Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво мислят хората над 45 г. за Тунинг колите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    style34 написа:
    Ами щом питаш - отговарям. Харесва ми колата ти. Но повече щеше да ми харесва ако тези надписи ги нямаше. Особено това time line. Ако го беше поставил само на едно място - ок. Ако изобщо го нямаше - най-добре. Но това е само мое мнение. Ти естествено ще го направиш както си искаш. Нали знаеш, че хората дават хиляди евро, примерно, на БМВ-то му да няма емблема на БМВ. Поне аз си падам по супер изчистени неща. Нали знаеш - гениалните неща са прости
    + 1. Така мисля и аз.
    A17DTС/S
    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

    Коментар


      #32
      значи нали за това е форума да объждаме разни нещаСтана дума за стикери и аз пускам на моята кола защото само на нея имам примерно искам да видя какво мислят хората за тях и си правя някакво мнение естествено но не се обиждам. Всеки има право на мнение но дали ще ги махна или оставя си е моя работа В талона пише черно/оранжево не жълто и така за 2 те лепенки хертз страхотно ме кефят и няма да ги махна никога 4 те лепенки тиме лине идея нямам точно за надписа тиме лаин видях думата в 1 списание и си избрах шрифт и така но местата за тях определено ми допадат .
      Целта е една,скороста е различна - HGT !

      Коментар


        #33
        По скоро въпроса ми беше какъв цвят е записан в талона . Ако вечер по тъмно стане произшедствие с така нашарена кола и водача избяга, то свидетели ако има не биха могли да кажат какъв цвят е колата, дали е черна, дали е жълта . Когато си регистрирвах Стилото служителките излязоха да огледат какъв цвят е боята ,черна или тъмносиня . Та накрая се спряха на тъмносиня. Така, че е важно все пак какво пише в талона . Колкото до придружител си е хубаво да има. И стига са питали ако стане катастрофа кой носи отговорност. Ясно е, че ще я носи този който е зад волана . Придружителя все пак оказва малко влияние върху водача през време на движение, като предупреждава за опастност при каране с по-висока скорост и съответно водача има малко респект от него.Моя син взема книжка през 1986г но първите месеци когато е карал аз съм бил винаги до него, независимо че го бях научил перфекто да владее колата защото ходихме на един учебен полигон за товарни камиони . И все пак докато човек придобие навици се изисква време и тренировки. Живота е най ценен преди всичко .Млади сте сега и за това така мислите ,но като станете родители на по големи деца тогава ще видите ,че морето не е до колене и че това дето го говорят възрастните хора си е живата истина. :D
        Фиат Панда 1.2 2006година
        Синджира си идва ,а козата я няма...

        Коментар


          #34
          коцев написа:
          По скоро въпроса ми беше какъв цвят е записан в талона . Ако вечер по тъмно стане произшедствие с така нашарена кола и водача избяга, то свидетели ако има не биха могли да кажат какъв цвят е колата, дали е черна, дали е жълта . Когато си регистрирвах Стилото служителките излязоха да огледат какъв цвят е боята ,черна или тъмносиня . Та накрая се спряха на тъмносиня. Така, че е важно все пак какво пише в талона . Колкото до придружител си е хубаво да има. И стига са питали ако стане катастрофа кой носи отговорност. Ясно е, че ще я носи този който е зад волана . Придружителя все пак оказва малко влияние върху водача през време на движение, като предупреждава за опастност при каране с по-висока скорост и съответно водача има малко респект от него.Моя син взема книжка през 1986г но първите месеци когато е карал аз съм бил винаги до него, независимо че го бях научил перфекто да владее колата защото ходихме на един учебен полигон за товарни камиони . И все пак докато човек придобие навици се изисква време и тренировки. Живота е най ценен преди всичко .Млади сте сега и за това така мислите ,но като станете родители на по големи деца тогава ще видите ,че морето не е до колене и че това дето го говорят възрастните хора си е живата истина. :D
          Ами ще си позволя да ти отговоря ,въпреки ,че няма какво толкова да кажа...Значи моята приятелка има книжка от около 5-6 месеца...Досега е карала само с придружител ,я с мен ,я с баща и...И го разбира това ,и дори тя си казва ,че е по-сигурна така!И аз съм карал с баща ми около 3-4 месеца ,докато той каже дали съм готов да карам сам или не...Но колко току що взели книжки го осъзнават това?Броят им е незначителен...Аз съм на 21 и съм за това да има придружител в колата първите 6 месеца ,след като се вземе книжка...Въпреки ,че който си е идиот ,ще кара идиотски и след това...Но поне броят на тези индивиди мисля ,че ще спадне...
          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

          Коментар


            #35
            Predatorsi написа:
            коцев написа:
            По скоро въпроса ми беше какъв цвят е записан в талона . Ако вечер по тъмно стане произшедствие с така нашарена кола и водача избяга, то свидетели ако има не биха могли да кажат какъв цвят е колата, дали е черна, дали е жълта . Когато си регистрирвах Стилото служителките излязоха да огледат какъв цвят е боята ,черна или тъмносиня . Та накрая се спряха на тъмносиня. Така, че е важно все пак какво пише в талона . Колкото до придружител си е хубаво да има. И стига са питали ако стане катастрофа кой носи отговорност. Ясно е, че ще я носи този който е зад волана . Придружителя все пак оказва малко влияние върху водача през време на движение, като предупреждава за опастност при каране с по-висока скорост и съответно водача има малко респект от него.Моя син взема книжка през 1986г но първите месеци когато е карал аз съм бил винаги до него, независимо че го бях научил перфекто да владее колата защото ходихме на един учебен полигон за товарни камиони . И все пак докато човек придобие навици се изисква време и тренировки. Живота е най ценен преди всичко .Млади сте сега и за това така мислите ,но като станете родители на по големи деца тогава ще видите ,че морето не е до колене и че това дето го говорят възрастните хора си е живата истина. :D
            Ами ще си позволя да ти отговоря ,въпреки ,че няма какво толкова да кажа...Значи моята приятелка има книжка от около 5-6 месеца...Досега е карала само с придружител ,я с мен ,я с баща и...И го разбира това ,и дори тя си казва ,че е по-сигурна така!И аз съм карал с баща ми около 3-4 месеца ,докато той каже дали съм готов да карам сам или не...Но колко току що взели книжки го осъзнават това?Броят им е незначителен...Аз съм на 21 и съм за това да има придружител в колата първите 6 месеца ,след като се вземе книжка...Въпреки ,че който си е идиот ,ще кара идиотски и след това...Но поне броят на тези индивиди мисля ,че ще спадне...
            За идиотите ли имаш в пред вид.Идиота със и без придружител си е идиот.

            Коментар


              #36
              Целта е една,скороста е различна - HGT !

              Коментар


                #37
                Аз все пак не мога да зацепя дали ни искаш мнението за тунингованите коли като цяло, или само за твойта?
                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                Коментар


                  #38
                  ele написа:
                  Аз все пак не мога да зацепя дали ни искаш мнението за тунингованите коли като цяло, или само за твойта?
                  Дори и за неговата да е,станала е много хубава.Но след като друг не си показва колата момчето си показва неговата. Нещо против ли имаш,че и аз немога да ти зацепя мнението ти.

                  Коментар


                    #39
                    nai7 написа:
                    ele написа:
                    Аз все пак не мога да зацепя дали ни искаш мнението за тунингованите коли като цяло, или само за твойта?
                    Дори и за неговата да е,станала е много хубава.Но след като друг не си показва колата момчето си показва неговата. Нещо против ли имаш,че и аз немога да ти зацепя мнението ти.
                    ми да го беше написал в заглавието, ко, срам ли го е?
                    Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                    Коментар


                      #40
                      Aко колегата пита за неговата кола - аз, като 40 годишен казвам: Да колега, твоята кола ми харесва и затвърждава мнението ми, че Пунто има спортен дух и понася тунинг. Това е моето мнение. И пак мое мнение: Като видя тунинговани БМВ и Мерц...някак си все едно виждам вътрешностите си.
                      A17DTС/S
                      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                      Коментар


                        #41
                        nai7 написа:
                        Колега малко пак несИрИозно подхождаш към труда на момчето.Едно например хубаво е станала,щеше да е достатъчно.Винаги ми е било кеф да ти чета писаницете(това е найстина така не се базикам)но понякога се позабравяш малко.Със здраве и без лоши чуства. :D
                        Nai7, благодаря за суперлативите, но в тази тема не ме четеш внимателно.Още на първата страница, в първия ми пост в темата изказах мнението си за въпросния автомобил:
                        Malone написа:
                        Много малко са гаражно тунингованите коли, които съм виждал и са ми харесали.Без да ти правя комплимент, твоето пунто е от тях. С изключение на надписите, всичко е изпипано, харесва ми и не е цигания.Като беше бяло, не. Сега по ми харесва.Бих го карал с удоволствие.
                        После ти ми направи учтива забележка, явно не беше прочел поста ми и аз ти отговорих:
                        Malone написа:
                        Не ме разбирай погрешно. Както написах по горе, това е най-важното, да ви харесва на вас. Постигнете ли това, няма значение кой какво ви пише, колата и е И за уводволствие. Написах, че някои ми харесват, някои не. И то не ми харесват не заради хвърления труд, за него поздравления, амо защото има и доста кичозни изпълнения.
                        В общи линии, показах достатъчно ясно, че колата ми харесва, точно тази. Но понеже форума е за откровени мнения, написах и мъничките неща, които не ми харесват. По мое мнение. Без въобще да омаловажавам, желанието и труда на момчето.Поздрави и от мен.
                        .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                        www.cyxap.com

                        Коментар


                          #42
                          Нее не става въпрос за моита кола просто се заприказвахме за лепенки и пуснах малко снимки на моята кола защото нямам други .Вие пак зехте да са карате за някви глупости тука
                          Целта е една,скороста е различна - HGT !

                          Коментар


                            #43
                            Re: Какво мислят хората над 45 г. за Тунинг колите

                            GbGz написа:
                            Здравеите колеги и колежки,Много ми е интересно какво мислят хората които надвишават 45 г.за тунингованите коли като цяло.
                            Понеже искаш мнение от нас, които млади видяхме Fiat 124 Abarth, Lancia Stratos и оттам насам почти всичко кораво, дето бие по ралита, искам да кажа, че не всеки модел носи на тунинг и тунингована кола не е за всеки, примерно тунинга на FIAT Grande Punto S2000 си го бива и то много, ако ще го кара Басо или някой друг дивак от същата класа, ама ако Гошо от Куртово Конаре ако ше се мъчи да я прави "същата" ама на уното, мен ще ме е срам да и се кача. Не винаги отива на свиня звънец, или както се казваше в дните на нашата младост "колата му прилича на циганска каруца" http://www.supercarfrance.com/Coys07...250_706894.jpg Та не е до възрастта, а е до разбиране на гъзарнята.
                            GbGz написа:
                            Колега ралито има ли нещо общо с това за което става въпрос тук ?
                            Mисля, че има, колега, даже и на Томбул джамия минарето има общо донякъде Общото е това, че най-често тунингът се прави, за да приближи външния вид с този на резачките от ралитата. Това обаче е мнението ми за тунинга, другото ми мнение е по въпроса за собствеността, щом е твоя колата каквото искаш правиш с нея, щом те кефи, няма значение мнението на останалите за нещо, което си е твое.
                            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

                            Коментар


                              #44
                              Колега ралито има ли нещо общо с това за което става въпрос тук ?
                              Целта е една,скороста е различна - HGT !

                              Коментар


                                #45
                                И аз съм далече от възраста , но като цяло си е до типа хора - повечето харесват елегантния тунинг пипнато тук там с финес.Има си дето харесват агресивен - спойлери раздувки , широки гуми.Е има и 3ти тип дето поради липса на пари и възпитание , вкус и т.н си прават колата на цирк.За колегата коцев и как е било преди - тогава е имало по-малко коли ,движение и всичко.Сега като са млади могат да прават по-няколко неща наведнъж - да си е набичил музиката и да си гледа пътя и жените дали го заглеждат ,че и идва ли линейка отзад.Просто си опира до това дали е отговорен човек и съзнава ли какво може да стане с риска да си отвлича така вниманието - ама младост иска се адреналин , а условия няма за тях и всичко е по улиците и заведенията.И друго днешните технологий много повече ни натоварват , ама младите много по-лесно се справят.Майка ми ако и оставя пц-то и и разясня доста неща ше се оправя доста добре , докато баща ми не иска да се занимава въобще с него.И ако му купя модерна кола нова със сумати помагалки - ще забравя де си ги пуска , или кога да ги пуска е такива.
                                Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                                Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                                Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                                Коментар

                                Working...
                                X