Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преносимост на номер между GSM оператори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Преносимост на номер между GSM оператори

    Колеги някой правил ли го е това упражнение?Само аз ли се наложи да чакам 11 дни за това?Вчера го финализирах но се оказа голяма епопея пълна с парадокси.Поне от моя гледна точка.Цялата история е ТУК а само резюмето - ТУК.Може би работата се проточи толкова дълго заради празниците и няколкото грешки, обаче оставам с впечатлението, че и самите оператори или поне офисите и кол центровете не са много запознати с тази услуга.Всяко питане за нещо свързано с преносимост на номера или обаждане в тази връзка към оператор трябваше да чакам да си правят консултации.Не че нещо ама все пак се предлага от сумати време...
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    #2
    Аз мога от трето лице да спомена, как мой познат се видя в чудо. След като си подава нужните декларациики, формулярчета и какви ли не хартиики за прехвърляне се оказа, че има лизинг на стойност 2500 лв. и до като не го изплати няма мърдане. Нещата са прости пазаруваш телефон на стойност 800 лв. към него ти вкарват промоция, след като се продаде продукта сумата се възстановява по твоята сметка, единствено лихвите и по-високите такси са си за теб, а персонала делка едни 35-40% от цената... Тъпо, смешно, но абсолютно приложимо... С комплименти от Глобул!

    Коментар


      #3
      Обмислях такъв вариант, бях попитал дали е възможно да избегна стандартното предупреждение, че "абоната е сменил оператора".Нещо в такъв смисъл е.Не, не може, с едно изключение.Ако примерно аз си говоря често с Esper и не искам да чувам това всеки път, трябва да отида в офис на неговия нов оператор, в случая Глобул и да я заявя, че не желая Глобул да ме уведомява при всеки разговор за промяната.Един вид към моя номер или номера, ако му звъня от различни телефони, да не се прилага това предупреждение.Но трябва аз да отида и да заявя, а не собственика на телефона който е сменил оператора.Мисля, че е хубаво да се знае тази възможност, тъй като е досадно на всеки разговор да чувам служебното съобщение.
      .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
      www.cyxap.com

      Коментар


        #4
        Колега, изчетох го, но най-интересно ми е как аджеба си обяснил на дядо ти за какво го водиш някъде си там ...
        Fiat Forum Bulgaria

        Прекаленият светец и богу не е драг !

        Коментар


          #5
          LiGuru написа:
          ...
          Това не го разбрах нещо и ще го чета пак...Какъв е бил проблема - твоят познат е имал някакъв лизинг към Глобул ли?Иначе на теория няма толкова бумащина.Изчистваш всички задължения към оператора, плащаш 5 лв и чакаш 48 часа (МТЕЛ).
          Malone написа:
          Обмислях такъв вариант, бях попитал дали е възможно да избегна стандартното предупреждение, че "абоната е сменил оператора".Нещо в такъв смисъл е...
          E, при мен такова съобщение няма а аз исках да има Първо звъня в МТЕЛ. Чакам 5мин on hold докато правят тестове и консултации.След тях ме информираха, че това е услуга, която трябва да се предостави от новия оператор.Звъня на Глобул и пак on hold за консултация.Оказа се следното: От Септември 2009 са заменили текстовото съобщение със звуков тон.Той се чува от повикващия само ако той не е в същата мрежа в каквато съм и аз.Тоест ако ми звънят от Глобул всичко е нормално.Ако ми звънят от МТЕЛ или Виваком наистина повикващия чува един нетипичен тон преди нормалния сигнал "свободно".Това било индикация, че абоната не е там, където си мисли повикващия.И няма възможност да се промени каквото и да било.Тоест няма никакво значение искаме или не искаме да има предупреждение :D
          Ichkin написа:
          Колега, изчетох го, но най-интересно ми е как аджеба си обяснил на дядо ти за какво го водиш някъде си там ...
          Никак.Човека е ’23 набор тоест е на 87 години...Помислих си че ще му бъде трудно да разбере и малка част от това, което съм написал Сега трябва да го взема отново за да направим поредното нотариално заверено пълномощно, този път за Глобул.Трябва да измисля нещо просто и за този случай...Защото ако този човек почине аз ще се наложи да си сменя номера.Естествено желая да си е жив и здрав човека още дълго време но така стоят нещата.На тази възраст подобни неща са доста по-вероятни отколкото да забие някое гадже :D
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            Ох, мила родна картинка - мобилните ни оператори. Въпреки че са 3, имам чуството, че действат като 1. Те са си картел. И аз съм имал неприятности с Глобул. Не искам и да чувам за тях - то не бяха скандали и разправий, загубени пари и прочее.Еспер, защо не обърна МТелският си номер на предплатен план и да си беше взел нов глобулски, да държиш примата няколко месеца, докато всички ти научат новият номер? Това ми се чини по-безболезнен вариант...Аз съм потребител на МТел от 08.08.2000 г. За съжаление все под различни имена. И също съм се изправял срещу "мобилната" номенклатура по ралзични поводи. Просто да си потребител на нашите мобилни оператори си е въпрос на нерви, загуба на пари и високи сметки...

            Коментар


              #7
              Esper написа:
              E, при мен такова съобщение няма а аз исках да има
              Моите разговори бяха директно в офиси на два оператора, в едно градче от селски тип. Пиша го за да поясня, че очевидно не са много в час с въпроса.Офисите бяха на Мобилтел и Виваком, те ми бяха подръка, на главната улица.Мислех, че за всички оператори е еднакво, но явно не е.Отговора на въпроса в Мобилтел [откъдето ще "бягам"] беше че не може, във Виваком [казах им, че отивам при тях, като всъщност все още не съм решил] ми отговориха, че може, но при условията, които написах.В Глобул, очевидно е различно.За мен е без значение това предупреждение, в края на краищата, който го бърка оператора, по добре да не ме търси, аман от еврейски SMS-и.И в тази връзка исках да ги няма тези 2 или 3 секунди преди всеки разговор с мен.Интересно, в Италия как са си организили нещата. Аз не знам, просто ми е интересно.Там, понеже непрекъснато четирите им оператора имат някакви промоции, от всякакъв вид, италианците и пребиваващите в Италия непрекъснато си сменят доставчика, абсолютна салата е, префикса на практика нищо не означава. Означава единствено от кой оператор е била купена картата. Местят се, по всяко време и не знам каква е процедурата за да е толкова лесно.И няма никакви предупреждения, никакви, дори сигнала им е един и същ като звучене. Няма как да разбереш, че този с WIND-ския номер, който до вчера е бил на TIM, днес вече е клиент на Водафон или Тре.Разбираш, когато разговора свърши, понеже почти всички, както и аз, ползват услуга ... не знам как се казва, SMS със стойността на разговора. Flash SMS, на екрана излиза колко минути си говорил и колко точно ти струва разговора.И понеже аз имам безплатни минути към всички от моята мрежа, ако разговора струва нещо, значи този който търся се е преместил.
              .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
              www.cyxap.com

              Коментар


                #8
                Humppa написа:
                ...Еспер, защо не обърна МТелският си номер на предплатен план и да си беше взел нов глобулски, да държиш примата няколко месеца, докато всички ти научат новият номер? Това ми се чини по-безболезнен вариант......
                Ами защото номера ми е от доста време, знаят го много хора и определено е свързано с неприятности смяната му.Друг е въпроса дали неприятностите при прехвърлянето на номера между оператори не е са също толкова големи А и като цяло не съм позитивно настроен към смяна на номера, адреси за електронна поща и т.н.Ще го прехвърля на мое име та ако ще кучка в каручка да се качи...Лошото е че процедурата е толкова идиотски тромава.Какво значение има Глобул в момента от кой абонат ще си получават парите - от мое име или от името на дядо ми?!?Всъщност открих малка разлика.Както съм написал, при наличие на дългосрочен договор в Глобул не е възможно да се смени титуляра на договора.В МТЕЛ е това е възможно по всяко време като новия титуляр подписва нов договор cъс съответно нов период от 1 или повече години.Пак е нещо - вариант с плащане на неустойки е абсурден.
                I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                Коментар


                  #9
                  Esper написа:
                  Всъщност открих малка разлика.Както съм написал, при наличие на дългосрочен договор в Глобул не е възможно да се смени титуляра на договора.В МТЕЛ е това е възможно по всяко време като новия титуляр подписва нов договор cъс съответно нов период от 1 или повече години.Пак е нещо - вариант с плащане на неустойки е абсурден.
                  Напротив възможно е. Моят сегашния номер беше 8 години с друг титуляр. Вярно прехвърлянето на договора към мен отне доста повече от 11 дни, но може да ... Говоря за прехвърляне от една в същата мрежа. Незнам какво мазало ще стане, ако се смени и номер и титуляр ....

                  Коментар


                    #10
                    Ами аз предавам какво са ми казали в офис на Глобул в Перник след консултация с централата им в София.Всъщност да - възможно е.След 3 месеца и заплащане на неустойка за останалите 9.Ако това може да се нарече възможност - да, има я.Освен да попитам и в друг офис.
                    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                    Коментар


                      #11
                      Е да трябва да си погасил всички задължения, или поне така е на книга ... после почват да излизат някакви скрити от по 0.30-0.50лв. ... и така 5-6 пъти, като всичко това е свързано с разкарване по офисите им ...

                      Коментар


                        #12
                        същата работа при смяна на фиксирания БТК пост с такъв на Глобул10-на дни , 2 разкарвания до БТК и 1 до Глобулбъркотията я направиха от БТК
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          Esper, защо си платил 15лв, плаща се 5лв за сертификата.Аз минах процедурата още август миналата година. Само че обратно - от предплатена карта на Глобул - към договор на Мтел. Бях от първите няколко стотин прехвърлени. Отидох в Глобул, там знаеха как става. Записаха ми данните и след 3работни дни отидох да си взема сертификата за 5лв. В Мтел отне около 15мин подписването на договора и получаването на картата. Казаха ми 24часа за активирането, но все пак бяха 48.Не знам защо са те бавили така.Между другото от Виваком предлагат уникална според мен услуга за бизнес клиенти - правиш пълномощно на техен представител и той се занимава с цялата процедура по прехвърлянето. Накрая трябва да се подпише само новия договор. Мисля, че скоро ще минем по тази път, ще споделя как е.П.С Не знам що за извратеняк ще иска да слуша при всяко обаждане "Номерът вече не е част от мобилната мрежа на Глобул и ще бъде таксуван като разговор към други мобилни мрежи". Добре, че го махнаха.

                          Коментар


                            #14
                            Mupo написа:
                            Е да трябва да си погасил всички задължения, или поне така е на книга ... после почват да излизат някакви скрити от по 0.30-0.50лв. ... и така 5-6 пъти, като всичко това е свързано с разкарване по офисите им ...
                            Колега, не ме разбираш.Не става въпрос за никакви задължения - ясно е, че не трябва да има такива.Значи според тях трябва да бъда абонат на Глобул 3 месеца. На 3 месец си плащам фактурата + неустойка в размер на 9 месечни вноски ако договора е бил едногодишен.Едва след това мога да сключа нов договор за номера на мое име.В това се състои целия абсурд на решението.
                            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                            Коментар


                              #15
                              vital написа:
                              Esper, защо си платил 15лв, плаща се 5лв за сертификата...
                              Хъм, това може би е моя грешка - може би точно 5лв да беше сертификата.Не съм взимал документ за това плащане но ще проверя и ще го коригирам ако е грешка. Така или иначе обаче не става въпрос колко струва сертификата а времето необходимо за прехвърляне на номера.Както съм написал нещата явно се усложниха от няколкото грешки породени от факта, че номера не е на мое име.А невъзможността в Глобул да прехвърля договора на мое име в рамките на 1 календарна година си е съвсем друга бира...П.С: Прав си за цената, поправих се.
                              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                              Коментар

                              Working...
                              X