@zgabrovskiСъжалявам, че ще ти задам въпрос като тотален лаик но...При мен също еърбег-а угасва заедно с лампата на инжектора, но по таблото, там където се намира десния еърбег не си личи да има следи от отваряне ( излючвам този на волана, щото там е ясно).Та това значи ли че са отваряни?
Хайде да спестя писането на zgabrovski, не угасват заедно при теб, проверил съм го това. А и едновременното угасване не е 100% критерий за отваряни торби. Споко, ти гледай да не ти се налага да се отварят!
@zgabrovskiСъжалявам, че ще ти задам въпрос като тотален лаик но...При мен също еърбег-а угасва заедно с лампата на инжектора, но по таблото, там където се намира десния еърбег не си личи да има следи от отваряне ( излючвам този на волана, щото там е ясно).Та това значи ли че са отваряни?
манипулирането на лампата за еърбега, може да се е "наложило" не само след ударако например централата е изгоряла, лампата също светии това за да не притеснява купувача, я свързват или за маслото или за инжекциона
@zgabrovskiСъжалявам, че ще ти задам въпрос като тотален лаик но...При мен също еърбег-а угасва заедно с лампата на инжектора, но по таблото, там където се намира десния еърбег не си личи да има следи от отваряне ( излючвам този на волана, щото там е ясно).Та това значи ли че са отваряни?
манипулирането на лампата за еърбега, може да се е "наложило" не само след ударако например централата е изгоряла, лампата също светии това за да не притеснява купувача, я свързват или за маслото или за инжекциона
@zgabrovskiСъжалявам, че ще ти задам въпрос като тотален лаик но...При мен също еърбег-а угасва заедно с лампата на инжектора, но по таблото, там където се намира десния еърбег не си личи да има следи от отваряне ( излючвам този на волана, щото там е ясно).Та това значи ли че са отваряни?
манипулирането на лампата за еърбега, може да се е "наложило" не само след ударако например централата е изгоряла, лампата също светии това за да не притеснява купувача, я свързват или за маслото или за инжекциона
Така е, но за маслото не става.
можене съм се замислялно съм го чувал като вариант :D
можене съм се замислялно съм го чувал като вариант :D
То може към всяка лампа да се свърже. На мен обаче ми се струва че няма да е рационално да го правят с лампата на маслото, защото като дадеш контакт, ако е свързана към лампата с дюзичката, след проверка тя изгася, съответно ще изгасне и на еърбега. Ако е свързана към тази за налягане на маслото, няма да изгасне, докато не завърти маслената помпа, т.е. докато не се стартира двигателя.
Коментар