Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат 125

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Стария ми Фиат 125 е със двигател на лада 1500. Бях доволен от него но досто изгни, ами все пак е автомобил на 33 години. Скоростната кутия си е оригиналната само кожуха на съединителя се сменя с ладов. Нямяше много екстри само предни ел стъкла, но си беше добра кола.
    FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

    Коментар


      #32
      deleteto написа:
      И бюджет около 1000 лева ще стигнат ли ?П.П: Благодаря ви че подкрепяте моята идея
      Колега, този бюджет от 1000 лв ще отиде само за таксите по регистрацията в Техностест.Ето какво те чака:измерване на маса- 36,00измерване на димност- 55,20измерване на светлопропускливост на автостъкла- 78,00проверка за катализатор- 22,80набиване номер на рама (шаси)- 26,40техническа експертиза за максимална скорост на МПС- 90,00Техническа експертиза за съответствиес работен обем на двигателя до 2 500 куб.cm- 96,00Изпитване на преустроенo ППСс работен обем на двигателя до 2 500 куб.cm- 174,00Като събереш цифрите се получава около 600 лв + почерпка на изпитващите + регистарция в КАТ = 1000 лв бюджет
      преди - TIPO
      сега - VOLVO XC60

      Коментар


        #33
        Принципно не е задължително да се ходи на Технотест.Като го спрат куки няма да му гледат номера на двигателя и от какво е изо6що.Не че не ми се е случвало такова нещо, но може да се рискува според мен.Иначе като гледам какво изпитват на тоя Технотест, да се смееш ли, да плачеш ли.Лапаница за нищо.
        Ex Fiat 126P
        Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
        Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
        Alfa Romeo 147 1.6 TS
        Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.

        Коментар


          #34
          Колега deleteto, наистина се радвам че в Бг има такива ентусиасти като теб.С такъв полски фиат ми е минало детството и да ти кажа до момента има коли които превъзхожда от някои гледни точки.На фона на другите соц.возила по онова време беше с много добър дизайн, визия,комфорт.Предлагаше доста добра стабилност на пътя, а двигателя до 380к.км не беше пипан само масло и филтри.За спирачките няма какво да коментирам с тези 4 диска спирачният път е доста по-къс в сравнение с някои чисто нови автомобили в момента.Баща ми го глезеше - караше се само със западни масла, със западни гуми 185/70/13 най често Пирели, по рядко Дънлоп и Мишелин.Както всяка кола на тези години взе да гние сериозно и го предадохме на вторични, но тази кола остава завинаги в сърцето ми, сменил съм до момента 5 автомобила но те не ми носят такава сантиментална стойност както стария боец.Малко се отплеснах сори за което.Пожелавам ти успех в това нелеко начинание, проекта който си замислил е страхотен!!!

          Коментар


            #35
            PuntoS55 написа:
            ...Както всяка кола на тези години взе да гние сериозно и го предадохме на вторични, но тази кола остава завинаги в сърцето ми, сменил съм до момента 5 автомобила но те не ми носят такава сантиментална стойност както стария боец....
            Така е, знаменит боец, но на 15-17 години гниеха безвъзвратно, задните подкалници изгниваха до положение да не можеш да закрепиш ресорите на нищо здраво, с предните бе и по-трагично. Имах и нови калници, и нови подкалници, но ми стана ясно, че няма за какво да се захванат. По него време ентусиасти наливаха масла в която дупка може да влезе още при покупка с цел омасляване и запазване на носещите греди, във врати и т.н. мажеха се дъна с кой каквото намери и пак гниенето беше страшен бич за всеки автомобил, без вартбурга, де немците умееха да ги предпазват, за трабанта да не говорим, той е вечен Скоро гледах за фиат бертоне със същата цел - позакрепване и колекционерство, но само като мернах ръждата и дупките от нея ме обхванаха стари спомени и мигом се отказах, нямат нищо общо с купетата от Типо след 1992-а, поцинковани и без грам ръжда.
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

            Коментар


              #36
              ogi28b написа:
              Бих се включил с каквото мога, аз пък си мечтая да стегна 125-цата , да я направя да изглежда като излязла от магазина. За съжаление финансите и времето ме спират да се заема. Иначе машината е перфектна - 4 дискови спирачки, задно предаване, с верига... Моят е с правите стопове, най-първите модели.
              Да беше казал, че имаш такава идея. Преди няколко месеца замина един 125 за Надин. Оригинална боя на 75к км. Перфектен без никакви забележки, нямаше и ръждичка по него :D Колега слагаш двигателя барабар със скоростите, захващаш всичко и взимаш предната част на кардана от БМВ-то и задната от фиатката и се нанаждат едно в друго и после може да трябва и баланс. Като цяло кардана може да се снади където си поискаш. Аз лично досега съм го правил на гументо каре (ако има такова). При двигателя трябва да видиш от къде е маслената помпа защото може и да не влезе двигателя ако се падне от неподходящата страна. Това също си има решение, но трябва да се преработва картера и част от маслената помпа или гредата.............. :D За купето само да ти кажа, че ако отрежеш тавана и не завариш вратите ще се скърши. Един от вариантите е да завариш вратите а другия да се усилва, но става вече много играчка.......... Ако имаш достатъчно желание ще стане.

              Коментар

              Working...
              X