Като прочетох какво е написал Humppa за светлините, аз моите никога не ги угасям, от години съм така.Само че съм направил [платил, за да ми направят] на всичките ми коли, когато дам на контакт фаровете не светят. Когато колата запали, те автоматично си светват.Това за да ми пази тока за запалването, понеже никога не угасям фаровете, лостчето го използвам само за къси-дълги.За зимно време, при тези студове, тока от акумулатора е много важен като че ли.На Brava-та не се получава точно така, тъй като цитирам, "схемата е малко по различна", светват ми само габаритите, но те са ми диоди, така че не харчат никакъв ток.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой как пали колата си през зимата?
Collapse
X
-
В "Ръководството за експлоатация на "Гранде пунто" пише, че след запалване е препоръчително незабавното тръгване и поддържане на средни обороти докато стрелката на датчика за температурата не се отклони от минималното си положение. И така и правяSKODA 105L '78
PUNTO 1.2 MPI ELX '94
FIAT 126p '89
TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
GRANDE PUNTO 1.2 '06
Коментар
-
Обикновено паля и веднага потеглям, защото все тръгвам в последния момент, а не обичам да закъснявам. Когато е много замръзнала Зимата: паля и докато изчистя предното стъкло вече е готова за тръгване Сега си ходя пеша и с удоволствие проследявам как сутрин брат ми си пали Браво-то към 6:20ч, и излиза за работа към 7:00ч Вчера изненадващо ми сподели, че му се е вдигнал разхода... :DEx'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT
Коментар
-
Влизам вътре и казвам "engine start" както оня дебелия руснак на филма 2012 в едно Бентли Иначе нормално както всички други. Отварям си гаража, влизам в колата паля колата, изваждам телефоните от джоба, портмонето, цигарите и запалката да са под ръка. Вкарвам задна, затварям гаража, хвърлям якето в колата, подухвам леко на ръцете и вкарвам 1-ва. Има случай както сега зимата да си разбивам леда под вратата на гаража защото не иска да се затваря, тоест колата си загрява за 5-7 минути.
Коментар
-
Kuku написа:За студения двигател НЕ е много полезно да работи на празни обороти!Една минута е ПРЕдостатъчна да се развърти маслото Интересно ми е, че всички мислите за двигателя, но никой не казва нищо за скоростната кутия, която също е нощувала на -10Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ
Коментар
-
Когато вадя колата от гаража, паля и тръгвам веднага. Когато е престояла продължително време навън при минусови температури, след запалване пускам вентилатора на макс и изчаквам, докато през предното стъкло може се вижда. Голяма грешка е да се полива с топла вода замръзналото стъкло, за да се размрази по-бързо. От температурната разлика просто може да се спука. Също така си съсипваме чистачките, ако ги пуснем да стържат по заскреженото и замръзнало стъкло.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
damianoff написа:В "Ръководството за експлоатация на "Гранде пунто" пише, че след запалване е препоръчително незабавното тръгване и поддържане на средни обороти докато стрелката на датчика за температурата не се отклони от минималното си положение. И така и правя
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар