Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Студът в Лапландия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Студът в Лапландия

    +10 градуса по Целзий: Жителите на панелни жилища в Хелзинки си пускат парното.Лапландците садят цветя.+5 градуса по Целзий: Лапландците се припичат на слънце.+2 градуса по Целзий: Италианските коли не палят.0 градуса по Целзий: Чистата вода замръзва.-1 градуса по Целзий: Дъхът става видим.Лапландците ядат сладолед и пият студена бира.-4 градуса по Целзий: Котката иска да се мушне с теб под одеялото.-10 градуса по Целзий: Време е да се планува една почивка в Африка.Лапландците отиват да плуват.-12 градуса по Целзий: Твърде студено, за да вали сняг.-15 градуса по Целзий: Американските коли не могат да запалят.-20 градуса по Целзий: Може да си чуеш дъха.-22 градуса по Целзий: Френските коли също вече не палят.-23 градуса по Целзий: Политиците започват да съжаляват бездомниците.-24 градуса по Целзий: И немските коли не могат да запалят.-26 градуса по Целзий: От дъха могат да се нарежат блокчета за строежа на едно иглу.-29 градуса по Целзий: Котката иска да се пъхне в пижамата ти.-30 градуса по Целзий: Нито една истинска кола вече не пали.Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали ладата.-31 градуса по Целзий: Твърде студено за целувки, устните замръзват една за друга.Лапландският отбор по футбол започва тренировки за пролетния сезон.-39 градуса по Целзий: Живакът замръзва. Твърде студено, за да мислиш.Лапландците закопчават най-горното копче на ризата.-40 градуса по Целзий: Колата също иска в леглото.Лапландците си обличат пуловер.-44 градуса по Целзий: Финландският ми колега си мисли евентуално да затвори прозореца на офиса.-50 градуса по Целзий: Моржовете напускат Гренландия.Лапландците затварят прозореца на тоалетната.-70 градуса по Целзий: Белите мечки напускат Северния полюс.Университетът на Рованиеми (Лапландия) организира ски излет.-75 градуса по Целзий: Дядо Коледа напуска Полярния кръг.Лапландците нахлупват шапката над ушите.-120 градуса по Целзий: Алкохолът замръзва.Следствие - лапландецът е много вкиснат.-268 градуса по Целзий: Хелият става течен.-270 градуса по Целзий: Адът замръзва.-273 градуса по Целзий: Абсолютната нула. Брауновото движение на частиците спира.Лапландците си признават, че е малко студено и си поръчват по още една ракия на клечка.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    #2
    супер

    Коментар


      #3
      Много е яко! Браво.
      Виж бейби не сме глупаци,
      ние сме отбор от здравеняци.
      Да бъдеш с нас знам, че го желаеш,
      така че качвай се на дансинга и започвай да играеш!
      http://www.youtube.com/watch?v=UDWnMXzgeZo

      Коментар


        #4
        Това вярно ме развесели
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
        Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

        Коментар


          #5
          Re: Студът в Лапландия

          emzo написа:
          +2 градуса по Целзий: Италианските коли не палят..
          И мене доста ме развесели ! Чудно как никой до сега не е казал нищо за Италианските Коли Yellow_Flash_Colorz_PDT_04
          Мерцедеси Мерцедеси За Метреси И Принцеси..Шевролети Кабриолети Всичките Със Джанти Лети..Фаровете Са Ксенон...Музиката CD-ROM,Телевизор във колата те тава ми е мечтата

          Коментар


            #6
            Re: Студът в Лапландия

            emzo написа:
            +2 градуса по Целзий: Италианските коли не палят.
            По тая точка не съм съгласен, ама никак... моята е с личен рекорд -12 на газ палене и работа

            Коментар


              #7
              То ако става дума това е най-култово:
              -30 градуса по Целзий: Нито една истинска кола вече не пали.Лапландецът ругае звучно, рита гумите и пали ладата.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                Коментар


                  #9
                  Смейте се вие, ама аз тъкмо купих 2л Шуменско и 2 парчета македонска наденица...А навън го маа на парцали! Нека маа... зима е...
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    Хах, голям смях Иначе Бравото на -18 само му показвам ключа и пали на 1/2 оборот....иначе другите може и да са верни ....и да продължа мисълта на Киро...маа сняг, тате маа спържа с лук....вълци вият в полето и се е..-Ма как така Иванчо, не е удобно!-Ми не е удобно г-жо, ’щото лапичките им се пързалят!
                    Ползвайте мигачи!
                    Sometimes I feel like screaming

                    Коментар


                      #11
                      kiro_of_the_day написа:
                      Смейте се вие, ама аз тъкмо купих 2л Шуменско и 2 парчета македонска наденица...А навън го маа на парцали! Нека маа... зима е...
                      А у нас сняг вече няма, а улиците са дори сухи.Иначе това е пускано във форума преди поне 3 години, ако не и повече.И се сетих за един друг виц:Обажда се руснак на своя приятел в Сибир и му казва:-Альо, как е при вас? По телевизията казаха, че при вас е много студено?-Е, чак пък студено...само -20 градуса е.-Как -20 бе, казаха че е -50?-Аааа, навън може и толкова да е!

                      Коментар


                        #12
                        Ама тва за руските коли наистина е вярно. Помня преди години имахме гости. Само аз не бях пил, те откараха до по късно. А и още бях начинаещ шофер та алкохолите бяха забранени защото всяка една възможност за каране беше използвана. Когато и да беше тя. И стана 2 през ноща, няма градски транспорт и аз услужливо си предлагам услогите да ги закарам. Беше -24 градуса. Това на термометъра който беше на балкона. По тв казаха сутринта че на места в София е било -28. Слизам аз долу при пунтото, пробвам да запаля светка таблото едно такова мижаво, заъртам виу цък спира. Пробвам пак виу цък спира. Даже не иска да завърти 2 пъти. Викам нема да стане. Отидох, взех ключовете от жигулата. Напомпах хубаво, виу виу виу виу айдееееееее запали. Верно че после вътре можа да се стопли чак на връщане, понеже те бяха в съседен квартал до нашия ама важното е че запали. Отделно като въртях волана пукаше да се късаше. Снега по улиците така беше замръзнал, че ми отклоняваше посоките. На другия ден, като се "постопли" към обяд и достигна до към -10-тина градуса, слезнах цък и пунтото запали от раз. Просто наистина беше студено. Руските коли, на нормално време не искат да палят да им се невиди, ама на спартански условия немат грешка

                        Коментар


                          #13
                          Действително е култово. Но това с паленето е до голяма степен и въпрос на акумулатор. Бравата на баща ми вчера запали на -6 градуса (по свой термометър) само при показване на ключ. Иначе мига на изгорели подгревни свещи - 1.9 JTD. Мареата ми преди палеше и на -15 градуса съвсем нормално. Пунтото ми навремето отказа да запали на -20 градуса. Смених му акумулатора и веднага запали... За сметка на това пък, гледам сума ти зайчарници из квартала - всякакви националности - как въртят по половин час докато не съборят акумулаторите, но не палят. Явно е и въпрос на масло, компресия и др...
                          She was only a whisky maker but he loved her still.

                          Коментар


                            #14
                            Започнах да се замислям: Защо ли си продадох Самарата? Yellow_Flash_Colorz_PDT_25
                            Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                            Коментар


                              #15
                              Ако е нормална кола всичко зависи от акумулатора.Има ли достатъчен ток на третото въртене си пали и няма проблем.Моя акумулатор е вече стар,но въпроса е да превърти един път и после от инерцията на маховика си пали.После цял ден няма проблем.Зора е сутринта да завърти.
                              FIAT BRAVO 1.6
                              FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
                              LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

                              Коментар

                              Working...
                              X