Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как сте със студения старт?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как сте със студения старт?

    Пускам тази тема,защото ми е много интересно колко от вас не успяха да запалят тази сутри Аз не съм опитвал,но вчера нямах проблем(поне акумулатора е нов и за щастие нафтата не е замръзнала) Как палите сутрин? Имате ли някакви чалъми свои в студа? И какви проблеми ви причинява студа.... Една така обща тема в която да си излеем чувствата спрямо студа ))))) Проблема на моя фиат е,че като е студена трудно раздвижвам скоростния лост.Ако съм я оставил на първа не мога да го мръдна вдясно-движи се само напред и назад. На службния фиат пък съединителя трудно се движи Останалите служебни коли-ЛЕШ Пловината едва завъртяли,а другата половина изобщо не запалили. На един колега пък Волво-то му замръзнала нафтата вероятно,защото върти,но не пали,а казва,че само на лукойл зарежда....
    ex.Мареа ТД100

    #2
    успех

    Типо 1.6 моно на газ - никакви проблеми от две години насам.въртя и паля.акумолатора е на 3 години свещите не се знае но са по стари отнего масло 15 40 наливно понеже разработвам
    Нека Спрем Войната По Пътищата !!!
    http://forum.fiat-bg.org/profile.php...profile&u=8539

    Коментар


      #3
      Днес, при минус 13 градуса, запалих без проблеми, с акумолатор с избила клетка, да чукна на дърво всичко е 6. Влиание вероятно оказва и маслото ми - 5W40
      Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
      Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

      Коментар


        #4
        икакви проблеми, при -13,5 - толкова пишеше на таблото. С алпин дизел обаче.
        Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
        Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

        Коментар


          #5
          При минус 16 никакъв проблем. На пук на тия дето казват че италианките на палят като застудее.
          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

          Коментар


            #6
            Вчера и днес, в интервала 7 и 30 - 8 сутринта - никакви грижи Въртя и паля - нищо не създава проблеми, освен перката на парното, на която явно и беше много студено, и тракаше много на 1-ва и 2-ра степен, ама като се стопли и спря. А и задната чистачка горката се мъчи много, ама като дигна температурата в купето и багажника и е пушка.
            Браво 1.6 16v 1996
            Рено Лагуна 2 1.9 dCI.

            Коментар


              #7
              днес сутринта към 7ч. -15гр. стартера едвам завъртя но все пак запали :D имам за смяна фтулки стартер и всичко ще бъде наред
              Fiat brava 1.4/12v mart 97(бензин-газ)

              Коментар


                #8
                Re: успех

                super_s написа:
                Типо 1.6 моно на газ - никакви проблеми от две години насам.въртя и паля.акумолатора е на 3 години свещите не се знае но са по стари отнего масло 15 40 наливно понеже разработвам
                Същото Типо, само дето акумулатора ми е на година и половина. От 2 години съм с изгоряла бензинова и съм само на газ... До -13 пали от втория път, но вече и се вижда малко нанагорно като чели вече. Днеска на -18 не посмях да я пробвам, сигурно щеше да си запали пак, ма не си струва, то сичко се е удървило, ще вземе да се преебе нещо, че само това ми е притрябвало да поправям... За единия героизъм не ми се изрискува

                Коментар


                  #9
                  Никакъв проблем, щото не съм я палила :D. Трябва да изрина 2 преспи по метър и половина, на тоя студ от -15 предпочитам да седя удома. Иначе при -5, -6 пали от раз
                  Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                  Коментар


                    #10
                    Вземи ме у вас, ако е топло, аз ще ти изрина колата. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                    www.cyxap.com

                    Коментар


                      #11
                      А нямаше ли такава тема наскоро

                      Коментар


                        #12
                        След 7 дневна почивка, запали от раз, все едно е угасена преди 10 мин.
                        Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                        Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                        Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                        Ex: Brava 1.6 1997
                        Ex: Puntо 1.1 1994

                        Коментар


                          #13
                          Е сега излизам, с изгоряла свещ .... да видиме ко ще стане :D
                          Fiat Forum Bulgaria

                          Прекаленият светец и богу не е драг !

                          Коментар


                            #14
                            Проблем с паленето нямах, в гаража е 0 градуса, но имах проблем с едната ключалка на гаража.

                            Коментар


                              #15
                              Днес вече нямаме служебна кола, която да е запалила. Всички са зареждани в Петрол и всички са нафтови. По-новите са CR двигатели, по-старите - ТД. Температурата на паркинга е -14 градуса, но усещането е за по-ниски температури, заради течението... Личните коли не съм ги пипал и нЕмам сега таквоЗ желание.ПС: Багерите NEW HOLLAND ( чувствам си ги ФИАТ - ски) - запалиха, но не задълго...Впрочем пак пиша - Петрол.
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар

                              Working...
                              X