Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как сте със студения старт?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблема с Паленето: Колеги съгласно диагнозата от компютърната диагностика проблема бил в Ламбда сондата.Тя подавала повече гориво и така цилиндрите се пълнели с пари и не можело да се възпламени.Не обеснявам много коректно но не разбирам почти.Сондата давала проблем понякога при паленето и дигала разход.Моя разход е 8-9 градско не повече.Според вас да я сменям ли.сега си палила още не съм я взел или да карам така.Какво Ви е мнението.Според мен разхода е ок. но........това палене на студено .
    предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
    Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

    Коментар


      Според мен първо трябва да смениш този, който ти прави диагностика.

      Коментар


        syfer написа:
        Проблема с Паленето: Колеги съгласно диагнозата от компютърната диагностика проблема бил в Ламбда сондата.Тя подавала повече гориво и така цилиндрите се пълнели с пари и не можело да се възпламени.Не обеснявам много коректно но не разбирам почти.Сондата давала проблем понякога при паленето и дигала разход.Моя разход е 8-9 градско не повече.Според вас да я сменям ли.сега си палила още не съм я взел или да карам така.Какво Ви е мнението.Според мен разхода е ок. но........това палене на студено .
        Как ти правиха диагностиката-при работеща кола ли,или неработеща.Светеше ли ти преди това чеклампата на таблото.Май че наистина ще трябва да смениш диагностика.Зад двигателя имаш един пластмасов капак с две врътки.Като го махнеш вътре е куплунка на Ламбда-сондата,с 4 кабела е.Откачи ги и пробвай без нея да видиш каква е разликата.Смяната на Ламбдата ти е 160 -170 лв без труда-Bosch.А ако не е от нея.,както е най вероятно.Тя работи само когато е загрял двигателя поне до към 40-50 гр.При студен старт,нейните показания липсват.

        Коментар


          Ето малко спам от мен.......Който не може да запали да взима пример от голфаЖиите... :D
          Прикачени файлове
          Croma 2.0 ie
          www.italcars.org

          Коментар


            Mожеш да провериш датчика на автоматичният смукач.
            Ako зелен кон ти казва,че си луд-прегледай се при психиатър!

            Коментар


              Хм... Сутринта при -10 по термометъра на колата, никакви ядове, бъстър копче - бръм машина. А и драпането по стръмни и замръзнали улици ми хареса - също никакви проблеми. 4-те зимни Корморан, макар и не първа младост си казват думата явно.
              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
              Нека Силата на бъде с Нас...

              Коментар


                ....

                kiro_of_the_day написа:
                Хм... Сутринта при -10 по термометъра на колата, никакви ядове, бъстър копче - бръм машина. А и драпането по стръмни и замръзнали улици ми хареса - също никакви проблеми. 4-те зимни Корморан, макар и не първа младост си казват думата явно.
                Може да е малко встрани от темата но по въпроса за КОРМОРАН-зимни.Тази зима се изръсихме и сложихме на жена ми на Бравото- 1.2 16 V 4 броя зимни корморанки.Честно страшно много съм доволен.Нито се занася много на лед а на сняг не ме е оставяла.Момента в който закъса някъде в преспа и подам много малко газ веднага излиза.С една дума -хубав грайфер и спроед мен са доста мекички и идеални за зимни условия да не говорим за цената.Много се колебаех когато ги купувах но сега изобщо не съжалявам.На моята Брава съм с Ултра Грип трети втори сезон и според мен корморана са равностойно на сняг.
                предишна:Фиат Брава-1.2 16V-малък двигател малки емоции-голям разход
                Настояща: Алфа Ромео 156 2.4 JTD 140 h.p.-върхът на сладоледа

                Коментар


                  Еми аз какво да кажа - то щом дизелите палят... Никога не ми се е налагало да въртя повторно ключа, независимо от околната температура.

                  Коментар


                    Палят дизелите. Особено сега като им оправихме и подгревните свещи - веднага възпламеняват.
                    She was only a whisky maker but he loved her still.

                    Коментар


                      Аз си паля, единствено когато тук в Добрич беше -25°C неможах да запаля, но аз не бях я бутал 2 дена и малко та*ак стана обаче мисля че от студа първите 2-3 минути шофиране когато я изключа от скорост и гасне
                      Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato

                      Коментар


                        7or37o написа:
                        Аз си паля, единствено когато тук в Добрич беше -25°C неможах да запаля, но аз не бях я бутал 2 дена и малко та*ак стана обаче мисля че от студа първите 2-3 минути шофиране когато я изключа от скорост и гасне
                        Скоро да си чистил степ моторчето? Свещите как са Моята машина на -18 си запали като пич, а дизеловият пасат на чичо ми не му достигна една идея ток да завърти
                        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
                        '97 Coupe 16VT 262WHP+

                        Коментар

                        Working...
                        X