колеги има дилема пред която немога да се справя.дали да заменя пунто 1.4 турбо за бражо дизел 1,9 жтд 2000г.помагаите за бравото 4е си нямам никжа наидея за поддражка и др работи разход на гориво така нататак
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
да си сменя ли пунто 1.4турбо за браво жтд
Collapse
X
-
ЖТД е хубав двигател, но доста скъп за подръжка, ако изхождаш от Пунто. Вчера бях в приключение с Бравата си...Ами скъпи са си частите, т.е не са по-евтини от на други марки автомобили с CR двигатели...Съвети вече трудно мога да дам... От друга страна към този момент цената за придобиване на ЖТД е ниска, но...Иначе са икономично автомобили, вървят много, но лично аз към този момент съм дал икономиите от гориво за подръжка ( тук не включвам разхода си за един"планов ремонт" :D ) Желая ти успех. Нека и други колеги да се изкажат.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
-
Все едно да избираш между Джена Джеймисън, която става само за едно нещо, харчи много и постоянно капризничи и мома от село която е практична, добра домакиня и не прави фасони постоянно. И двете си имат предимства, въпрос на приоритети (и възраст най-вече) :D . Поддръжката на JTD, може и да е по-скъпа от тази на всяко друго Пунто, но не и на 1.4 турбо.
Коментар
-
Винаги съм мразел при избор на автомобил да изхождам от това, което евентуално би се развалило и цените на ремонтите му. Това си е наша БГ черта, но тя се е "отглеждала" във времето и практиката. Караме стари коли, рисковете да се скапе това или онова са си големи. ЖТД има демпферни маховици - около 800 лв. Не са консуматив, но и много хора са ги сменяли, Демпферна шайба ( почти консуматив ) около 230 лв са оригиналните и окло 130 лв. аналозите. "Свободно живеещи" шайби на алтернатори ( около 120 лв.) - също са си консуматив за употребяваните ЖТД. Монтажа и демонтажа на алтернатора си е приключение и ако сам не си го направиш ( може да ти отнеме ден ) майсторите искат поне 80 лв. за тези работи. Задължителните смени на агренаж , ролки, масла, филтри и прочие може да ти стъпе на 350 лв. Тези колици си искат хубава нафта от нафтоколонки. Тубите са си риск ( виж темата в раздел Дизели ). Все пак всичко е късмет и тези гадни болежки могат да ти се случат, а може и да не ти се случат, но доло горе така седят нещата.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Аз не бих си заменил колата за дизелова освен ако не съм решил да продавам и от дизеловата да мога да изкарам повече кинти. Но всичко е въпрос на вкус.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
Мхм, аз също съм съгласен - дизела няма как да го скопиш с АГУ... и ще трябва на тоя CR да му сипваш само нафта от бензионостанция, че си е капризен - ха нещо са я "кръстили" - ха те е оставила на улицата..., пък и за какво ти е нафтова печка? Я си карай бензинката - повече върви, по-бърза, по-пъргава и не на последно място - можеш да я тунинговаш да и "гърми" ауспуха...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар