...
Започнах да чета във форума още преди да купя Фиата - с цел да видя какви са най-често срещаните повреди и колко горе-долу струват на собственика, както и елементи по поддръжката на автомобила като ангренажен ремък, например... И в общи линии това исках да включа в равносметката си. Иначе - гуми някой може да си купи регенерат от 50лв, друг - марка за 200лв; маслата - има и 60лв/4л, има и 150лв/4л - тези разходи са индивидуален избор на всеки и не са показател за оскъпяването на колата. При мен авариите и повредите в по-голямата част от случаите са причинени от мен самия - удара с Форда, разбития картер, счупената конзола на скоростния лост... За зла участ удара с Форда дойде малко след като бях сменил всичко по предницата, така че се наложи да купувам наново амортисьор, биелета, накрайници и прочее... Ако се бяхме ударили преди да съм правил ремонта на предницата, щях да мина значително по-евтино. Ей такива фактори понякога имат значение.
Започнах да чета във форума още преди да купя Фиата - с цел да видя какви са най-често срещаните повреди и колко горе-долу струват на собственика, както и елементи по поддръжката на автомобила като ангренажен ремък, например... И в общи линии това исках да включа в равносметката си. Иначе - гуми някой може да си купи регенерат от 50лв, друг - марка за 200лв; маслата - има и 60лв/4л, има и 150лв/4л - тези разходи са индивидуален избор на всеки и не са показател за оскъпяването на колата. При мен авариите и повредите в по-голямата част от случаите са причинени от мен самия - удара с Форда, разбития картер, счупената конзола на скоростния лост... За зла участ удара с Форда дойде малко след като бях сменил всичко по предницата, така че се наложи да купувам наново амортисьор, биелета, накрайници и прочее... Ако се бяхме ударили преди да съм правил ремонта на предницата, щях да мина значително по-евтино. Ей такива фактори понякога имат значение.
Коментар