Абсолютно прав е Mr.Nikoi. А повечето не сте.Двата знака - Стоп, и Път без предимство са абсолтно равнозначни по отношение на предимството. Различават се само по задължението да се спре или само да се огледаш.Стоп се слага там където има ограничена видимост, а знака "път без предимство" - там където може да се види дали идват коли без да се спре.И КАТаджиите са прави. GbGz не е виновен.Който иска да спори, но това е истината.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПТП помощ
Collapse
X
-
mr. Nikoi написа:До колкото знам първо минават пътищата с предимство, като дясностоящия от тях е с предимство, след това минават тези от пътищата без предимство, като пак дясностоящият от тях е с предимство.Според мен този от стопа е с предимство пред другия.Не знам дали в правилника пише че знака за без предимство дава предимство пред стопа.На стоп задължително се спира - иначе те късат на изпит. Друга разлика не знам да има с другия знак.На пътя без предимство може и да не спираш но трябва да пропуснеш движещите се по път с предимство. Мисля че това им е разликата.
Коментар
-
Immortal написа:Абсолютно прав е Mr.Nikoi. А повечето не сте.Двата знака - Стоп, и Път без предимство са абсолтно равнозначни по отношение на предимството. Различават се само по задължението да се спре или само да се огледаш.Стоп се слага там където има ограничена видимост, а знака "път без предимство" - там където може да се види дали идват коли без да се спре.И КАТаджиите са прави. GbGz не е виновен.Който иска да спори, но това е истината.snake написа:Airfan написа:Мен ако питаш, този на СТОП-а трябва да изчака всички, включително този от ляво да минат и едва тогава да мине той. В случая вероятно СТОП-а е решил, че е дясно седящ и е минал преди левия. Може да не съм прав обаче, защото напоследък се твърди, че двата знака се приравнявали, което според мен е глупост, защото ако са равни, щяха да са еднакви. Мен са ме учили на друго степенуване. Интересно какво са казали КАТ-аджиите.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Равнозначни са и два пътя, които пресичат главен път ( път с предимство ). "Освен ако не е указано друго", но то де юре няма как да бъде указано.Де факто при Х кръстовище, ако главният е направо да речем, двата други са равнозначни.[/quote]Моля да го подкрепиш с цитат от нормативен документ - закон или правилник. Не се заяждам, но не подкрепям мнението ти.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
Immortal написа:Snake, ти още не беше го казал, аз като пишех Поздрави!Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
jenshen73 написа:[Правото на дясностоящият се гледа тогава и само тогава, когато НЯМА ЗНАЦИ указващи предимство!
Коментар
-
Всички, които не мислите така - идете на проверовъчен.Очевидно и КАТаджиите в случая познават добре закона. Поздравления![/quote]Дидо, не споря по отношение на предимството, а по отношение на това, че колегата не е спрял на знак СТОП, което автоматично го прави ВИНОВЕН. И продължавам да твърдя, че правилото на дясностоящия се прилага САМО при нерегулирано кръстовище, каквото в случая няма!За сега спирам да пиша по темата. Ще отнеса случая до "компетентните органи" и ще сведа до знанието ви резултата.П.П. Написал си нов пост и с този чл. 50 ме разби. Няма как да не се съглася!Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
venco67 написа:Равнозначни са и два пътя, които пресичат главен път ( път с предимство ). "Освен ако не е указано друго", но то де юре няма как да бъде указано.Де факто при Х кръстовище, ако главният е направо да речем, двата други са равнозначни.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Случката в тази тема е един от възможните варианти, при които и двамата участници в ПТП са виновни: единият не е спрял на СТОП, а другият не е осигурил предимство на дясностоящия. В темата "За какво всъщност правим застраховка ГО?" не получих отговор на въпроса какво става с обезщетението, когато вината и на двамата водачи е еднаква. Ето че такива ситуации има...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Lane Staley написа:venco67 написа:Равнозначни са и два пътя, които пресичат главен път ( път с предимство ). "Освен ако не е указано друго", но то де юре няма как да бъде указано.Де факто при Х кръстовище, ако главният е направо да речем, двата други са равнозначни.Peugeot 301
Punto 1.9 JTD - на жената
Коментар
-
Дрън-Дрън-Дрън-Дрън. Темата е за коша още след 3тото мнение. Знак STOP е знак СТОП по цял свят - дори и в гората на него се спира - задължително. Знак №1 по стария закон онзачава точно "Пропусни тия по пътя с предимство". Хайде сега да ми кажете как двата пътя изведнъж станаха равнозначни??? М?Дидо - ти пък така го изтълкува закона, че язък дето са го измислили знака СТОП. Хайде сега, всички дървени философи освен Снейк да ми кажете - имате кръстовище с пътна марквировка, пътни знаци, светофар и пиян катаджия, който най-неадекватно регулира движението. Кой е с предимство???Няма да споря - аз и без това бях с изтекла книжка до оня ден..., но очевадно е, че повечето писателстващи тук не са наясно с ЗДП и ППЗДП. Точно горната ситуация я имаше описана и в листовките едно време...И искам от посочената схема в първият пост да се покаже как станаха "равнозначни" пътищата???П.П. Само си задайте въпроса - защо се налага поставяне на знака СТОП на "равнозначни" пътища и от там насетне ще са ви ясни нещата.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар