Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Студът в Лапландия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    хах :D
    Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
    Punto. 1.2 16v. 86hp+

    Коментар


      #17
      gantcho написа:
      Действително е култово. Но това с паленето е до голяма степен и въпрос на акумулатор. Бравата на баща ми вчера запали на -6 градуса (по свой термометър) само при показване на ключ. Иначе мига на изгорели подгревни свещи - 1.9 JTD. Мареата ми преди палеше и на -15 градуса съвсем нормално. Пунтото ми навремето отказа да запали на -20 градуса. Смених му акумулатора и веднага запали... За сметка на това пък, гледам сума ти зайчарници из квартала - всякакви националности - как въртят по половин час докато не съборят акумулаторите, но не палят. Явно е и въпрос на масло, компресия и др...
      Бях писал и преди: Бравата 1,9 JTD миналата година с мигащ индикатор за изгорели подгревни запали на - 9 градуса ( то в Бургас това ни беше най-студеното време ). Пролетта смених две свещи...Та JTD може без подгревни свещи :D...поне до - 9. Изпитано е...В Лапландия обаче ще трябват четири подгрева :D
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #18
        Много свежо - определено.Колкото до паленето на италианскките коли...аре....да приемем че е така. :D
        Lancia Thesis Emblema

        Коментар


          #19
          ntodorov написа:
          Бях писал и преди: Бравата 1,9 JTD миналата година с мигащ индикатор за изгорели подгревни запали на - 9 градуса ( то в Бургас това ни беше най-студеното време ). Пролетта смених две свещи...Та JTD може без подгревни свещи :D...поне до - 9. Изпитано е...В Лапландия обаче ще трябват четири подгрева :D
          Колега, днес при - 12 градуса, отново с мигащи свещи. Излъгах я от втория-третия път. Ноо, почва да ме е страх ако падне под -15
          She was only a whisky maker but he loved her still.

          Коментар


            #20
            ...

            А бе не знам, ама тая сутрин Полото на жената отказа да запали, та я закарах на работа с Марийка... Пусто Поло - всяка зима му се сменят подгревни свещи (1.9SDI) и пак като му е студено го хваща мързела - 5-6 подгрявания и няколко псувни докато запали... А Марийка е като квартална к..ва - само да и свирнеш, и е готова...
            Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
            Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008

            Коментар


              #21
              Полото да не е лепнало свински грип, че ще да пали
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #22
                Re: ...

                karloson написа:
                А бе не знам, ама тая сутрин Полото на жената отказа да запали, та я закарах на работа с Марийка... Пусто Поло - всяка зима му се сменят подгревни свещи (1.9SDI) и пак като му е студено го хваща мързела - 5-6 подгрявания и няколко псувни докато запали... А Марийка е като квартална к..ва - само да и свирнеш, и е готова...
                Щом е така, това е признак за лошо работещи дюзи на Полото.И аз бях така преди години, но с едно Рено.Беше ми писнало всяка година да сменям свещи, проблема се реши като смених разпръсквачите.Успех!
                SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                Коментар


                  #23
                  gantcho написа:
                  ntodorov написа:
                  Бях писал и преди: Бравата 1,9 JTD миналата година с мигащ индикатор за изгорели подгревни запали на - 9 градуса ( то в Бургас това ни беше най-студеното време ). Пролетта смених две свещи...Та JTD може без подгревни свещи :D...поне до - 9. Изпитано е...В Лапландия обаче ще трябват четири подгрева :D
                  Колега, днес при - 12 градуса, отново с мигащи свещи. Излъгах я от втория-третия път. Ноо, почва да ме е страх ако падне под -15
                  На - 12 не стана ли от раз ? Значи там някъде ( между -9 и - 12 ) е критичния градус :D ...Абе по-харно си е всичко да си грее. Не си заслужава да се заяждаме с германските дизели. Нека са по-добрите и в този лаф за Лапландия. :D
                  A17DTС/S
                  Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                  Коментар


                    #24
                    Вчера на -12 запалих Стилото, тръгнах и минах покрай половината паркинг, опитващ се да запали разни "невъзможни за трошене коли".Да не говорим какви очи извадиха, че италиански дизел си запалва от първия път. На служебния паркинг бях почти първи, щото имаше разни тирове, дето влизат от същата врата. На връщане извозвах колегите.Искам да пробвам при -20 какво ще стане. Не очаквам да е различно.Ми..доволен съм.
                    Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                    Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                    Коментар


                      #25
                      GTipo написа:
                      Вчера на -12 запалих Стилото, тръгнах и минах покрай половината паркинг, опитващ се да запали разни "невъзможни за трошене коли".Да не говорим какви очи извадиха, че италиански дизел си запалва от първия път. На служебния паркинг бях почти първи, щото имаше разни тирове, дето влизат от същата врата. На връщане извозвах колегите.Искам да пробвам при -20 какво ще стане. Не очаквам да е различно.Ми..доволен съм.
                      Само да не ти се желира нафтата - иначе и на -50 ще пали. Аз миналата година бях замръзнал на половина - лявата страна дето е навявало беше обледена 1сант лед - от другата врата влязох, седнах и запалих, беше -12..., но в нафтата имах и антигел добавки...
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар

                      Working...
                      X