Маслен филтър се стяга на ръка.И дори и на ръка може да го завиеш с повече от 1,5 кг.Понеже сам си сменям маслото ,винаги го стягам яко9 с ръка и после ми е доста трудно да го отвия със скобата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Аман от пишман майстори!
Collapse
X
-
Незнам ама 3 пати ми се развива тоя филтар.Последниа пат при смяна на маслото изрично им казах да го стегнат с ключа и го стегнаха и се минаха кам 500км и прокапа на рака не мога да го стегна така че да не капе ,а проблема се реши като сменях долни носачи и маистора го напана с клуча.Мисля че при следващата смяна на масло ще са си сащите проблеми!FIAT Marea TD100 1999 без лети джанти
Коментар
-
gilitza написа:Незнам ама 3 пати ми се развива тоя филтар.Последниа пат при смяна на маслото изрично им казах да го стегнат с ключа и го стегнаха и се минаха кам 500км и прокапа на рака не мога да го стегна така че да не капе ,а проблема се реши като сменях долни носачи и маистора го напана с клуча.Мисля че при следващата смяна на масло ще са си сащите проблеми!
Коментар
-
Ами аз досега не сам се замислял какъв филтър ми дават вярно е че досега все сам бил май с Текнеко както каза колегата горел. Казвам в магазина филтър и толкоз а и ми се виждаше сносна марка.Мерси колеги за саветите от сега нататък ще се оглеждам и затова.FIAT Marea TD100 1999 без лети джанти
Коментар
-
Аз пък стягам на ръка до откат и след това 1/4 оборот със скоба или ключ. Добре е уплътнението на филтъра да се подмаже с масло преди да се завиеEdit: По принцип всичките си коли карам с филтри CLEAN. Ад сега проблем никакъв. Последния път нямаше и взех Mahle (18лв - с платинени нишки!!!). Няма видима разлика в изработката и качествотоHonda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG
Коментар
-
MadHead написа:Аз пък стягам на ръка до откат и след това 1/4 оборот със скоба или ключ. Добре е уплътнението на филтъра да се подмаже с масло преди да се завиеEdit: По принцип всичките си коли карам с филтри CLEAN. Ад сега проблем никакъв. Последния път нямаше и взех Mahle (18лв - с платинени нишки!!!). Няма видима разлика в изработката и качествотоSEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Филтъра се стяга на ръка! Но от здрава ръка! Това е достатъчно за да не протече като предварително се намазва уплътнението му с масло, обаче! Много често, при тия двигатели, протича от фланеца на филтъра към блока на мотора, а не от самия филтър. Тоя фланец е с О-пръстен който прегаря от температурата на картера и след годините подава. И понеже самия фланец е от две части към блока, то маслото подлизва и се бърка теча с тоя откъм филтъра.Fiat Marea TD100
Коментар
-
На българските филтри дето се ползват по жигулките изрично беше написано че уплътнителя се намазва с масло и натягането се прави само на ръка.А и сигурно не са си променили и надписа по тях стига да не са затворили фабриката вече само че не ми се разправя да ровя и да снимам. Бая такива филтри сменяха колегите че те се ползват не само за автомобили но и по доста други машини. И после винаги се налагаше да се сваля само с ключ. Като спече уплътнителя няма развиване на ръка.
Коментар
-
Airfan написа:В момента имам два филтъра - Clean и Champion, ще ви ги снимам утре да видите картинките по тях и после пак ще си говорим за ключове за стягане на филтри. Yellow_Flash_Colorz_PDT_11FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Купи си филтър MAN и забравяш.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
///// написа:Масления филтър се стяга само на ръка след като се намаже уплътнението с масло. Дават му към 20-30 нютонметра затягащ момент. Ключа за филтри е да се отвиват. Най-вероятно филтъра е бил дефектен, щом е протекъл.FIAT Marea TD100 1999 без лети джанти
Коментар
-
...
Може да е глупаво, ама аз да споделя и от моя личен опит - при една смяна на филтър на шкодичката (Фаворит) навремето, уплътнението на стария филтър си беше останало лепнато към гнездото, а аз захвърлих филтъра без да погледна. И съм навил новия филтър с новото уплътнение върху старото уплътнение. И съответно след някое време се беше разхлабил и прокапал. Зачисти хубаво и провери да няма остатъци от някое старо уплътнение, или боклуци. За да се разхлабва, според мен или резбата нещо е повредена, или уплътнението не прилепва плътно където трябва.Между другото - аз ползвам полските филтри "Filtron" и макар че са евтини, не съм имал проблеми досега.Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар