Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

замръзнала вода

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Абсолютно съм прав. Това, че в НЯКОИ антифризи добавят разни добавки, които намаляват корозивността му (инхибитори на корозията), не означава, че го правят във всички антифризи. Евтините са евтини, точно щото им липсват доста неща. Ако антифризът не се сменя всяка година, много от съставките му се "изтощават" и става много лошо.Чистият етилен гликол е силно корозивно вещество, както и силно отровно. За разлика от него, пропилен гликолът почти не е токсичен, но пък е още по-силно корозивен.Гликолите под действието на висока ТЕМПЕРАТУРА се разпадат на органични киселини, като млечна киселина (С3Н6О3), гликолова киселина и др.(Most corrosion caused by ethylene glycol is related to its decomposition to organic acids (such as glycolic acid) especially under elevated temperatures. The corrosion of aluminum alloy in the presence of ethylene glycol is most likely a result of acidic attack by these acids. It is known that impurities often found in ethylene glycol/water mixtures, such as ferric, copper, and chloride ions, can accelerate this corrosion. Corrosion problems with ethylene glycol/water mixtures can be minimized or eliminated by using ethylene glycol that contains inhibitors. Most commercial ethylene glycols sold contain these corrosion inhibitors. It is not generally recommended to use uninhibited ethylene glycols for heat transfer applications. If uninhibited ethylene glycol is used, it must be used with caution and carefully monitored. - (http://www.chemicalprocessing.com/ex.../2009/010.html )

    Коментар


      #17
      Абе като става въпрос за антифриз, ако пръсна с 1 спринцовка малко в ключалката, ще спре ли да замръзва по дяволите.Днес ми беше изключително тъпо, да "духам", докато успея да си "напъхам" ключа :D
      Тря'а напиша нещо тука, нали

      Коментар


        #18
        GbGzTeaM написа:
        Абе като става въпрос за антифриз, ако пръсна с 1 спринцовка малко в ключалката, ще спре ли да замръзва по дяволите.Днес ми беше изключително тъпо, да "духам", докато успея да си "напъхам" ключа :D
        Амоняк ти трябва.Продават много удобни "размразители на ключалки" за носене в джоба - тубичка или спрей с течност на амонячна основа. Аз през зимата си нося винаги.

        Коментар


          #19
          GbGzTeaM написа:
          Абе като става въпрос за антифриз, ако пръсна с 1 спринцовка малко в ключалката, ще спре ли да замръзва по дяволите.Днес ми беше изключително тъпо, да "духам", докато успея да си "напъхам" ключа :D
          Е, нямаш ли централно заключване?
          SEAT Leon Cupra 300
          Triumph Street Triple 765 R

          Коментар


            #20
            Централното заключване не решава проблема И аз имам, ама какво от това.Друг е въпроса, ако имах централно заключване С ДИСТАНЦИОННО. Тогава МОЖЕ БИ нямаше да имаме проблеми с отключването

            Коментар


              #21
              Immortal написа:
              Централното заключване не решава проблема И аз имам, ама какво от това.Друг е въпроса, ако имах централно заключване С ДИСТАНЦИОННО. Тогава МОЖЕ БИ нямаше да имаме проблеми с отключването
              Ааа, да вярно! Аз като купих колата след това в жабката намерих една устройство с което дистанционно си отварям вратите. Явно това нещо не се предлага серийно,а е слагано после.
              SEAT Leon Cupra 300
              Triumph Street Triple 765 R

              Коментар


                #22
                Имам централно, ама не работи.Така е откакто е моя тази кола. Immortal благодаря ти. Утре като подухам пак да влезя в колата ще си потърся.
                Тря'а напиша нещо тука, нали

                Коментар


                  #23
                  GbGzTeaM написа:
                  Някой може ли да ми обясни защо някои хора карат лятото колите си с вода?По-добре охлажда или е някакъв вид икономия??
                  Като при военните , източват антифриза през лятото карат с вода и на есен пак антифриз Може би от там е взет пример
                  Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                  Коментар


                    #24
                    Immortal написа:
                    Централното заключване не решава проблема И аз имам, ама какво от това.Друг е въпроса, ако имах централно заключване С ДИСТАНЦИОННО. Тогава МОЖЕ БИ нямаше да имаме проблеми с отключването
                    И дистанционното може да не реши проблема...на малкия му побеля косата от как е студено-мареата му е със дистанционно,но и с него не се отключва,просто замръзва не самата ключалка,а вътре механизма
                    ex.Мареа ТД100

                    Коментар


                      #25
                      Immortal написа:
                      Централното заключване не решава проблема И аз имам, ама какво от това.Друг е въпроса, ако имах централно заключване С ДИСТАНЦИОННО. Тогава МОЖЕ БИ нямаше да имаме проблеми с отключването
                      И то не решава проблема колега. Трета сутрин под ред все някоя от предните врати остава със замръзнала брава . Следствие на което палеца за отключване и заключване остава в долно положение и другите автоматично се заключват , поради блокирала предна ключалка в заключено положение. Утре сутринта ще опитам с ключа да отворя вратата която евентоално ще е замръзнала
                      Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                      Коментар


                        #26
                        Atanas71 написа:
                        GbGzTeaM написа:
                        Някой може ли да ми обясни защо някои хора карат лятото колите си с вода?По-добре охлажда или е някакъв вид икономия??
                        Като при военните , източват антифриза през лятото карат с вода и на есен пак антифриз Може би от там е взет пример
                        В казармата нито лято нито зими антифриз ни даваха. То не беше гореща вода, факли, разнасане на акумулатори от машина на машина- ибаваше ни се майката. Сутрин наливаш вода ,вечер я източваш. Ама един път един беше забравил да я източи и после ротния вади пистолета и вика : "Ша та застрелям, ей"
                        SEAT Leon Cupra 300
                        Triumph Street Triple 765 R

                        Коментар


                          #27
                          VooDoo написа:
                          Atanas71 написа:
                          GbGzTeaM написа:
                          Някой може ли да ми обясни защо някои хора карат лятото колите си с вода?По-добре охлажда или е някакъв вид икономия??
                          Като при военните , източват антифриза през лятото карат с вода и на есен пак антифриз Може би от там е взет пример
                          В казармата нито лято нито зими антифриз ни даваха. То не беше гореща вода, факли, разнасане на акумулатори от машина на машина- ибаваше ни се майката. Сутрин наливаш вода ,вечер я източваш. Ама един път един беше забравил да я източи и после ротния вади пистолета и вика : "Ша та застрелям, ей"
                          При нас беше същата простотия Г.Малина-свързочната бригада
                          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                          Коментар


                            #28
                            Atanas71 написа:
                            VooDoo написа:
                            Atanas71 написа:
                            GbGzTeaM написа:
                            Някой може ли да ми обясни защо някои хора карат лятото колите си с вода?По-добре охлажда или е някакъв вид икономия??
                            Като при военните , източват антифриза през лятото карат с вода и на есен пак антифриз Може би от там е взет пример
                            В казармата нито лято нито зими антифриз ни даваха. То не беше гореща вода, факли, разнасане на акумулатори от машина на машина- ибаваше ни се майката. Сутрин наливаш вода ,вечер я източваш. Ама един път един беше забравил да я източи и после ротния вади пистолета и вика : "Ша та застрелям, ей"
                            При нас беше същата простотия Г.Малина-свързочната бригада
                            Транспортни воиски: поделение 58280 Казичене(София). Абе, не беше лоша службата-имаше кофти моменти, но и хубави имаше. Помня като пуснат някой порно филм на видеото след малко никой не оставаше в залата.
                            SEAT Leon Cupra 300
                            Triumph Street Triple 765 R

                            Коментар


                              #29
                              Atanas71 написа:
                              Immortal написа:
                              Централното заключване не решава проблема И аз имам, ама какво от това.Друг е въпроса, ако имах централно заключване С ДИСТАНЦИОННО. Тогава МОЖЕ БИ нямаше да имаме проблеми с отключването
                              И то не решава проблема колега. Трета сутрин под ред все някоя от предните врати остава със замръзнала брава . Следствие на което палеца за отключване и заключване остава в долно положение и другите автоматично се заключват , поради блокирала предна ключалка в заключено положение. Утре сутринта ще опитам с ключа да отворя вратата която евентоално ще е замръзнала
                              Именно. Затова написах онова с зеленото На мен сутринта отключването ми беше най-малкия проблем. Отварянето беше средния. А най-големия беше ЗАТВАРЯНЕТО. Не ще и не ще, мамка й врата... Запалих колата и я оставих да поработи 15-тина минути на място с пуснато на МАКС отопление, докато се оправя и аз за тръгване (предвидливо отидох да видя колата по-рано). След това вече вратата се затвори нормално.

                              Коментар


                                #30
                                Ей, яко оффтопик... се ръси.Какво стана с проблема на момчето което е пуснало темата ? Има ли поражения ?
                                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                                Коментар

                                Working...
                                X