Сутринта в 05:00 при -14 (на таблото) запали само като й показах ключа.Акумулаторът ми е нов, купувах го есента.В джоба си нося размразител за ключалки, но след третиране преди няколко дни с него, повече не ми е правила въртели ключалката.Залепването на вратите по гумените уплътнения реших чрез намазването на уплътненията с течен парафин.Та отивам, отключвам, отварям, паля. Като през лятото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как сте със студения старт?
Collapse
X
-
Тези дни не съм палил щото не ми се налага да ходя никъде с колата, даже съм свалил акумулатора, въпреки че е нов ми е свидно за него! Иначе имам проблем че ми смуче малко възудх м-у главата и колектора заради скапана гарнитура. А това за карбуратор е ключово и поработва в началото на 3 цилиндъра. Иначе един приятел с работна Жигулка имаше проблем с паленето! И се състоеше в това че беше замръзнал бензина в помпата при около - 10! Вярно че слага само за палене ама смятайте колко ни е качествен бензина! ;0||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
само аз ли във форума не можах да запалясабахлян???при мен болката е друга - не е акумулатор. върти стартера ама нъцки дагое.... даже оня ден с кабели от един служебен форд не можа да запали...вече съм се насочил към датчик на инжекциона, щото и на топъл двигател ми ги прави тея номера... даже се чудя дали да не врътна една тема в Консултации по общи въпроси....п.п. придвидливо съм в отпуска... червено вино, пържоли и прочее...
Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Тая сутрин като всички останали пъти през изминалите 3.5години си запали от раз.До сега за тоя периодне е имало случай да не запали ако +40-20 винаги пали по един и същи начин.Свещи на 40хил.,кабели оригинални,масло 10В40,акумолатор на 3.5 години! :DFiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet
Коментар
-
Airfan написа:След 48 часа престой, -10 по табло, -15 според синоптиците и леко паднал акумулатор аз паля така.Видеото е от днес 8 часа сутринта - Пловдив.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
За мен утре ще е видьов ден. В момента не съм с колата от подписа, а с Бравата на баща ми - 1.9, 105 коня. :D Тази сутрин по изключение не съм на работа с кола. За разлика отпреди 2 седмици, когато запали със зор на -12-13 градуса, а на по-топло палеше чудесно, вчера запали със зор едва на -5 градуса. И преди и сега ми свети, че имам изгорели подгревни свещи. Предполагам, обаче, че междувременно е изгоряла още някоя свещ защото не може да се влоши толкова без причина. Вече съм 2:2 или 3:1 в полза на изгорелите.И все пак - досега не съм имал празно. Колата си пали, па макар и със зор.Замислям се вече дали да не й сменя свещите
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Аз пък си мисля, че някоя свещ не грее като хората, защото днес за първи път от три зими насам запали на няколко цилиндъра само, поиграха оборотите 5-7 секунди и се оправиха. На таблото не ми мига лампата за свещите, температурата беше -13.www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
-17 в Русе сутринта, бях от хората с късмет - запалихОтначало малко трудно докато нареди цилиндрите но се оправи бързо.Доста коли бяха с вирнати предни капаци ...
"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар