Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT bravo JTD или TDI

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Пунтото не ми харесва колеги за ремонтите да кажете нещо като цени подръжката обслужването как е защото това също е важен фактор един приятел продава италиански части 2ра ръка казах му за бравата и отговори да бягам от нея предницата и се чупила лесно проблеми създавала и таива неща верно ли е това

    Коментар


      #17
      Re: FIAT bravo JTD или TDI

      ventsi79 написа:
      Princo написа:
      JTD ! Ама да е JTD 100.Малкия данък,турбинка с променлива геометрия.
      Колеги, това JTD 100 що за чудо е? На калника пише ли JTD 100 или не? До сега не бях чувал да има такъв двигател.И последен въпрос, има ли във форума човек с въпросният двигател, и ако е да, може ли да напише номер на двигателя, защото по каталози не го намирам!
      182b9.000 има такива във форума.Каталозите ги мятай в трета глуха
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #18
        emzo написа:
        TDI са 150 , но не ги знам ква технология са.
        Помпе Дюзе с пиезоинжектори.Нямат съчмички.................

        Коментар


          #19
          ntodorov е с Брава JTD100.

          Коментар


            #20
            аз съм със JTD 100 вече 7 месеца мега доволен съм 19лв. данък лятото 5.5 разход в града със тук там с пуснат климатроник изванградско пловдив-софия при 160км/ч 7л. на сто иначе на спокоино каране около 100км/ч 5л.Ако нещо те интересува питаи

            Коментар


              #21
              hov написа:
              мерси колеги ще потърся и в търсачката мерси и на отзовалите се
              tyson написа:
              И търси JTD 100
              това ще рече ЖТД 100 коня така ли не ги чаткам много Тurbodieselcomby за цетката в града просто много внимавам да не я ужуля или мене да не ме ужулят и се ядосвам после
              Каско, колега КАСКО...
              MB 280 S W108 67' - pickUp
              MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
              ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
              Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
              office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

              Коментар


                #22
                Airfan написа:
                ntodorov е с Брава JTD100.
                ...намерих я случайно преди 16 месеца. След малко каране се оказа, че колата не беше в цветущо здраве, ама я излекувахме. Та ако питаш мен - не се подлъгвай само по малкия данък ( като мен ). Оглеждай се за нещо читаво ( то какво ли е сигурно ), но иначе съм много доволен, като вървеж, разход и прочие. Не ми се е налагало да сменям, но пак тук от форума разбрах, че дебитомерите на ЖТД 100 са доста по-скъпи от тези на ЖТД 105. Ангренажния комплект ( ремъци, ролки и т.н) също са по-скъпи от тези на ЖТД 105 с около 60-70 лева. За техническите предимства на ЖТД 100 пред ЖТД 105 ( ако има такива ) - нищо не мога да кажа. Оня ден с приятел обиколихме почти всички автокъщи в Бургас - жтд 100 не видяхме, но ми направи впечатление, че имаше Пунтовци с ЖТД мотори и държаха много по-висока цена от Браво/а, Мареа Желая ти късмет при избора.Двигателя е 182В9000. Тези коли се произвеждат около 1 година.
                A17DTС/S
                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                Коментар


                  #23
                  tyson написа:
                  ...Много по-сигурен е от ТД мотора...
                  Това би ли ми го обяснил, че нещо не можах да схвана... ? Ако имаш повечко пари търси JTD мотор. По-безшумен е и с по-малък разход на гориво. А иначе и двата мотора са добри и издържливи стига разбира се да не попаднеш на сдухана пръчка...
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #24
                    Aз вместо него .....JTD не съм чул/чел/видял да има прегрял.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Aз вместо него .....JTD не съм чул/чел/видял да има прегрял.
                      http://www.google.com/cse?cx=009717353265286543453%3Aqj2pobmulf8&ie=wind ows-1251&q=JTD+%EF%F0%E5%E3%F0%FF&sa=%D2%FA%F0%F1%E5%E D%E5&siteurl=forum.fiat-bg.org%2Fsearch.php%3Fmode%3Dresults
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #26
                        Хубав линк, дълъг и безполезен.Ама винаги ще е така, докато има хора хвалещи своето и казващи на черното бяло и обратното.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #27
                          ntodorov написа:
                          Ангренажния комплект ( ремъци, ролки и т.н) също са по-скъпи от тези на ЖТД 105 с около 60-70 лева.
                          Това категорично не е вярно ! Има разлика само в един БОЛТ, и то при пистовия ремък. Разликата е че болта е по-дълъг с 10 мм.

                          Коментар


                            #28
                            emzo написа:
                            Хубав линк, дълъг и безполезен.Ама винаги ще е така, докато има хора хвалещи своето и казващи на черното бяло и обратното.
                            Така. Също ще има и хора изказващи се крайно за неща притежавани от другите! Излезе, че една ли не TD е ненадежден мотор, което е смешно твърдение имайки пред вид конструкцията и разликата с JTD, която е основно в горивната система. Относно линка-опровергава твоето твърдение. А иначе, ако си забелязал и аз препоръчвам JTD и ще добавя също така, че това все пак е и по-модерен мотор.
                            Frontera Sport, X20SE март 1998

                            Коментар


                              #29
                              ogi28b написа:
                              ntodorov написа:
                              Ангренажния комплект ( ремъци, ролки и т.н) също са по-скъпи от тези на ЖТД 105 с около 60-70 лева.
                              Това категорично не е вярно ! Има разлика само в един БОЛТ, и то при пистовия ремък. Разликата е че болта е по-дълъг с 10 мм.
                              ...тогава разликата е само в цената. Категорично - купих моя комплект с около 50 лева по-скъп от този за ЖТД 105. Оги ако си убеден, че е така при следващата смяна ще си купя комплект за ЖТД 105. Демпферната ми шайба излезе, като тази за ТД 100, но категорично не е същата, като за ЖТД 105. Обслужващия ми ремък според двигател и версията му (каталог на Дейко) излезе 1795 мм. Мисля, че за ЖТД 105 се различаваше ( пак по този каталог).Тези разлики може и да са несъществени, но са "аргумент" за по-висока цена сигурно, защото е ЖТД 100...
                              A17DTС/S
                              Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                              Коментар


                                #30
                                O аз не го отричам, просто към днешна дата закупуването на ТД не е оправдано.Но едва ли не излиза, че проблемите в ТД, при JTD са отстранени, за сметка на други .... хаха.п.с. като човек усетил разликата между Евро2 и Евро3 мАторите, бих се изказал така:Към днешна дата, закупуването на JTD105 не е оправдано.Тука много народ ще ме оплюят, но освен малко-скъпата поддръжка, другото са само предимства.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X