Колеги някой правил ли го е това упражнение?Само аз ли се наложи да чакам 11 дни за това?Вчера го финализирах но се оказа голяма епопея пълна с парадокси.Поне от моя гледна точка.Цялата история е ТУК а само резюмето - ТУК.Може би работата се проточи толкова дълго заради празниците и няколкото грешки, обаче оставам с впечатлението, че и самите оператори или поне офисите и кол центровете не са много запознати с тази услуга.Всяко питане за нещо свързано с преносимост на номера или обаждане в тази връзка към оператор трябваше да чакам да си правят консултации.Не че нещо ама все пак се предлага от сумати време...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Преносимост на номер между GSM оператори
Collapse
X
-
Аз мога от трето лице да спомена, как мой познат се видя в чудо. След като си подава нужните декларациики, формулярчета и какви ли не хартиики за прехвърляне се оказа, че има лизинг на стойност 2500 лв. и до като не го изплати няма мърдане. Нещата са прости пазаруваш телефон на стойност 800 лв. към него ти вкарват промоция, след като се продаде продукта сумата се възстановява по твоята сметка, единствено лихвите и по-високите такси са си за теб, а персонала делка едни 35-40% от цената... Тъпо, смешно, но абсолютно приложимо... С комплименти от Глобул!
-
Обмислях такъв вариант, бях попитал дали е възможно да избегна стандартното предупреждение, че "абоната е сменил оператора".Нещо в такъв смисъл е.Не, не може, с едно изключение.Ако примерно аз си говоря често с Esper и не искам да чувам това всеки път, трябва да отида в офис на неговия нов оператор, в случая Глобул и да я заявя, че не желая Глобул да ме уведомява при всеки разговор за промяната.Един вид към моя номер или номера, ако му звъня от различни телефони, да не се прилага това предупреждение.Но трябва аз да отида и да заявя, а не собственика на телефона който е сменил оператора.Мисля, че е хубаво да се знае тази възможност, тъй като е досадно на всеки разговор да чувам служебното съобщение..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
LiGuru написа:...Malone написа:Обмислях такъв вариант, бях попитал дали е възможно да избегна стандартното предупреждение, че "абоната е сменил оператора".Нещо в такъв смисъл е...Ichkin написа:Колега, изчетох го, но най-интересно ми е как аджеба си обяснил на дядо ти за какво го водиш някъде си там ...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Humppa
Ох, мила родна картинка - мобилните ни оператори. Въпреки че са 3, имам чуството, че действат като 1. Те са си картел. И аз съм имал неприятности с Глобул. Не искам и да чувам за тях - то не бяха скандали и разправий, загубени пари и прочее.Еспер, защо не обърна МТелският си номер на предплатен план и да си беше взел нов глобулски, да държиш примата няколко месеца, докато всички ти научат новият номер? Това ми се чини по-безболезнен вариант...Аз съм потребител на МТел от 08.08.2000 г. За съжаление все под различни имена. И също съм се изправял срещу "мобилната" номенклатура по ралзични поводи. Просто да си потребител на нашите мобилни оператори си е въпрос на нерви, загуба на пари и високи сметки...
Коментар
-
Esper написа:E, при мен такова съобщение няма а аз исках да има.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Humppa написа:...Еспер, защо не обърна МТелският си номер на предплатен план и да си беше взел нов глобулски, да държиш примата няколко месеца, докато всички ти научат новият номер? Това ми се чини по-безболезнен вариант......I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:Всъщност открих малка разлика.Както съм написал, при наличие на дългосрочен договор в Глобул не е възможно да се смени титуляра на договора.В МТЕЛ е това е възможно по всяко време като новия титуляр подписва нов договор cъс съответно нов период от 1 или повече години.Пак е нещо - вариант с плащане на неустойки е абсурден.
Коментар
-
Ами аз предавам какво са ми казали в офис на Глобул в Перник след консултация с централата им в София.Всъщност да - възможно е.След 3 месеца и заплащане на неустойка за останалите 9.Ако това може да се нарече възможност - да, има я.Освен да попитам и в друг офис.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper, защо си платил 15лв, плаща се 5лв за сертификата.Аз минах процедурата още август миналата година. Само че обратно - от предплатена карта на Глобул - към договор на Мтел. Бях от първите няколко стотин прехвърлени. Отидох в Глобул, там знаеха как става. Записаха ми данните и след 3работни дни отидох да си взема сертификата за 5лв. В Мтел отне около 15мин подписването на договора и получаването на картата. Казаха ми 24часа за активирането, но все пак бяха 48.Не знам защо са те бавили така.Между другото от Виваком предлагат уникална според мен услуга за бизнес клиенти - правиш пълномощно на техен представител и той се занимава с цялата процедура по прехвърлянето. Накрая трябва да се подпише само новия договор. Мисля, че скоро ще минем по тази път, ще споделя как е.П.С Не знам що за извратеняк ще иска да слуша при всяко обаждане "Номерът вече не е част от мобилната мрежа на Глобул и ще бъде таксуван като разговор към други мобилни мрежи". Добре, че го махнаха.
Коментар
-
Mupo написа:Е да трябва да си погасил всички задължения, или поне така е на книга ... после почват да излизат някакви скрити от по 0.30-0.50лв. ... и така 5-6 пъти, като всичко това е свързано с разкарване по офисите им ...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
vital написа:Esper, защо си платил 15лв, плаща се 5лв за сертификата...I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар