Един виц, точно по темата - Твоята кола пали ли при минус двадесет?- Не знам. При минус двадесет не се отваря.
Майтап,майтап ама моята преди малко не искаше да се отключи,явно алармата се е бъгнала от студа. Натискам аз копчето до колата ама няма никаква реакция
Тая сутрин беше -21 в Павликени!Колата ми бе в гаража като я изкарах сутринта и си запали добре .Към 10 часа сутринта беше -17 и запали от раз, без да му мисли!п.с.Утре на места дават температурите да са до -28 градуса, днес доста колеги така и не успяха да запалят, други пък бяха замръзнали което е по-лошото.Така че проверете си антифриза ........ да не стане беля!
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
В "дизели" има подобна тема,но мен не ме интересуват САМО дизелите,а всички автомобили Няко със служебна шкода беше писал за труден старт-колега сменете и акумулатора с по-голям И на нашите шкоди тоя акумулатор не е разчетен правилно и сутрин ако не запали от второто завъртане за повече ток няма За разлика от фордя,който стартера върти 2 минути и акумулатора само избърсва потта от челото и пита "само толкова ли можеш,дай още" След малко повече от две минути на стартер колата пали с черни-черни кълбета Това ако аз или колегата я палим,ако я пали някой от другите екипи-колкото и да им казваш да не пускат стартера-те го правят и не запалили от първото въртене-дави се и повече не запалва докато пръснеш във въздушния ф-р от "вълшебния спрей"
Мисля че няма смисъл да се коментира палене при над -15. Виж надолу вече почва да оказва влияние, при дизелите нафтата се сгъстява, а пък и акумулатора не харесва студ. На око казано при -15 капацитета му сигурно е наполовина, а при -30 доста по малко. Та в тоя ред на мисли тая сутрина при -21 запалих без проблем (но стартера въртеше една идея по-мудно), а за утре гледам БТВ предричат -28 при нас, палил съм и при толкова, ама на акумулатора почва да му се неще при такъв студ.
ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006
Сутринта нямаше време, но тази вечер слязох да я припаля. При външна температура -10 по дисплей само стартера въртеше по-бавно, но запали от първия път. Утре сутрин ще е часът на истината..... А резултата ще напиша утре вечер. Хайде- лека и спорна седмица
Моя акумулатор днес тотално се предаде на студа и за да запаля трябваше да го заредя за 20 мин. Отдавна отлагам покупката на нов, но днес се видя че няма накъде. С новата придобивка, стартера върти все едно е лято.
Тази сутрин при -19 нямаше проблеми с Алфата. Типото е в Козлодуй, младежа каза, че е запалила от 3-тия път, ама мене ме съмнява, че просто не й е свикнал още Иначе там е било -23 градуса.Кофти е само, че при такива температури доста нещо по колите са замръзнали, примерно днес, докато позагрее педала на съединителя беше по-твърд, скоростния лост се движеше по-трудно......такива разни нещица, които не са проблем де...дано са само те
Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
BMW X3 3.0D Aut
С акумулатор 2-ра употреба паля без никакъв проблем на паркинга.Контакт изчакване да изключи помпата и старт.На третото превъртане е 6-тица.При ФИАТ това е особенното или пали или изобщо.
FIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар