Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto HGT-тракшън контрол

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto HGT-тракшън контрол

    Поздрави!Напоследък ми се налага да карам жълтурко на сняг и си мислех,че ще се кара по спокойно заради тракшъна,че ще буксува по-малко и т.н.,но в действителност не е така...С включен или изключен тракшън при подаване на газ положението е едно и също-върти гуми на място без да се замисля хич.Помислих си,че ще е заради снега-прекалено хлъзгаво,но ситуацията е същата и на мокър и сух асфалт.Ще помоля колегите които имат тракшън контрол да споделят своите впечатления и дали това е нормално или има някаква неизправност.

    #2
    Върти гуми на място това мисля ,че ти е проблема.В движение ако си отнема само газта е друга бира.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      При пунтото не знам как е но досега всичко където съм карал с такива екстри все си боксуват и т.н. Ако водача е някой пълен некадърник може би тогава могат да имат по голям ефект в някой ситуации, но не очаквай това нещо да прави чудеса и не трябва да разчиташ на него ами на усета.

      Коментар


        #4
        В движение е същата работа.При движение на мокро с 30км/ч на 2-ра при рязко подаване на газ тръгва бързо и към скорост 50км/ч започва да боксува.А на снега с 60км/ч на 4-та и подаване на газ пак боксува като откачена.И това е при включен тракшън.Иначе като стане така жълтата лампичка на таблото(гума изхвърляща камъчета) започва да свети.

        Коментар


          #5
          определено върши работа но не и при много високи обороти .... при плавно подаване на газ реагира много адекватно ... умишлено съм пробвал при зимни условия тръгвания със и без него, има много разлика .... при сух асфалт също се осеща разлика в поведението
          Fiat Punto '01, 1.8 16V HGT Abarth

          Коментар


            #6
            Аз затова с Бравото си тръгвам на 2-ра в сняг. Проблем нямам - нито на равно, нито при "нормален" наклон.
            NOW: ???
            Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
            Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

            Коментар


              #7
              Моята кола зимата не я карам.но на аслфата с включен тракшън тръгва много по добре от колкото без /говоря за над 4000 оборота/а като го изключа неможе да тръгне само боксуваКолега явно проблема е при тебе аз лично немога да ти помогна но има хора във форума които много им чуват главите Поздрави
              Целта е една,скороста е различна - HGT !

              Коментар


                #8
                Колеги все пак това са екстри които не могат да променят законите на физиката, а са само в наша помощ, но всичко има граници.... не може да очакваме от АБС-а при сняг и лед при екстремно спиране спирачния път да е като при сух асфалт и 22 градуса!
                Красота - http://www.youtube.com/watch?v=Fe-w2TdG0Qo

                Коментар


                  #9
                  Моята жълта количка вървеше учудващо добре на сняг...и имаше страхотно поведение при спиране! Направо не можех да повярвам, как се справяше в дебелия и неразчистен сняг в подножието на Витоша. Само едни хубави зимни гуми и трябват на тая количка и е страхотна за Зимата! Пак бих си купила същата
                  Ex'Fiat Uno, Ex'Fiat Bravo GT, Ex'Fiat Punto HGT, Now-Fiat Bravo GT

                  Коментар


                    #10
                    SokOtPraskova написа:
                    Моята жълта количка вървеше учудващо добре на сняг...и имаше страхотно поведение при спиране! Направо не можех да повярвам, как се справяше в дебелия и неразчистен сняг в подножието на Витоша. Само едни хубави зимни гуми и трябват на тая количка и е страхотна за Зимата! Пак бих си купила същата
                    Гуми, гуми и пак гуми!! Тая година съм разменял толкова гуми, че вече написах 2-3 review-та в един сайт! А за колата какво чакаш?
                    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                    Коментар


                      #11
                      ASRa хем помага, хем пречи. Товоа е моето мнение и съм по-склонен да кажа че не е от голяма полза през зимата.При мокъра, но не заледена пътна настилка в завой когато натисна педала до метала с цел да издрапам от завоя като се включи тракшана колата си седи на едно място. А когато го изключа може да пропищят гумите, но иализам от завоя по начина по-който искам.Все пак колегите го казаха гуми гуми гуми.А при лед пробвай да дадеж рязко газ да кажем на 2-ра от 1800 оборота и гледай оборотомера за да видиш как "насича" и в един определен момент към 4500 оборота ще паднеш рязко на 1000 об.

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря на всички,че споделяте опит!Междувременно продължих с експериментите и стигнах до извода,че тракшъна помага при плавно подаване на газ....но като ’смачкам’ газта със сляпа злоба-не върши работа....

                        Коментар


                          #13
                          Определено отново го казвам, че при по евтините автомобили нищо особено не може да очакваш от тези екстри. Онази вечер гледах през прозореца как съседа се опитва да си вкара колата в гаража (мерцедес Ц-класа) и не може защото буксува, лампата на таблото щеше да изгори от светене :D Обаче при един спортен автомобил няма нищо общо.За последно пробвахме един Нисан ГТР и не можеше да видиш да нашари асфалта. Даже се опитвахме на настилка подобна на жълтите павета да го завъртим в кръг и там не подаваше гадината :D Така, че мое лично мнение е, че на евтините автомобили файда никаква, за хора които могат да си контролират автомобила.

                          Коментар

                          Working...
                          X