Да я кара и да и се радва на външния и вид. Да си доставя удоволствие от впечатлението, което прави с нея. Причини, колкото искаш.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат 125
Collapse
X
-
И все пак коита са запознати как става регистрацията на такива самоделки в КАТ нека каже . Като знам, че не дават да си направиш сам ремарке за колата, а трябва да е по някакви стандарти и идваше комисия от София, за да ги регистрирва, просто ми е чудно как ще бъде регистрирана. Ако утре не дай боже стане произшедствие именно от не направена по изискванията преработка кой ще отговаря? А така на своя глава да я кара също не става .Нека и тия неща си ги изясни предварително .А то и в моето сило има два Москвича 412 преработени като кабрио, но са без номера и само за селскостопанска дейност и то гратис като карат.По мое време на младини яко държаха за такива преработки, даже и не ги разрешаваха, а сега не съм запознат,но смятам, че така безразборно кой както иска да си преправя колата едва ли е възможно.
Коментар
-
Re: Фиат 125
deleteto написа:Ще съм искрено благодарен на хората който се отзовът да ми отговорятAlfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
коцев написа:И все пак коита са запознати как става регистрацията на такива самоделки в КАТ нека каже.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
коцев написа:Като знам, че не дават да си направиш сам ремарке за колата, а трябва да е по някакви стандарти и идваше комисия от София, за да ги регистрирва, просто ми е чудно как ще бъде регистрирана.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
По повод кабриото ще има доста проблеми, особено ако го видят полицай, като нищо ще му спрат колата!После кабриолета не е обикновена кола, тя обикновено е по-тежка и има сумати греди и подсилвания за да се избегне усукването и за да остане сигурно при катастрофа! Ако просто отреже тавана, колата е обречена на сгъване!!!Предполагам, че малко или много ще се слага и по-голям двигател за да е по вървежна и с допълнение, че е със задно ще прави някое и друга метличка, което ще означава, че колата ще е подложена на големи усилия и ако не я подлиси достатъчно като нищо може да го четем по вестниците!А замислили се за цялата мръсотия и за безпощадното слънце, който ще направят кожения салон едно доста негостоприемно място!П.П. само да знаеш, че този проект ще излезе няколко пъти над 1000 леваLancia Kappa 2.4JTD
Lancia Dedra Integrale 2.0 S.W.
Fiat Croma 2.0 i.e. - ex.
Коментар
-
Колега остави си го така, не го прави кабрио! Другото което е - никакъв двигател БМВ! За тази кола си има конверсия и тя става именно с мотор 2.0 8В от 131, 132, Арджента и най-добре ако намериш от Ритмо 130 ТС. При случая с Ритмото обаче ще трябва да смениш и картера заради разликата в разположенеито на моторите в кошовете. Иначе подобна конфигурация с матор от 130 ТЦ с карбуратори ( 2 двойни) и ладова кутия (4-степенна) преди много много години имахше приятел и по спомени на 3-та подминаваше 170 по километраж.
Коментар
-
deleteto написа:Много ме замислихте за кабриото.То може да се направи но ще трябва да усиля купето и/или да сложа ролбари отгоре...Там е и другата работа спират ме само КАТ и тес комисий..Както и да е колата ще се направи рано или късно но ще видим кабрио ли ще е или не.MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
Колата е на повече от 30 години и е достатъчно изгнила за да и се слага пък и двигател от самолет. :D По би имала стойност и уважение ако стори мерак момчето да си я направи както е била фабрично и да се фука с него. Никакво главоболие и после голям кеф като си седне вътре . Присаждането на по голям двигател ще ти коства много нерви и ядове.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар