Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как сте със студения старт?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Сутринта в 05:00 при -14 (на таблото) запали само като й показах ключа.Акумулаторът ми е нов, купувах го есента.В джоба си нося размразител за ключалки, но след третиране преди няколко дни с него, повече не ми е правила въртели ключалката.Залепването на вратите по гумените уплътнения реших чрез намазването на уплътненията с течен парафин.Та отивам, отключвам, отварям, паля. Като през лятото.

    Коментар


      #17
      Тези дни не съм палил щото не ми се налага да ходя никъде с колата, даже съм свалил акумулатора, въпреки че е нов ми е свидно за него! Иначе имам проблем че ми смуче малко възудх м-у главата и колектора заради скапана гарнитура. А това за карбуратор е ключово и поработва в началото на 3 цилиндъра. Иначе един приятел с работна Жигулка имаше проблем с паленето! И се състоеше в това че беше замръзнал бензина в помпата при около - 10! Вярно че слага само за палене ама смятайте колко ни е качествен бензина! ;0
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #18
        Днес и аз я запалих не мога да кажа че лесно запали,но като се имам предвид че паля на газ съм доволен,навън беше -16
        Peugeot 307 2.0i ГИ
        ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

        Коментар


          #19
          След 48 часа престой, -10 по табло, -15 според синоптиците и леко паднал акумулатор аз паля така.Видеото е от днес 8 часа сутринта - Пловдив.

          Коментар


            #20
            Без проблем паля, дай само иридиума да помирише бензин, само 3-4 секунди повдигачите са малко нервни, че ги разбутвам в тоя студ, ама какво да се прави.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #21
              само аз ли във форума не можах да запаля сабахлян???при мен болката е друга - не е акумулатор. върти стартера ама нъцки дагое.... даже оня ден с кабели от един служебен форд не можа да запали...вече съм се насочил към датчик на инжекциона, щото и на топъл двигател ми ги прави тея номера... даже се чудя дали да не врътна една тема в Консултации по общи въпроси....п.п. придвидливо съм в отпуска... червено вино, пържоли и прочее...
              Fiat Punto 1.1-Синята птица
              Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
              Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

              Коментар


                #22
                Тая сутрин като всички останали пъти през изминалите 3.5години си запали от раз.До сега за тоя периодне е имало случай да не запали ако +40-20 винаги пали по един и същи начин.Свещи на 40хил.,кабели оригинални,масло 10В40,акумолатор на 3.5 години! :D
                Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                Коментар


                  #23
                  В 6.00 тази сутрин при -19 запали като пушка, страшен боец!
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                  Коментар


                    #24
                    Airfan написа:
                    След 48 часа престой, -10 по табло, -15 според синоптиците и леко паднал акумулатор аз паля така.Видеото е от днес 8 часа сутринта - Пловдив.
                    Много мудно завъртя стартера колега зареди си акумулатора до гъстота 1,29 на електролита.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #25
                      За мен утре ще е видьов ден. В момента не съм с колата от подписа, а с Бравата на баща ми - 1.9, 105 коня. :D Тази сутрин по изключение не съм на работа с кола. За разлика отпреди 2 седмици, когато запали със зор на -12-13 градуса, а на по-топло палеше чудесно, вчера запали със зор едва на -5 градуса. И преди и сега ми свети, че имам изгорели подгревни свещи. Предполагам, обаче, че междувременно е изгоряла още някоя свещ защото не може да се влоши толкова без причина. Вече съм 2:2 или 3:1 в полза на изгорелите. И все пак - досега не съм имал празно. Колата си пали, па макар и със зор.Замислям се вече дали да не й сменя свещите
                      She was only a whisky maker but he loved her still.

                      Коментар


                        #26
                        -11 тази сутрин без никакъв проблем.Служебния дизел 1.3 CDTI също. Бензин, и газ и дизел само на ШЕЛ
                        Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
                        Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
                        FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
                        Powered by Total & Fobos LPG

                        Коментар


                          #27
                          Аз пък си мисля, че някоя свещ не грее като хората, защото днес за първи път от три зими насам запали на няколко цилиндъра само, поиграха оборотите 5-7 секунди и се оправиха. На таблото не ми мига лампата за свещите, температурата беше -13.
                          www.CarProfi-BG.com
                          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                          Най-атрактивните цени в София!

                          Коментар


                            #28
                            -17 в Русе сутринта, бях от хората с късмет - запалих Отначало малко трудно докато нареди цилиндрите но се оправи бързо.Доста коли бяха с вирнати предни капаци ...
                            "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                            ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                            Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                            Коментар


                              #29
                              Тази тема не е ли за раздел "Дизели"!?
                              VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                              VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                              VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                              VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                              Нека Силата на бъде с Нас...

                              Коментар


                                #30
                                Маи е за раздел Газови уредби Дизеляка сутринта -17 по табло от раз.Нафта от лукойл,акумолатор на ... години,с него я купих,без изгорели свещи.Само дето неиска да загрее бързо та пак ми светна "дюзата",но като затопли и си угасна.

                                Коментар

                                Working...
                                X