Колеги снощи с моя позната влязох във върлия спор в който ми се опънаха нервичките до краен предел.Става въпрос за това 4е аз доста често говоря за колата си (да не кажа постоянно)спортно филтри... гърнета. тунинг елементи и визия... и т.н.и тя... "ама то тва е циганско, само си давате парите за глупости... и тва гърне дето си сложил... при нас само на циганите колите им бръмчат така дупчат си с пирон ауспусите...след което направооо.... яко нерви...естествено спрях спора защото как да и покажа какво она4ава колата....та... я драснете някой ред, за да и покажа какво мислят хората за колите (моторите) си. за това да се грижат за тях, да ги тунинговат... и т.н.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво Означава За Вас Вашата Кола!!!
Collapse
X
-
Колега проблема ти е много широко популярен и при мен не прави изключение.Аз също много си обичам колата и има страхотен проект за нея но ми липсва финансирането все още.Аз също постоянно говоря за нея и това донякаде е неразбираемо от околните.Приятелката ми страшно ревнува от колата но ... това е страст това е хоби това е начин на живот.Нека те да си говорят за брат пит за гримове чанти и обувкиние не им се месим.комшията купи на жена си палто за 680 лв не защото няма а защото и било харесало.тои после си купи 4 зимни гуми за 460 лв защото нямаше и тя урева света че дал толкова пари за колата.просто които не е имал кола от мъжете неможе да ни разбере същото важи и за жените с изключение на колежките от форумаНека Спрем Войната По Пътищата !!!
http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8539
Коментар
-
Humppa
И колата, и мотора, за мен са МПС-та и нищо по-вече. Защо се ядосваш, след като някой не споделя мнението ти за коли, спортни филтри и т.н.? Аз също намирам такива маниполации за безмислени, даже гледам на тях като признак на лош вкус.П.П. Поредната безмислена тема
Коментар
-
Освен за предвижване, е и средство за повишаване на нивото на серотонина в организма, често и на адреналина. С две думи - хормонален стимулатор .Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Явор Митев
А аз определено смятам, че колата има душа. И всичко е в ръцете на "твореца". Ето например, Дачиите, които смених, нямаха "души" - кола за работа и толкоз. Авеото, ето Емо Феникса да ви каже. Ходихме заедно да я вземаме. Ми чакахме, изпуших една кутия цигари, докато чакам. Наприказвахме се здраво и толкоз....докараха я, теглиха един инструктаж около 20 мин., метнах се на нея и хукнах за София, че закъснявах. През цялото време нервничих, че закъснявам, а с Емо висяхме доста там. Никаква емоция, никакво чувство.На Линеата като че ли повече се радвах. Имаше нещо в тази кола, но като че ли не беше особенно вълшебно. Красива нова кола и толкова.Вълшебството бе с Темпрата навремето и с Капа-та сега. Ето това са коли с души. Коли, правени не само от комерсиализъм, но и с кеф. Гледам я сега Капа-та, помня и как гледах навремето Темпрата - тези две коли са ваяни, не изваяни, а ваяни. С кеф.....с непрестанни неистови оргазми от страна на инженерите. Сега не е така. Не мисля, че тръпката е останала. С две думи - навремето са получавали оргазми, докато ги ваят, а сега гледат да ги изтикат от конвейра по най-бързия начин и да се продава там, със възможно най-ефтини части и пластмаси, щото оборота прави печалбата, а не стила.Така че на въпроса от темата отговарям по следния начин, с извинение - за мен колата е еротика, художествена творба, а понякога и "оргазъм" - 80% и останалите 20% - придвижване от т. А до т. Б
Коментар
-
bubachko
Явор Митев написа:А аз определено смятам, че колата има душа. И всичко е в ръцете на "твореца". Ето например, Дачиите, които смених, нямаха "души" - кола за работа и толкоз. Авеото, ето Емо Феникса да ви каже. Ходихме заедно да я вземаме. Ми чакахме, изпуших една кутия цигари, докато чакам. Наприказвахме се здраво и толкоз....докараха я, теглиха един инструктаж около 20 мин., метнах се на нея и хукнах за София, че закъснявах. През цялото време нервничих, че закъснявам, а с Емо висяхме доста там. Никаква емоция, никакво чувство.На Линеата като че ли повече се радвах. Имаше нещо в тази кола, но като че ли не беше особенно вълшебно. Красива нова кола и толкова.Вълшебството бе с Темпрата навремето и с Капа-та сега. Ето това са коли с души. Коли, правени не само от комерсиализъм, но и с кеф. Гледам я сега Капа-та, помня и как гледах навремето Темпрата - тези две коли са ваяни, не изваяни, а ваяни. С кеф.....с непрестанни неистови оргазми от страна на инженерите. Сега не е така. Не мисля, че тръпката е останала. С две думи - навремето са получавали оргазми, докато ги ваят, а сега гледат да ги изтикат от конвейра по най-бързия начин и да се продава там, със възможно най-ефтини части и пластмаси, щото оборота прави печалбата, а не стила.Така че на въпроса от темата отговарям по следния начин, с извинение - за мен колата е еротика, художествена творба, а понякога и "оргазъм" - 80% и останалите 20% - придвижване от т. А до т. Б
Коментар
-
Мнението ми съвпада с това на г-н Митев.Явно не всички гледаме на колата само като на средство за придвижване.Въпреки, че ми е интересно как така повечето за които колата е само средство, са се регистрирали в строго профилиран форум на феновете?Обичам да си карам колата.Имам колега, който ми е и съсед, и двамата сме с коли, той непрекъснато ми напява да ходим само с една кола, да се сменяме, с цел по-малко разходи за бензин.Дам ама като не се кача в колата повече от 2 дена и пощръклявам, все едно 2 дена не съм правил секс - иде ми да се гръмна Грижа се за нея, когато мога купувам възможно най-добрите части....общо взето колите са ми страст, и не мога да я погледна само като кола.
Коментар
-
Humppa
Ами колега, регистрирали сме се в този строго профилиран форум, да речем защото имаме/имали сме ФИАТ-ове. В тозо форум си чешем езиците, разменяме знания и споделяме опит в поддръжката на автомобилите, запознаваме се и т.н.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар