Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гласят нова промяна на ЗДП. Супер солени глоби.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Благодаря на Захарчо и ... още едно изречение за да се изясни ситуацията, понеже се начетох, на "ама ... аз не съм от тях".Предпочитам десетки или стотици шофьори под 25 години, които са умели шофьори и достатъчно зрели емоционално да карат дори самолет, да се мъчат в малолитражки докатo направят годините, отколкото на пътя да има 20 000 полуидиота, които мислят, че взетата книжка автоматично ги прави копие на Ken Block и тестват уменията и портмонетата на мама и тате, за сметка на живота на всички останали на пътя.Ако наистина са разумни млади хора и имат очи, виждащи какво става ежедневно по улиците, ще разберат, че съм прав и ще се съгласят.
    .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
    www.cyxap.com

    Коментар


      #62
      По поста на Malone:Първо, не се смятам за "хитрец" щом не си плащам данъка навреме.Плащам го, като продавам колата, заедно с лихвите и със сумата по Акта, който ми съставят, без да го обжалвам.Така че ... по кротко с квалификациите. Вас никой не ви нарича балъци, като висите по опашките всяка година.За това с теб сме на един акъл!Второ, абсолютно одобрявам огромните санкции за нарушение на ЗДП.Радостно ще ми е да видя, как за нарушение, на което глобата е 500 лева, полицай не взема 10 лева. Защото в края на тримесечието, държавата ще му даде 100, като Допълнително материално стимулиране по Наредбата.Ще се радвам и ако се снижи границата за криминализиране на някои нарушения, особено за скорост, за алкохол и за упойващи и наркотични вещества. Имам предвид повече нарушения да се третират като престъпления, а не като нарушения.Трето, ще подкрепя, ако се въведе възрастово ограничение за управление на автомобил да речем над 100 конски сили. Примерно, забрана за управление на подобен автомобил на лица под 25 години.Четвърто, след като един гражданин навърши 60 години, да се явява на проверовъчен и на кормуване всяка година. За сметка на държавата. Проверовъчен имам предвид и "психо" и преглед при всички останали медици. Очен лекар, ушен и т. н.До тук подкрепям всичко.Плюс това бих наложил прилични годишни такси за:1. Всякаква озвучителна система надвишаваща фабричната [по мощност и сила на звука]2. Всякакви добавки, извън фабричните за конкретния автомобил:2.1 Стикери, които не са фирмени и регистрирани в КАТ. От рода на "Bass’m Bass", "И аз твойта ...", "б_ЕБЕ в колата", "Ти гониш", огньове, змейове и т.н.Между другото, ако не знаете, "Bass’m Bass" означавало "Бас Мечо, Бас"2.2 Осветление, без значение от вида, извън фабричното - [сини пръскалки, неони, диодни ленти и т.н]2.3 Брони, прагове, спойлери, "антикрила" извън фабричните за модела3. Автомобили с джанти с размер по голям от стандартните за моделаЗа тия ти предложения ти предлагам да разгледаш някой сайт на търговец на автомобили - повечето от описаните от теб неща се предлагат ФАБРИЧНО като ЕКСТРА за новите автомобили.Защо да не мога да си сложа 15" цола джанти например (купени доста по-евтино), а ако платя 1000лв при закупването на новия ми автомобил, то той да може да е с такива джанти?Моята кола например фабрично е била без музика. Това означава ли, че не мога да си сложа, без да плащам допълнителни такси, каква да е музика?За стикерите да не говорим, щото всички имаме стикери "ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ"... дай да плащаме допълнително.

      Коментар


        #63
        Immortal написа:
        За тия ти предложения ти предлагам да разгледаш някой сайт на търговец на автомобили - повечето от описаните от теб неща се предлагат ФАБРИЧНО като ЕКСТРА за новите автомобили.Защо да не мога да си сложа 15" цола джанти например (купени доста по-евтино), а ако платя 1000лв при закупването на новия ми автомобил, то той да може да е с такива джанти?Моята кола например фабрично е била без музика. Това означава ли, че не мога да си сложа, без да плащам допълнителни такси, каква да е музика?За стикерите да не говорим, щото всички имаме стикери "ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ"... дай да плащаме допълнително.
        1. Можеш, стига да се предлага фабрично от производителя или официален дилър с такива или И с такива джанти.2. Твоята кола или по-точно твоя модел се продава и с музика, брандована от самия производител. Не е трудно да се установи каква се вгражда в твоя модел стандартно. С нея би трябвало да се съобрази мощността. И си сложи каква да е, няма проблем, но е желателно да чуеш звуковата сигнализация на патрулната кола зад теб. За да предотвратя това, което ще ми напишеш, извън града, с малки изключения, гледам в огледалата само когато напускам платното си.3. За стикерите ще се цитирам:
        Malone написа:
        2.1 Стикери, които не са фирмени и регистрирани в КАТ. От рода на "Bass’m Bass", "И аз твойта ...", "б_ЕБЕ в колата", "Ти гониш", огньове, змейове и т.н.Между другото, ако не знаете, "Bass’m Bass" означавало "Бас Мечо, Бас"
        И както написах по горе, отчети психологическия момент, нямам нищо против гъзарията, стига да не предизвиква агресивно шофиране на пътя. А обикновено, в 90% от случаите става точно това.Адреналин, трудно се контролира.
        .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
        www.cyxap.com

        Коментар


          #64
          sugarboy написа:
          Не знам защо всички си въобразяват, че са много добри шофьори и се съобразяват с обстановката?! Ами самият факт, че караш с превишена скорост, веднага те изважда от групата, съобразяващи се с обстановката. В това число съм и аз, де - да не помислите, че само морализаторствам и се изключвам от собствената си критика. Щом са го измислили хората да има някакво ограничение, то те са се съобразили с обстановката, а не ние, дето го превишаваме. Винаги, ама абсолютно винаги, може да се създадат такива обстоятелства, които въпреки 60-те ти хиляди километра за една година, да те изненадат. Например, може да ти излезе животно на пътя. Както си караш със 120, може да ти се пръсне двигателят, не дай си, Боже. Гума може да спукаш във всеки един момент и много, много други. Колата е машина и като такава, винаги може да се очаква нещо непредвидено. От друга страна - насреща ти е човешкият фактор, който е още по-непредвидим. Аз шофирам вече 20-а година и преди две седмици бях изненадан от лишено от абсолютно всякаква логика поднасяне в Прохода. И аз, като колегата Immortal, се чудя, що правят колите да вдигат 300, като ограничението е 90, в най-добрия случай - 130, ама това е положението, не сме го измислили ние, облечено е в закон и, щем, не щем, трябва да го спазваме. В заключение - подкрепям колегата Malone във всичките му предложения, въпреки че е ясно, че няма да се случат.
          Много просто колега поне аз така си го обеснявам в нормалните държави си има писти за хора които искат да карат бързо не знам каква беше таксата в Германия ако не се лъжа 20-30 евро влизаш си на пистичката преди това подписваш , че те не носят отговорност за теб и ако искаш вдигни 600 това си е лично твой проблем ( аз лично нямам против колите да вдигат 300 хората които имат против според мен вече са на зряла възраст и са сабравили как и те са карали по - бързичко и са въртели руските машини като млади ) . Още повече на доста места знаете едва ли аз съм човека който трябва да ви го обеснява там няма ограничение и въпреки това там има по - малко катастрофи от при нас.... отностно това да те определят по възраст и да ти слагат оковите според мене е много неправилно .... немогат да съдят за това какъв шофьор си по годините ти.... Аз само за 15 минути чакане в пиков час на оживена улица в центъра .... се нагледах на тонове простотия ама айде сега празници са женската част няма да я закачам :D

          Коментар


            #65
            Jivko Georgiev написа:
            Още повече на доста места знаете едва ли аз съм човека който трябва да ви го обеснява там няма ограничение
            Наистина, няма нужда ТИ да ни обясняваш. Няма такива места.50 в града, 90 извън града, 130 на магистралата. Навсякъде е така, без изключения.Прочети Закона [чл. 21, ал. 1].Относно скоростта, той [Българския Закон] е НАПЪЛНО синхронизиран с Европейския Регламент за това, така че успешно четене и на него, ако желаеш.Ако имаш поглед върху правилата на островите Тонга и там са различни, иди да караш там на воля.
            .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
            www.cyxap.com

            Коментар


              #66
              Malone написа:
              Jivko Georgiev написа:
              Още повече на доста места знаете едва ли аз съм човека който трябва да ви го обеснява там няма ограничение
              Наистина, няма нужда ТИ да ни обясняваш. Няма такива места.50 в града, 90 извън града, 130 на магистралата. Навсякъде е така, без изключения.Прочети Закона [чл. 21, ал. 1].Относно скоростта, той [Българския Закон] е НАПЪЛНО синхронизиран с Европейския Регламент за това, така че успешно четене и на него, ако желаеш.Ако имаш поглед върху правилата на островите Тонга и там са различни, иди да караш там на воля.
              Malone,има такива места.В Германия например по-голямата част от магистралите нямат ограничения на скоростта.Явно за немците Европейския Регламент няма абсолютно никакво значение /което много ме радва/ :D
              Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
              Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

              Коментар


                #67
                Извинения към Jivko Georgiev, ако греша.Но аз не знам подобни места, нито съм карал по подобни магистрали. А съм карал доста. И там, и въобще в Европа.Навсякъде важи аdvisory speed limit, и тя е 130 км/ч, макар че нарушението и не е криминализирано, което може би имате предвид.Тънък е юридическия момент какво се случва, ако предизвикаш ПТП движейки се над тази скорост и под нея. Как ще реагира държавата и застрахователя.Може би там е разковничето. Косвена забрана за движение с по-висока скорост.
                .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                www.cyxap.com

                Коментар


                  #68
                  Магистралите в Германия си имат ограничение 130км/ч, а някои от аутобаните нямат

                  Коментар


                    #69
                    Kuku написа:
                    Магистралите в Германия си имат ограничение 130км/ч, а някои от аутобаните нямат
                    Ей това ме развесели :D Кики,каква е разликата между магистрала и аутобан?Malone,в Германия неплащането на телефонна сметка е криминализирано,какво остава за превишената скорост?В предишния си пост съм се объркал,че не голяма част от магистралите нямат ограничение.Като цяло абсолютно всички магистрали тук нямат ограничение на скоростта.Ограничението на скоростта е само на изходите на магистралите и на много опасни участъци а това са около 30-35% от тях.
                    Fiat Coupe 20V Turbo & Audi A4 2.5TDI Quattro & Fiat Punto Evo
                    Сутрин вечер моторизъм,здрав и бодър организъм!

                    Коментар


                      #70
                      И все пак въпреки , че за Германия немога да твърдя със 100% сигурност нарочно повдигнах въпроса за пистите , защото поне за него съм абсолютно сигурен ! Интересно ми е какво мислите вие колеги . Дали ако имаше къде всеки да изкара агресията от шофирането законно ще се намали агресията на пътя ? Или при вида на някъква минимална такса за вход типично български всеки ще каже , че му е скъпо и ще продължи да мизерства по родните улици , булеварди и магистрали ? Или пък дори и да има такова нещо то не би помогнало ?!?

                      Коментар


                        #71
                        _жоро_ написа:
                        Kuku написа:
                        Магистралите в Германия си имат ограничение 130км/ч, а някои от аутобаните нямат
                        Ей това ме развесели :D Кики,каква е разликата между магистрала и аутобан?
                        Броя на лентите за движение, например или наличието/липсата на ограничения!Освен това на магистралите/аутобаните има и отделни ленти с ограничения, различни от основното ограничение или липсващото такова Аз поне ги разделям по тези признаци и много добре знам, че едното е превод от другото Ама нали ти живееш там - аз ли трябва да ти обяснявам

                        Коментар


                          #72
                          _жоро_ написа:
                          В предишния си пост съм се объркал,че не голяма част от магистралите нямат ограничение.Като цяло абсолютно всички магистрали тук нямат ограничение на скоростта.Ограничението на скоростта е само на изходите на магистралите и на много опасни участъци а това са около 30-35% от тях.
                          Не мога да споря по този въпрос Жоро, не съм живял в Германия, пътувал съм често.Знам, че са ме спирали два пъти, в движение, магистрална полиция, за да ме предупредят, че карам със скорост, чувствително надвишаваща препоръчителната. Не са ме наказвали [за това], но бяха съвсем сериозни в препоръките си да огранича скоростта до 130 км/ч. Единия път бях с български номер но другия с немски. И двата пъти на магистрала.И двата пъти регистрираха предупреждението си в тяхната централа с всички данни за автомобила и водача. Ти би могъл да прецениш какво означава това.
                          .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
                          www.cyxap.com

                          Коментар


                            #73
                            не знам защо така стигнахте до аутобана в Германия, ама щом толкова ви харесва, що да не си направим и ние няколко аутобана, ама не само това, нека да имаме и техните глоби, що да не? Вие нямате насищане - искате да няма глоби, да карате както искате, обаче, това да важи само и единствено за вас и никой друг. Всъщност, нека да спомена, че на магистралите в Германия има препоръчителна скорост от 130 и ако катастрофираш над тази скорост, независимо дали си виновен или не, си отговорен за някой от нанесените щети. Нека в закона да включат такава клауза - ако катастрофираш по твоя вина, да плащаш щетите, нанесени от автомобила по пътната мрежа. Мисля, че са ни много ниски глобите - нека да станат по 500 лева за превишаване на скоростта за всеки 10км/ч над разрешеното. 500 лева за неправилно изпреварване, 300 за неправилно паркиране, 1000 за неправилно превозване на деца.... да видим какво ще стане. истината е, че никога един закон не може да спре 100% от шофьорите да карат като луди, но може да го направи достатъчно скъпо удоволствие, че такива като вас, които нарушавате правилата за движение, да се замислят дали си заслужава. Ако трябва да бъда точна, в това ми пътуване до Ямбол и Стара Загора, опасно изпреварваха не скъпите возила, а евтини масови коли на по 15 години, особено голф 3 (без да се обиждат каращите тези коли, но имаше 2-ма, които не мисля, че ще живеят дълго)
                            Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                            Коментар


                              #74
                              В темата имаше повдигнати много въпроси и техните отговори клонят към това кой от коя камбанария ги гледа . По въпроса с възраста аз съм на 65 години и не бих се дал по каране на нито един на 30-40 години . Говоря за скорост , за спазване на знаци и никакво затрудняване на движението . В същото време има и млади водачи около 30 години които представляват по голяма опастност от такива като мен така както има и такива водачи на възраст над 60 години които също са опасни на пътя и те трябва да бъдат санкционирани .Една случка от моя живот . През 1975г си купих нова Жигула 1200 и един приятел веднага ми направи щора на задното стъкло от тия за прозорци които са едни алуминиеви тънки ленти. На втория ден от поставянето ме засече началника на КАТ тук в града , спря пред мен и само дето не ми хвърли един голям пердах . Отвори задната врата зграбчи ги лентите , намачка ги и ги изхвърли . Та само с това се разминах . После разбрах ,че са били забранени задните щори . И от тогава както купя автомобил то никакви преправания не правя по него . А сега какво ле не можеш да видиш по автомобилите .Редно си е ред да има и той да важи за всички .
                              Фиат Панда 1.2 2006година
                              Синджира си идва ,а козата я няма...

                              Коментар


                                #75
                                ele написа:
                                Мисля, че са ни много ниски глобите - нека да станат по 500 лева за превишаване на скоростта за всеки 10км/ч над разрешеното. 500 лева за неправилно изпреварване, 300 за неправилно паркиране, 1000 за неправилно превозване на деца.... да видим какво ще стане. истината е, че никога един закон не може да спре 100% от шофьорите да карат като луди, но може да го направи достатъчно скъпо удоволствие, че такива като вас, които нарушавате правилата за движение, да се замислят дали си заслужава. Ако трябва да бъда точна, в това ми пътуване до Ямбол и Стара Загора, опасно изпреварваха не скъпите возила, а евтини масови коли на по 15 години, особено голф 3 (без да се обиждат каращите тези коли, но имаше 2-ма, които не мисля, че ще живеят дълго)
                                Проблемът не е в глобите , а в тяхното вземане те и по 20 000 лева да станат докато има корупция глоби няма да се пишат и книжки няма да се вземат! И понеже си говорим за високи скорости и така нататък .... не мисля , че е редно да се подхожда точно с тези думи понеже жените като цяло сте озлобени от отношението на мъжете към вас (като шофьори ) и реагирате доста остро .... моля не ме разбирайте погрешно не искам да ви обидя няма как да твърдя , че спадате към калпавите шофьори Колегите с голфовете са ясни те си мислят , че това е невероятната спортна машина .... дори незнам от къде е тръгнало това , но няма значение ! Лично аз предпочитам да е като в Германия както казва колегата размазваш се с еди каква си скорост и си плащаш щетите , но въпросът не е там въпросът е , че тук няма физическата възможност това да се случи .... по нашите пътища да караш с повече от 130-150 си е самоубийство - дупки , пропаднали шахти , на места спорно дали се движиш по път или си на етап от рали дакар .... отделен е въпросът , че се съмнявам някои човек в този форум да не е вдигал повече от 130 км / ч с колата си !!! Дори да говорим за 131 или 135 км....

                                Коментар

                                Working...
                                X