Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двойна предна седалка - размери

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Двойна предна седалка - размери

    Обмислям да подменя единичната пасажерска седалка на кемпера с двойна такава. Да сме тримата с бебето отпред. И понеже е кемпер, важно е да може да се минава назад в караванната част, значи един крак разстояние поне да остава. Обаче ми се струва че няма да стане с нормална двойна седалка, като тези от Форд бус например, широка ще дойде.Та оттам и въпроса - правило ли ви е впечатление на някой определен модел да има двойна пасажерска седалка която е по-тесничка? Да не обикалям моргите с рулетката, не че ще ми се размине де, но все пак...предварително проучвам засега. Ето снимка за ориентир какво е положението в кабината. От пазажерската седалка в момента има педя свободно място към вратата и педя в посока скоростния лост която може да се заеме.

    #2
    Идва ми през ума на Нисан Траде ... 2ма човека там трудно седят на седалката ... Има и едни фордчета отзад с каросерии ... и те мисля, че са малки ... Друго не ми идва на акъла за сега ... ако се сетя ще пиша Успех ти желая
    Fiat Forum Bulgaria

    Прекаленият светец и богу не е драг !

    Коментар


      #3
      А двойната седалка от такъв Мерцедес защо не си потърсиш? Нашия бус е с двойната и има место в твоя случай да минеш назад.
      Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

      Коментар


        #4
        Ichkin благодаря и за пожеланията, и за отправната точка за седалката.liverpool235, Мерцедеса е 207Д, аз съм мяркал двойни седалки в сходни модели, но мислех че е преправяно. Иначе ако има оригинално ще е супер, особено ако съвпадне с релсите на единичната.Дали някой може да ме ориентира до каква цена в морга ще е нормално и над каква ме правят на бунак?

        Коментар


          #5
          liverpool235 написа:
          А двойната седалка от такъв Мерцедес защо не си потърсиш? Нашия бус е с двойната и има место в твоя случай да минеш назад.
          Тази седалка която му предлагаш е голямо дърво. Не става за дълги пътувания , удобна е за къси градски преходи. Лично съм го изпитал многократно , когато пътувах до Германия вземах по двама човека които ще си купуват коли. Така се мъчеха че често ги спирах да се сменят кой ще е в средата на кабината кадето доста пречи капака на двигателя за добро разположение на краката. При колегата има възможност да изтегли 10-15 см. пасажерските седалки които ще монтира по-назад. Има възможност да си вземе модел седалки които са с регулируеми облегалки , изобщо има избор за по-добро решение от оригиналното "канапе" на Мерцедес. Като препоръка при обикаляне по моргите за седалки , наблегни на японските мини бусчета , те имат по малки седалки от европейските аналози По точно търси от малка японска кола.
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #6
            Един приятел има бус 208 (продава се ) и е с двойна седалка . Разбира се , ти имаш избор да вземеш тази , която ще ти е удобна . Както те насочи колегата , към японските Бях се возил в един Транспортер Т4 , сигурно една оригинална седалка нямаше Събрани от какво ли не , заварявани , вързани с тел , нямам думи
            Fiat Punto Mk1 & Alfa Romeo 147 JTD

            Коментар


              #7
              По принцип мястото за краката на средното място не е голям проблем, защото по средата ще е седалката на бебето. За изтеглянето назад - няма много мегдан, защото седалката ще стане пречка при влизане в кемпера през вратата на караванното. Все пак аз се съмнявам да намеря двойна седалка ТОЧНО от Мерцедес, идеята за японските ми се струва добра, избора ми ще е по-голям май.

              Коментар


                #8
                ls1 написа:
                По принцип мястото за краката на средното място не е голям проблем, защото по средата ще е седалката на бебето. За изтеглянето назад - няма много мегдан, защото седалката ще стане пречка при влизане в кемпера през вратата на караванното. Все пак аз се съмнявам да намеря двойна седалка ТОЧНО от Мерцедес, идеята за японските ми се струва добра, избора ми ще е по-голям май.
                Ти и да намериш , мисълта ми е че е много не удобна за по-дълго пътуване на пътника. Успех.
                Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                Коментар


                  #9
                  ls1 написа:
                  Ichkin благодаря и за пожеланията, и за отправната точка за седалката.liverpool235, Мерцедеса е 207Д, аз съм мяркал двойни седалки в сходни модели, но мислех че е преправяно. Иначе ако има оригинално ще е супер, особено ако съвпадне с релсите на единичната.Дали някой може да ме ориентира до каква цена в морга ще е нормално и над каква ме правят на бунак?
                  Да,има ги.Оригинални са си.Нашия бус е 208D и си е така.Иначе са си дърво ако се возат двама човека над 70-80 кила.. Като седна с баща ми на тая седалка не се издържа и 20 км.,но с брат ми примерно си седиме и двамата без проблем и си е екстра.
                  Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                  Коментар


                    #10
                    Някой дали е наясно как стои законово промяната която мисля да правя (чети първото мнение)? Знам че сега държавата е чувствителна на тема места в колата, ддс-та, порше кайен - баничарка и т.н., но в моя случай не слъгвам държавата с пари, абсолютно всички такси, прегледи, винетки и т.н. си остават същите, кемпера е частен, а не фирмен.Огледах си документите и реално 1+1 пише само в гражданската отговорност и големия талон. Голям талон не съм длъжен да нося, а гражданската се попълва на ръка, 1 и 4 могат да си заприличат написани ръкописно . Или да поемам по пътя технотест-пререгистрация и да дам едни няколкостотин пари?

                    Коментар


                      #11
                      Предвид, че не променяш конструктивно колата, не я променяш в клас, който да ощетява държавата - няма смисъл да вкарваш излишни стотачки. В края на краищата на двойната седалка винаги можеш да метнеш едно одеало и да си изглежда като цяла ...Виж, ако беше с Порше Кайен 1+1 - тогава вече щях да те захапя яко
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар

                      Working...
                      X