Колеги,омръзна ми от пишман майстори!Преди 5 000км бе сменено маслото на колата.Човекът,който го е сменял затегнал филтъра на ръка.Баща ми му казал да го достегне с ключ,но онзи отговорил да не му се бърка в работата и че цял живот бил сменял масло.Вчера забелязах локвичка под двигателя и съответно виновен беше филтъра.Не искам да си помислям какво можеше да стане днес при изминаване на 300км.По път колата можеше да остане без масло и хайде смяна на двигател,заради некадърната работа на някой....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Аман от пишман майстори!
Collapse
X
-
аз пък го стягам с ключ. нищо няма д аму стане да си е натегнат. с ръка само в кенефа Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 , по колата се пипа с инструменти. там има вибрации постоянно от двигателя, какво се печели да се стегне само на ръка? е, ако нямащ ключ е ясноLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
maskarata написа:Аз не мога да рзбера как за 100км тоя филтър ще се развие (буквално беше развит), а гледах как майстора го стяга здраво. Може някой да реешил да ми прави мръсно.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
И аз допускам,че протичането е в резултат на големите студове,защото 5000 км не е текло,но все пак никой не е дал логично обяснение, защо трябва да се стяга на ръка,а не с ключ?На мен адски нелогично ми звучи да са направили ключове само за развиване на филтър. Аргумент за спичане на филтъра и проблеми при развиването ми звучи несериозен. Филтъра е STC немско производство (доколко е истински не знам).Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар