snake написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как лъжат автоджамбазите
Collapse
X
-
valataat написа:snake написа:Да, мошеници има много, това е безспорно. Аз тази година ходих в една автокъща да видя току що внесени коли преди да ги "фризират" и "разкрасят". Та наистина нямаше кола, която поне да не беше ударена, а да не говорим какво имаше под капака на повечето: някаква заленилка, все едно от дъното на някоя река са ги извадили Същите тези коли след една процедура 200-300 лв. лъскат и ни радват окото Но все пак за 8 години 120 000 км. ми се струват съвсем нормални, може би аз разсъждавам наивно, кой знаеFIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
За 8 години 120 хил. са среден разход - зависи кой и къде е карал колата. И там има хора, дето ползват колите само до работа и обратно.Аз дето почти всеки ден карам Ямбол-Сливен и обратно и за 17 месеца (1 година и 5 месеца) навъртях на Темпрата 26 хил. километра. Ако продължавам да карам така - за 8 години бих навъртял 146 хил. км...А пък продавачите на старо че лъжат - лъжат , и то яко. може и да влизат коли в добро състояние в БГ, но те са на цени доста над 10.000 лв.Имам познат, който се занимава с внос на коли - от него знам, че там избират възможно най-съсипаните коли, които им излизат по 200-300 евро. Слагат си по 500 евро печалба на кола - стават 800. Като ти лепнат и 800 евро ДДС на нашата митница - стават 1600. Малко транспортни разходи - айде 1800 евро - или 3600 лв - колкото и ти продават съответното возило. А какава ще е тази кола, дето се продава за 300 евро - колкото струват 50 бири ?!?!?Ама тъй ще е...
Коментар
-
Re: Как лъжат автоджамбазите
zgabrovski написа:Днес бях помолен от мои познати да ги консултирам при избора им на автомобил - Фиат Браво. Автомобилът им бе обявен като 97 година с AirBag... Хората бяха харесали колата и направо бяха готови да я купуват.След направения от мен оглед се оказа следната картинка:- Лампата на еърбега загасваше заедно с тая на инжекциона- Предния десен фар беше със счупени "уши" които го държат към купето, както и с голяма дупка отгоре като се мандахерцаше свободно насам натам- Пластмасовата кора , която засмуква въздуха също беше потрошена- Казанчето на охладителната течност беше омазнено от вътре- Салона беше в отвратителен вид, със счупени декоративни решетки на десния въздуховод- На километража пишеше 120000 - очевидно превъртян с поне 150000 назад- Касетофона сменен с тоя който е най старата модификация, и то като го сменял надрал таблото...- Термостата стоеше отворен, радиатора грееше веднага след запалването.И това цялото им бе представено като "Перфектен вид", били сменени ремъците, маслото, абе въобще - дежурни горублянски приказки...Била много добра.... сигурно наистинае била преди годиниЧудя се докога ли ще съществуват тия измислени "търговци" - лъже те нагло в очите спори ти за очевидни неща, накрая запали и изчезна с мръсна газ - да лови следващите наивници...
Коментар
-
Не знам, за лично никога не бих си купил кола от българска автокъща. Като знам какви измамници са и ми става лошо. Пък и баща ми познава повечето хора които ходят по Германия за коли и кат събера още малко кинти ще пратя един образ да ми докара някое Пунто от Германия или сам ще си го докарамИначе в БГ най-добре да купиш от частно лице кола. Първо винаги можеш да му вземеш колата за някой лев по малко, може да е на зор и тогава направо ще ти я подари Освен това повечето не са така изпечени лъжци като тиа от АвтокъщитеИзвод: или от частен продавач или директно от Чужбина, тва еFIAT Uno 45 FIRE
Коментар
-
ivo_red написа:Не знам, за лично никога не бих си купил кола от българска автокъща. Като знам какви измамници са и ми става лошо. Пък и баща ми познава повечето хора които ходят по Германия за коли и кат събера още малко кинти ще пратя един образ да ми докара някое Пунто от Германия или сам ще си го докарамИначе в БГ най-добре да купиш от частно лице кола. Първо винаги можеш да му вземеш колата за някой лев по малко, може да е на зор и тогава направо ще ти я подари Освен това повечето не са така изпечени лъжци като тиа от АвтокъщитеИзвод: или от частен продавач или директно от Чужбина, тва е
Коментар
-
Работя в фирма която се занимава и с внос на коли. Според мен едва ли в германия ще имаш тая вазможност да провериш колата както при нас. Можеш с колата да обиколиш колкото и каквито сервизи си искаш освен нашия в който работя. По твои избор може да си купиш колата напълно обслужена с минимум 3 месеца гаранция и с абсолютно отстранени всички дефекти по купето - нещо което в германия едва ли ще можеш да си го позволиш
Коментар
-
не ме разбирайте погрешно! Не съм на мнение, че в Германия ще ми я подарят колата на мечтите ми.В техните автокъщи също има неземни мошеници- руснаци, шиптъри, грузинци, араби и т.н.Трябва да се внимава много като се купува кола на старо, защото вероятността да се натаковаш сериозно е голяма.А теорията за тва колко по-добре е да си я купя от тук е направо смешна.Първо така или иначе колите идват от Германия. Чудно как ли нашите търговци взимат някоя бракма, докарват я до тук, оправят я и ми я продават по-евтино отколкото са я взели. Някакси не се връзва.Иначе аз ще изчакам 2007ма и ще отида лично с един познат на баща ми, който е вносител на коли на старо и ще си взема или Пунто или някоя японка, щото вече няма да има мита и ще ми е мирна главата и ще си спестя доста кинти и разправии. Мятам я на платформата за да не и издавам вр. регистрация и всичко е наред.Не го приемайте лично. Но по принцип има защо да нямам доверие на автокъщите. Все пак всички минават на влизане в Бг през баща ми и той има мноооооооого добра представа за какво иде реч. Не всички са такива, но повечето.FIAT Uno 45 FIRE
Коментар
-
ivo_red написа:не ме разбирайте погрешно! Не съм на мнение, че в Германия ще ми я подарят колата на мечтите ми.В техните автокъщи също има неземни мошеници- руснаци, шиптъри, грузинци, араби и т.н.Трябва да се внимава много като се купува кола на старо, защото вероятността да се натаковаш сериозно е голяма.А теорията за тва колко по-добре е да си я купя от тук е направо смешна.Първо така или иначе колите идват от Германия. Чудно как ли нашите търговци взимат някоя бракма, докарват я до тук, оправят я и ми я продават по-евтино отколкото са я взели. Някакси не се връзва.Иначе аз ще изчакам 2007ма и ще отида лично с един познат на баща ми, който е вносител на коли на старо и ще си взема или Пунто или някоя японка, щото вече няма да има мита и ще ми е мирна главата и ще си спестя доста кинти и разправии. Мятам я на платформата за да не и издавам вр. регистрация и всичко е наред.Не го приемайте лично. Но по принцип има защо да нямам доверие на автокъщите. Все пак всички минават на влизане в Бг през баща ми и той има мноооооооого добра представа за какво иде реч. Не всички са такива, но повечето.
Коментар
-
The Secret Lover написа:ivo_red написа:не ме разбирайте погрешно! Не съм на мнение, че в Германия ще ми я подарят колата на мечтите ми.В техните автокъщи също има неземни мошеници- руснаци, шиптъри, грузинци, араби и т.н.Трябва да се внимава много като се купува кола на старо, защото вероятността да се натаковаш сериозно е голяма.А теорията за тва колко по-добре е да си я купя от тук е направо смешна.Първо така или иначе колите идват от Германия. Чудно как ли нашите търговци взимат някоя бракма, докарват я до тук, оправят я и ми я продават по-евтино отколкото са я взели. Някакси не се връзва.Иначе аз ще изчакам 2007ма и ще отида лично с един познат на баща ми, който е вносител на коли на старо и ще си взема или Пунто или някоя японка, щото вече няма да има мита и ще ми е мирна главата и ще си спестя доста кинти и разправии. Мятам я на платформата за да не и издавам вр. регистрация и всичко е наред.Не го приемайте лично. Но по принцип има защо да нямам доверие на автокъщите. Все пак всички минават на влизане в Бг през баща ми и той има мноооооооого добра представа за какво иде реч. Не всички са такива, но повечето.FIAT Uno 45 FIRE
Коментар
-
Ами всичко е късмет...щото може тоя дето ти продава колата да си мисли че те мами а да ти даде нещо добро.На гаджето пунтото го взехме от горубляне. Обаче се спазарихме добре за цената - падна с 300лв. После се окаа че човека вкарва каравани и камиони и натоварил и едно пунто ( сигурно му е бонус ). Колата е перфектна - накарах ги в сервиз да отидем - ония казаха - не гледай а ми я взимай! И до сега с нея - дребни проблеми, нищо сериозно ( да чукнем на дърво ). В крайна сметка, ако успееш да си вземеш гледана кола на 10 години, и да няма проблеми с нея - евала!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
@zgabrovskiСъжалявам, че ще ти задам въпрос като тотален лаик но...При мен също еърбег-а угасва заедно с лампата на инжектора, но по таблото, там където се намира десния еърбег не си личи да има следи от отваряне ( излючвам този на волана, щото там е ясно).Та това значи ли че са отваряни?Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар