки ( от въртене и тоталната липса на компресия в цилиндрите ), нищо, че маслените петна под колата му са си по рождение, нищо, че когато запали ( пролет,лято и есен) се тресе поне 4 минути докато си нареди тактовете, нищо, че воланът му тресе в ръцете като бензинова трамбовка, нищо...обаче, когато си взех поредния ФИАТ същия този чичко наредил в мозъка си обичайния фолклор за скапаните ФИАТИ ми беше казал: "Ей ти не оставяш тази марка брей". Това ме амбицира да намеря повод да го кача в ЖТД - то и комшо знаете ли какво ми рекна: " Не е ли да ти тресе дизелчето под гъза - не е работа" Та свикнал е човека да му тресе, загнездило се е в мозъчето му, че ФИАТ - не бива и ако ще в кочина ще бъде, но да е с емблемата на "признатото в БГ Голф-че.
                                Мда... Народа го е казал най-добре: "Разбира ти свиня от кладенчова вода!".
                                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                                Нека Силата на бъде с Нас...

                                Коментар

                                Working...
                                X