Някой може ли да ми обясни защо някои хора карат лятото колите си с вода?По-добре охлажда или е някакъв вид икономия??
Образува се по-хубав котлен камък и корозира системата затова карат с вода.
То като е тръгнало на спам и аз да поспамя Плюс всички предимства на антифриза има и такова, че температурата му на кипене е по-висока от тази на водата. Има такива на 130 градуса, което означава, че колата ще баялдиса, но чорбата няма да заври. Следователно охлажда по-добре. Вода 100 градуса колко температура отнема от повърхност със или над 100 градуса?
хора кажете кво да правя?забравих да сменя водата с антифриз в казанчето. и сега нали се сещате кво е станало?всичко е замръзнало как да го оправя ? някой да даде съвет? мерси предварително
Бая мнения и теория се изписаха в темата, но аз като чета какво е написал колегата, не съм сигурен, че има предвид вода в охладителната система на автомобила. Щом говори за това, че е забравил да смени водата в казанчето, може пък да има предвид казанчето за чистачките. Защото онова другото казанче - разширителен съд дето му викат :D , какво значи да смени водата с антифриз само в него ? Ами нищо не значи.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Ако е това за чистачките ... бял кахър.Гореща водичка на всяка безиностанция [дано да има повече място в казанчето], 5-6 левчета за зимна течност [която и тя замръзва и запушва цивките на пръскалките, ако ще и концетрат да е] и проблема е решен.Ако замръзне в движение, спира се за 5-6 минути и след това се пръска, вече е отпушено, след като цивките не ги брули леден вятър.
.:: Just because I am unique does not mean I am useful ::. www.cyxap.com
хора кажете кво да правя?забравих да сменя водата с антифриз в казанчето. и сега нали се сещате кво е станало?всичко е замръзнало как да го оправя ? някой да даде съвет? мерси предварително
Въпроса е малко неграмотен.Ако до сега Лалов е наливал антифриз само в разширителния съд, да е гръмнал мотора.И аз разбирам, че става въпрос за казанчето за чистачките.Но. Там не се налива антифриз, а течност за чистачки, която не замръзва.И така, вкарваш колата на топло или чакаш топло време и ще се оправи.дядо Нено
Наистина в повечето случаи е бял кахър, макар че има ситуации, в които неизправните чистачки могат да са животозастрашаващи. При замръзнала вода в казанчето за чистачките в никакъв случай не трябва да се натиска лостчето за пръскалките-изглежда очевидно, но да си го кажем. И още нещо: при минусови температури не изключвайте двигателя при включени чистачки, особено, ако не са се върнали в начално положение ! Мисля, че е ясно защо.
Tonight's the night and it's going to happen again and again...
То като е тръгнало на спам и аз да поспамя Плюс всички предимства на антифриза има и такова, че температурата му на кипене е по-висока от тази на водата. Има такива на 130 градуса, което означава, че колата ще баялдиса, но чорбата няма да заври. Следователно охлажда по-добре. Вода 100 градуса колко температура отнема от повърхност със или над 100 градуса?
не забравяй че системата е под налягане и "завирането" не става при 100 оСосвен това водата по-добре "провежда" топлината от антифриза
Поздрави!Ако водната помпа не се върти от ангренажния ремък,а от другия(който задвижва динамото)-откачаш го и смело въртиш ключа и палиш.След 30мин. работа на място проблема е решен....да работи така докато задуха топло от парното!
Поздрави!Ако водната помпа не се върти от ангренажния ремък,а от другия(който задвижва динамото)-откачаш го и смело въртиш ключа и палиш.След 30мин. работа на място проблема е решен....да работи така докато задуха топло от парното!
Извинявай ама как ще задуха топло от парното когато ремъка на водната помпа е откачен?
Поздрави!Ако водната помпа не се върти от ангренажния ремък,а от другия(който задвижва динамото)-откачаш го и смело въртиш ключа и палиш.След 30мин. работа на място проблема е решен....да работи така докато задуха топло от парното!
Рецепта за качествено и бързо прегряване на мотора.Би ли ми обяснил като няма никаква циркулация как ще се размръзнат маркучите към радиатора и самия той?Мотора ще прегрее а в радиатора ще има лед много умно.Не го правете никога.Дори да не е замръзнало в двигателя никога не палете колата ако радиатора е замръзнал.Иначе относно анфирриза и водата никой антифриз не може да достигне топлопроводимоста на водата.
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
До онзи ден на -10 си карах с вода в системата(нехайно,но факт)! Сутринта запалих Пунтото(дизелче),трака около 10мин. и тръгнах - за около още 10 мин. колата загря и влезна почти в червеното,а от парното никакви признаци на топло - духаше леден въздух! Което ме навежда на мисълта,че водата е замръзна,не циркулира и мотора тръгна да прегрява....Спрях да заредя нафта,паля и за секунди парното се оправи - ще ми опърли веждите След работа сипах 1л. антифриз и сега всичко си е наред! Нямам никакви поражения и проблеми,според мене всичко е малко пресилено и от 1 път нищо няма да стане(при малко повече късмет де,като при мене)до колегата с темата - не се шашкай,ако ти е малко по-стара колата имам чувството,че нищо няма да й има,просто новите автомобили са доста по-изнежени и се прецакват от най-малкото
много умно...мхм,дай му сега съвет да кара така,то ще си покаже отсега нататък всички с вода,закво ви е антифриз,чак като замръзне капнете малко да пообърне водата и пак газ инъче колега за новите и старите коли-айде не така,щото на една нова кола маркучите,радиаторчетата и двг-то не са опечени,задръстени и износени като на една твой набор например
До онзи ден на -10 си карах с вода в системата(нехайно,но факт)! Сутринта запалих Пунтото(дизелче),трака около 10мин. и тръгнах - за около още 10 мин. колата загря и влезна почти в червеното,а от парното никакви признаци на топло - духаше леден въздух! Което ме навежда на мисълта,че водата е замръзна,не циркулира и мотора тръгна да прегрява....Спрях да заредя нафта,паля и за секунди парното се оправи - ще ми опърли веждите След работа сипах 1л. антифриз и сега всичко си е наред! Нямам никакви поражения и проблеми,според мене всичко е малко пресилено и от 1 път нищо няма да стане(при малко повече късмет де,като при мене)до колегата с темата - не се шашкай,ако ти е малко по-стара колата имам чувството,че нищо няма да й има,просто новите автомобили са доста по-изнежени и се прецакват от най-малкото
добре де чета и се чудя как може да има такива хора /меко казано олигофрени/ декември да карат със вода
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
До онзи ден на -10 си карах с вода в системата(нехайно,но факт)! Сутринта запалих Пунтото(дизелче),трака около 10мин. и тръгнах - за около още 10 мин. колата загря и влезна почти в червеното,а от парното никакви признаци на топло - духаше леден въздух! Което ме навежда на мисълта,че водата е замръзна,не циркулира и мотора тръгна да прегрява....Спрях да заредя нафта,паля и за секунди парното се оправи - ще ми опърли веждите След работа сипах 1л. антифриз и сега всичко си е наред! Нямам никакви поражения и проблеми,според мене всичко е малко пресилено и от 1 път нищо няма да стане(при малко повече късмет де,като при мене)до колегата с темата - не се шашкай,ако ти е малко по-стара колата имам чувството,че нищо няма да й има,просто новите автомобили са доста по-изнежени и се прецакват от най-малкото
1 литър не те оправя, поне още 2 трябва да сложиш и то от този на -60 градуса за да си сигурен ( горе долу поне) за големите студове.С тоя литър си постигнал само да не ти замръзва като е -2-3 градуса....
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар