Tornado написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
замръзнала вода
Collapse
X
-
-
Re: замръзнала вода
Lalov написа:хора кажете кво да правя?забравих да сменя водата с антифриз в казанчето. и сега нали се сещате кво е станало?всичко е замръзнало как да го оправя ? някой да даде съвет? мерси предварителноTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Ако е това за чистачките ... бял кахър.Гореща водичка на всяка безиностанция [дано да има повече място в казанчето], 5-6 левчета за зимна течност [която и тя замръзва и запушва цивките на пръскалките, ако ще и концетрат да е] и проблема е решен.Ако замръзне в движение, спира се за 5-6 минути и след това се пръска, вече е отпушено, след като цивките не ги брули леден вятър..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Re: замръзнала вода
Lalov написа:хора кажете кво да правя?забравих да сменя водата с антифриз в казанчето. и сега нали се сещате кво е станало?всичко е замръзнало как да го оправя ? някой да даде съвет? мерси предварителноFiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
Malone написа:Ако е това за чистачките ... бял кахър...Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
DEYAN IYI написа:То като е тръгнало на спам и аз да поспамя Плюс всички предимства на антифриза има и такова, че температурата му на кипене е по-висока от тази на водата. Има такива на 130 градуса, което означава, че колата ще баялдиса, но чорбата няма да заври. Следователно охлажда по-добре. Вода 100 градуса колко температура отнема от повърхност със или над 100 градуса?
Коментар
-
cecko_hgt написа:Поздрави!Ако водната помпа не се върти от ангренажния ремък,а от другия(който задвижва динамото)-откачаш го и смело въртиш ключа и палиш.След 30мин. работа на място проблема е решен....да работи така докато задуха топло от парното!HONDA I-VTEC
Коментар
-
cecko_hgt написа:Поздрави!Ако водната помпа не се върти от ангренажния ремък,а от другия(който задвижва динамото)-откачаш го и смело въртиш ключа и палиш.След 30мин. работа на място проблема е решен....да работи така докато задуха топло от парното!http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
До онзи ден на -10 си карах с вода в системата(нехайно,но факт)! Сутринта запалих Пунтото(дизелче),трака около 10мин. и тръгнах - за около още 10 мин. колата загря и влезна почти в червеното,а от парното никакви признаци на топло - духаше леден въздух! Което ме навежда на мисълта,че водата е замръзна,не циркулира и мотора тръгна да прегрява....Спрях да заредя нафта,паля и за секунди парното се оправи - ще ми опърли веждите След работа сипах 1л. антифриз и сега всичко си е наред! Нямам никакви поражения и проблеми,според мене всичко е малко пресилено и от 1 път нищо няма да стане(при малко повече късмет де,като при мене)до колегата с темата - не се шашкай,ако ти е малко по-стара колата имам чувството,че нищо няма да й има,просто новите автомобили са доста по-изнежени и се прецакват от най-малкото
Коментар
-
много умно...мхм,дай му сега съвет да кара така,то ще си покаже отсега нататък всички с вода,закво ви е антифриз,чак като замръзне капнете малко да пообърне водата и пак газ инъче колега за новите и старите коли-айде не така,щото на една нова кола маркучите,радиаторчетата и двг-то не са опечени,задръстени и износени като на една твой набор напримерex.Мареа ТД100
Коментар
-
sehnsucht написа:...според мене всичко е малко пресилено и от 1 път нищо няма да стане(при малко повече късмет де,като при мене)....Fiat Punto 1,1- 1996г.
газ-бензин , "Lovato"
Коментар
-
sehnsucht написа:До онзи ден на -10 си карах с вода в системата(нехайно,но факт)! Сутринта запалих Пунтото(дизелче),трака около 10мин. и тръгнах - за около още 10 мин. колата загря и влезна почти в червеното,а от парното никакви признаци на топло - духаше леден въздух! Което ме навежда на мисълта,че водата е замръзна,не циркулира и мотора тръгна да прегрява....Спрях да заредя нафта,паля и за секунди парното се оправи - ще ми опърли веждите След работа сипах 1л. антифриз и сега всичко си е наред! Нямам никакви поражения и проблеми,според мене всичко е малко пресилено и от 1 път нищо няма да стане(при малко повече късмет де,като при мене)до колегата с темата - не се шашкай,ако ти е малко по-стара колата имам чувството,че нищо няма да й има,просто новите автомобили са доста по-изнежени и се прецакват от най-малкотоTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
sehnsucht написа:До онзи ден на -10 си карах с вода в системата(нехайно,но факт)! Сутринта запалих Пунтото(дизелче),трака около 10мин. и тръгнах - за около още 10 мин. колата загря и влезна почти в червеното,а от парното никакви признаци на топло - духаше леден въздух! Което ме навежда на мисълта,че водата е замръзна,не циркулира и мотора тръгна да прегрява....Спрях да заредя нафта,паля и за секунди парното се оправи - ще ми опърли веждите След работа сипах 1л. антифриз и сега всичко си е наред! Нямам никакви поражения и проблеми,според мене всичко е малко пресилено и от 1 път нищо няма да стане(при малко повече късмет де,като при мене)до колегата с темата - не се шашкай,ако ти е малко по-стара колата имам чувството,че нищо няма да й има,просто новите автомобили са доста по-изнежени и се прецакват от най-малкотоAlfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар