Според теб, защо полицаите не са санкционирали нарушителя? Кратко, точно и ясно Съвсем накаратко: Защото според действащият закон не им влиза в правомощията. Т.е. ако го направят влизат в противоречие със закона и резултата от действията им е нулев. И никога не съм споменавал термина "истински" полицаи. Доколкото съм чел постовете ти разбирам, че за теб "служител на МВР"="полицай"="КАТ-аджия". Аз съм служител на МВР,никога не съм го крил, но не съм нито полицай нито КАТ-аджия и не искам и да бъда. Между другото, в момента се чака обнародването на ППЗМВР, в който може и да има някакви промени в правомощията на служителите. Ако разбера нещо обещавам, че ще го сведа до вниманието на всички.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ИМАТЕ ПРОБЛЕМИ С КАТ - ние ще ви помогнем !
Collapse
X
-
venco67 написа:Според теб, защо полицаите не са санкционирали нарушителя? Кратко, точно и ясно Съвсем накаратко: Защото според действащият закон не им влиза в правомощията. Т.е. ако го направят влизат в противоречие със закона и резултата от действията им е нулев. И никога не съм споменавал термина "истински" полицаи. Доколкото съм чел постовете ти разбирам, че за теб "служител на МВР"="полицай"="КАТ-аджия". Аз съм служител на МВР,никога не съм го крил, но не съм нито полицай нито КАТ-аджия и не искам и да бъда. Между другото, в момента се чака обнародването на ППЗМВР, в който може и да има някакви промени в правомощията на служителите. Ако разбера нещо обещавам, че ще го сведа до вниманието на всички.ШОФИРАЙ ЖАДЕН, ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН !!!
Коментар
-
Господин Гаврилов, не мисля, че това е начина на диалог с ПП-КАТ. Не можете така да определяте целия състав на КАТ.Обидно е, а и е не показва никакво уважение. Едва ли ще получите вие такова от тяхна страна, ако стоите на тази плоскост.Обикновено, когато имате такива впечатления, не е лошо да бъдете конкретен. Корумпиран е този, този и този служител. Защото на тази и тази дати, поиска средства или нещо материално без това да му се дължи по Закон. Доказателствата са следните ...Можете да си привлечете сериозни неприятности с такива официални изявления.Ако държите да се идентифицирате като институция, дръжте се институционално, а не като журналист от жълт вестник.Още повече, че сте ръководител на сдружението, поне Вие трябва да спазвате някаква дипломатичност.Аз не бих Ви наел за довереник, ако обиждате и капитализирате опонента ми по този начин, защитавайки моите интереси в съда.И все пак, очаквам отговор на въпросите, които Ви зададох.Ще е интересно за бъдещите Ви членове докъде са стигнали усилията Ви..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Malone написа:Господин Гаврилов, не мисля, че това е начина на диалог с ПП-КАТ. Не можете така да определяте целия състав на КАТ.Обидно е, а и е не показва никакво уважение. Едва ли ще получите вие такова от тяхна страна, ако стоите на тази плоскост.Обикновено, когато имате такива впечатления, не е лошо да бъдете конкретен. Корумпиран е този, този и този служител. Защото на тази и тази дати, поиска средства или нещо материално без това да му се дължи по Закон. Доказателствата са следните ...Можете да си привлечете сериозни неприятности с такива официални изявления.Ако държите да се идентифицирате като институция, дръжте се институционално, а не като журналист от жълт вестник.Още повече, че сте ръководител на сдружението, поне Вие трябва да спазвате някаква дипломатичност.Аз не бих Ви наел за довереник, ако обиждате и капитализирате опонента ми по този начин, защитавайки моите интереси в съда.И все пак, очаквам отговор на въпросите, които Ви зададох.Ще е интересно за бъдещите Ви членове докъде са стигнали усилията Ви.ШОФИРАЙ ЖАДЕН, ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН !!!
Коментар
-
Извинения, аз мислех, че инициативите на сайта Ви са във връзка с темата, а именно помощта, която можете да ни окажете в правната ни комуникация с ПП-КАТ.Явно бъркам, инициативите са с друга цел.И грешите, аз не искам обяснения за съдържанието на инициативите, благодаря за суперлативите към мен, мисля че съм грамотен дотолкова, че да нямам нужда от правна консултация. И точно поради тази причина, понеже разбирам написаното и имам мнение по съдържанието му, което ще запазя за себе си, ми се щеше да видя как са реагирали институциите пред които сте се идентифицирали с исканията си.Но явно е излишно, тези неща не са по темата, според Вас.Благодаря все пак за изчерпателния отговор. Без кавички..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
venco67 написа:Съвсем накаратко: Защото според действащият закон не им влиза в правомощията. Т.е. ако го направят влизат в противоречие със закона и резултата от действията им е нулев. И никога не съм споменавал термина "истински" полицаи. Доколкото съм чел постовете ти разбирам, че за теб "служител на МВР"="полицай"="КАТ-аджия". Аз съм служител на МВР,никога не съм го крил, но не съм нито полицай нито КАТ-аджия и не искам и да бъда. Между другото, в момента се чака обнародването на ППЗМВР, в който може и да има някакви промени в правомощията на служителите. Ако разбера нещо обещавам, че ще го сведа до вниманието на всички.
Коментар
-
Забавено наказателно постановление
Един въпрос и от мен:На 8ми Януари 2009г. в София ми беше написан АУАН за преминаване на червен светофар. До днес 17ти Януари 2010г. наказателното постановление още не е пристигнало в МВР Червен бряг.Актът е редовно заверяван всеки месец с подпис и печат.чл. 82 от ЗАНН? 3 години или 6 месеца е абсолутната давност на НП? Мога ли да подам молба за нов контролен талон?ПС Може и да съм в грешка за давността, тъй като тя е за влезли в сила НП. В моя случай още няма НП... или поне не е връчено.Благодаря!
Коментар
-
абе я да ви питам и аз нещичко ))))))Значи преди два дни колегите намериха служебната кола ударена на паркинг...Питаха какво да правят и отговорник транспорта им каза,да се свържат с кат,за да дойде екип да установи щетите и с протокола при застрахователя...Е до тук добре,звъннаха и зачакаха...след час няма никой звънят наново и им отговарят,че не били длъжни да идват за леки проишествия,да се оправят. Колегите обаче не се "дават" и заявяват,че искат да дойде кола...След още час покрай мястото мястото на инцидента минава патрулка,но без да влиза в самия паркинг и моите хора решават,че това не е тяхната патрулка...Колата само минава от там и без да спре продължава. Минава още половин час и нашите пак звънят. Отсреща им се отговаря,че преди малко патрулна кола е била на мястото на инцидента и там е нямало хора,видели са ударената кола и са си тръгнали. А това НЕ Е вярно,защото колегите през всичките три часа кибичат в студа на паркинга...отсреща обаче им казват,че нашите ги разигравали и нямало да пратят повече кола,да се оправят със застрахователя. Е застрахователя наистина си покри щетите и сега колата е в сервиз,но питането ми е следното : Не са дъжни да изпратят патрулна кола,щом това изрично е поискано от обаждащия се и докога в кат ще продължават да реагират така??? Защото това не е първия случай ,в който да отговарят,че не е тяхна работа и щом нямало пострадали,няма да дойдат! Не са ли длъжни да дойдат,щом няма разбителство за вината? Защото и такъв случай имахме и трябваше да лъжем,че е удар на паркинг,защото ония така и не пожелаха да дойдат. Трябва ли при обаждане да звуча разтревожен и да преувеличавам изкарвайки едва ли не фатален удара,за да ми обърнат внимание в кат?докога така?ex.Мареа ТД100
Коментар
-
paralesa написа:абе я да ви питам и аз нещичко ))))))Значи преди два дни колегите намериха служебната кола ударена на паркинг...Питаха какво да правят и отговорник транспорта им каза,да се свържат с кат,за да дойде екип да установи щетите и с протокола при застрахователя...Е до тук добре,звъннаха и зачакаха...след час няма никой звънят наново и им отговарят,че не били длъжни да идват за леки проишествия,да се оправят. Колегите обаче не се "дават" и заявяват,че искат да дойде кола...След още час покрай мястото мястото на инцидента минава патрулка,но без да влиза в самия паркинг и моите хора решават,че това не е тяхната патрулка...Колата само минава от там и без да спре продължава. Минава още половин час и нашите пак звънят. Отсреща им се отговаря,че преди малко патрулна кола е била на мястото на инцидента и там е нямало хора,видели са ударената кола и са си тръгнали. А това НЕ Е вярно,защото колегите през всичките три часа кибичат в студа на паркинга...отсреща обаче им казват,че нашите ги разигравали и нямало да пратят повече кола,да се оправят със застрахователя. Е застрахователя наистина си покри щетите и сега колата е в сервиз,но питането ми е следното : Не са дъжни да изпратят патрулна кола,щом това изрично е поискано от обаждащия се и докога в кат ще продължават да реагират така??? Защото това не е първия случай ,в който да отговарят,че не е тяхна работа и щом нямало пострадали,няма да дойдат! Не са ли длъжни да дойдат,щом няма разбителство за вината? Защото и такъв случай имахме и трябваше да лъжем,че е удар на паркинг,защото ония така и не пожелаха да дойдат. Трябва ли при обаждане да звуча разтревожен и да преувеличавам изкарвайки едва ли не фатален удара,за да ми обърнат внимание в кат?докога така?ШОФИРАЙ ЖАДЕН, ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН !!!
Коментар
-
Re: Забавено наказателно постановление
mikobig написа:Един въпрос и от мен:На 8ми Януари 2009г. в София ми беше написан АУАН за преминаване на червен светофар. До днес 17ти Януари 2010г. наказателното постановление още не е пристигнало в МВР Червен бряг.Актът е редовно заверяван всеки месец с подпис и печат.чл. 82 от ЗАНН? 3 години или 6 месеца е абсолутната давност на НП? Мога ли да подам молба за нов контролен талон?ПС Може и да съм в грешка за давността, тъй като тя е за влезли в сила НП. В моя случай още няма НП... или поне не е връчено.Благодаря!ШОФИРАЙ ЖАДЕН, ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН !!!
Коментар
-
Тъй като 3 дни осъществявахме основната идея на Форума - а именно - да общуваме лице в лице, чаша в чаша и ръка за ръка с колегите съм изпуснал доста от тази тема, но ето че наваксах...Позволете ми да добавя към обобщението на Кики в 2 изречения още едно:-Който кара чужда кола и не носи Г.О. - 50лв. глоба. -Който е собственик на колата и изобщо не е сключил Г.О. - 400лв. глоба-Който кара чужда кола, за която изобщо няма сключена застраховка Г.О. - 400лв.глоба.Веднага се аргументирам с вече няколко пъти цитирания текст от кодекса на застраховането, който всички гледате (вкл.и колегата БАУ), но явно четете между редовете:Чл. 315. (1) (Доп. - ДВ, бр. 54 от 2006 г.) Лице, което не изпълни задължението си да сключи задължителна застраховка по чл. 249, т. 1 или 2 или което управлява моторно превозно средство, във връзка с чието притежаване и използване няма сключен и действащ договор за задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите, се наказва със: 1. (изм. - ДВ, бр. 54 от 2006 г.) глоба от 400 до 600 лв. - за физическо лице;Съответно продължавам да считам предложението на BAU да помогне при анулирането на подобен акт за некомпетентно и нереално, и продължавам да съветвам колегите да не разчитат много на неговите съвети.Колега BAU, не знам какво е основното ви занимание, но на мен лично, а и на повечето от колегите предполагам - не ми е приятно някой да си прави заключения за "знанията" ни, без да ни познава. Регистрирате се тук (в това няма нищо лошо) и започвате да ни наставлявате, като се считате за по-компетентен от нас, без да знаете кои сме и какви сме. Това, че караме италиански коли не означава, че не сме образовани хора (даже напротив ).Тук между нас има инженери, лекари, икономисти, юристи, като освен, че пишем във форума си разбираме и от работата. Благодарни сме на всеки, който помага, но още веднъж казвам - нека е компетентно. Напълно подкрепям мненията на Malone и на ele в темата.
Коментар
-
Immortal написа:Тъй като 3 дни осъществявахме основната идея на Форума - а именно - да общуваме лице в лице, чаша в чаша и ръка за ръка с колегите съм изпуснал доста от тази тема, но ето че наваксах...Позволете ми да добавя към обобщението на Кики в 2 изречения още едно:-Който кара чужда кола и не носи Г.О. - 50лв. глоба. -Който е собственик на колата и изобщо не е сключил Г.О. - 400лв. глоба-Който кара чужда кола, за която изобщо няма сключена застраховка Г.О. - 400лв.глоба.Веднага се аргументирам с вече няколко пъти цитирания текст от кодекса на застраховането, който всички гледате (вкл.и колегата БАУ), но явно четете между редовете:Чл. 315. (1) (Доп. - ДВ, бр. 54 от 2006 г.) Лице, което не изпълни задължението си да сключи задължителна застраховка по чл. 249, т. 1 или 2 или което управлява моторно превозно средство, във връзка с чието притежаване и използване няма сключен и действащ договор за задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите, се наказва със: 1. (изм. - ДВ, бр. 54 от 2006 г.) глоба от 400 до 600 лв. - за физическо лице;Съответно продължавам да считам предложението на BAU да помогне при анулирането на подобен акт за некомпетентно и нереално, и продължавам да съветвам колегите да не разчитат много на неговите съвети.Колега BAU, не знам какво е основното ви занимание, но на мен лично, а и на повечето от колегите предполагам - не ми е приятно някой да си прави заключения за "знанията" ни, без да ни познава. Регистрирате се тук (в това няма нищо лошо) и започвате да ни наставлявате, като се считате за по-компетентен от нас, без да знаете кои сме и какви сме. Това, че караме италиански коли не означава, че не сме образовани хора (даже напротив ).Тук между нас има инженери, лекари, икономисти, юристи, като освен, че пишем във форума си разбираме и от работата. Благодарни сме на всеки, който помага, но още веднъж казвам - нека е компетентно. Напълно подкрепям мненията на Malone и на ele в темата.ШОФИРАЙ ЖАДЕН, ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН !!!
Коментар
-
Мисля, че текстът е еднозначен:"Лице...което управлява моторно превозно средство, във връзка с чието притежаване и използване няма сключен и действащ договор за задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите".На прост език - всеки, който управлява МПС, на което не е направена застраховка. "Във връзка с чието притежаване и използване" означава, че застраховката трябва да я сключи собственика, да, но изразът в кавичките се отнася за МПС-то, не за водача. Т.е. водачът така или иначе си отнася глобата, а ако собственикът е друг - и той ще си отнесе такава. Единия в качеството си на водач на това МПС, другият - в качеството си на собственик.Ако и двата израза - преди и след "или" се отнасят за собственика на МПС-то, то няма смисъл да се пишат, нали? Щеше да е достатъчно да се напише "собственикът на МПС".Не знам досега колко такива акта сте съборили, но ми се струва, че цифрата е много близка до нула.Лично аз не съм юрист, макар, че заради работата си работя много със закони и правилници. Но във форума има и действащи юристи, някои от които вече се изказаха по темата.
Коментар
-
Immortal написа:Мисля, че текстът е еднозначен:"Лице...което управлява моторно превозно средство, във връзка с чието притежаване и използване няма сключен и действащ договор за задължителна застраховка "Гражданска отговорност" на автомобилистите".На прост език - всеки, който управлява МПС, на което не е направена застраховка. "Във връзка с чието притежаване и използване" означава, че застраховката трябва да я сключи собственика, да, но изразът в кавичките се отнася за МПС-то, не за водача. Т.е. водачът така или иначе си отнася глобата, а ако собственикът е друг - и той ще си отнесе такава. Единия в качеството си на водач на това МПС, другият - в качеството си на собственик.Ако и двата израза - преди и след "или" се отнасят за собственика на МПС-то, то няма смисъл да се пишат, нали? Щеше да е достатъчно да се напише "собственикът на МПС".Не знам досега колко такива акта сте съборили, но ми се струва, че цифрата е много близка до нула.Лично аз не съм юрист, макар, че заради работата си работя много със закони и правилници. Но във форума има и действащи юристи, някои от които вече се изказаха по темата.ШОФИРАЙ ЖАДЕН, ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН !!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар