Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

да си сменя ли пунто 1.4турбо за браво жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    да си сменя ли пунто 1.4турбо за браво жтд

    колеги има дилема пред която немога да се справя.дали да заменя пунто 1.4 турбо за бражо дизел 1,9 жтд 2000г.помагаите за бравото 4е си нямам никжа наидея за поддражка и др работи разход на гориво така нататак
    караи жаден и остави един полицаи гладен

    #2
    ЖТД е хубав двигател, но доста скъп за подръжка, ако изхождаш от Пунто. Вчера бях в приключение с Бравата си...Ами скъпи са си частите, т.е не са по-евтини от на други марки автомобили с CR двигатели...Съвети вече трудно мога да дам... От друга страна към този момент цената за придобиване на ЖТД е ниска, но...Иначе са икономично автомобили, вървят много, но лично аз към този момент съм дал икономиите от гориво за подръжка ( тук не включвам разхода си за един"планов ремонт" :D ) Желая ти успех. Нека и други колеги да се изкажат.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #3
      Все едно да избираш между Джена Джеймисън, която става само за едно нещо, харчи много и постоянно капризничи и мома от село която е практична, добра домакиня и не прави фасони постоянно. И двете си имат предимства, въпрос на приоритети (и възраст най-вече) :D . Поддръжката на JTD, може и да е по-скъпа от тази на всяко друго Пунто, но не и на 1.4 турбо.
      Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
      ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

      Коментар


        #4
        Винаги съм мразел при избор на автомобил да изхождам от това, което евентуално би се развалило и цените на ремонтите му. Това си е наша БГ черта, но тя се е "отглеждала" във времето и практиката. Караме стари коли, рисковете да се скапе това или онова са си големи. ЖТД има демпферни маховици - около 800 лв. Не са консуматив, но и много хора са ги сменяли, Демпферна шайба ( почти консуматив ) около 230 лв са оригиналните и окло 130 лв. аналозите. "Свободно живеещи" шайби на алтернатори ( около 120 лв.) - също са си консуматив за употребяваните ЖТД. Монтажа и демонтажа на алтернатора си е приключение и ако сам не си го направиш ( може да ти отнеме ден ) майсторите искат поне 80 лв. за тези работи. Задължителните смени на агренаж , ролки, масла, филтри и прочие може да ти стъпе на 350 лв. Тези колици си искат хубава нафта от нафтоколонки. Тубите са си риск ( виж темата в раздел Дизели ). Все пак всичко е късмет и тези гадни болежки могат да ти се случат, а може и да не ти се случат, но доло горе така седят нещата.
        A17DTС/S
        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

        Коментар


          #5
          Не ти трябва, дизела е загубена кауза.Виж в дизеловия раздел, колко мнооооооооого проблеми има
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            Аз не бих си заменил колата за дизелова освен ако не съм решил да продавам и от дизеловата да мога да изкарам повече кинти. Но всичко е въпрос на вкус.
            Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
            Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
            -------------------------------------------------------------

            Коментар


              #7
              Мхм, аз също съм съгласен - дизела няма как да го скопиш с АГУ... и ще трябва на тоя CR да му сипваш само нафта от бензионостанция, че си е капризен - ха нещо са я "кръстили" - ха те е оставила на улицата..., пък и за какво ти е нафтова печка? Я си карай бензинката - повече върви, по-бърза, по-пъргава и не на последно място - можеш да я тунинговаш да и "гърми" ауспуха...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар

              Working...
              X