Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как лъжат автоджамбазите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    snake написа:
    Да, мошеници има много, това е безспорно. Аз тази година ходих в една автокъща да видя току що внесени коли преди да ги "фризират" и "разкрасят". Та наистина нямаше кола, която поне да не беше ударена, а да не говорим какво имаше под капака на повечето: някаква заленилка, все едно от дъното на някоя река са ги извадили Същите тези коли след една процедура 200-300 лв. лъскат и ни радват окото Но все пак за 8 години 120 000 км. ми се струват съвсем нормални, може би аз разсъждавам наивно, кой знае
    реално е кола на 8 години да е на 120 000 обаче в БГ веднага ще и бъде превъртян километража и ще стане почти чисто нова, да речем на 40 000
    Fiat Marea Weekend 1.6 16v SX '98г.
    Lancia Dedra 1.6 91г.

    Коментар


      #17
      valataat написа:
      snake написа:
      Да, мошеници има много, това е безспорно. Аз тази година ходих в една автокъща да видя току що внесени коли преди да ги "фризират" и "разкрасят". Та наистина нямаше кола, която поне да не беше ударена, а да не говорим какво имаше под капака на повечето: някаква заленилка, все едно от дъното на някоя река са ги извадили Същите тези коли след една процедура 200-300 лв. лъскат и ни радват окото Но все пак за 8 години 120 000 км. ми се струват съвсем нормални, може би аз разсъждавам наивно, кой знае
      реално е кола на 8 години да е на 120 000 обаче в БГ веднага ще и бъде превъртян километража и ще стане почти чисто нова, да речем на 40 000
      то може и на още по-малко да е... въпроса е да ги правят по добре тези километражи а не всеки прост мияч на коли да може да ги превърта...иначе има и много невероятни случаи... ето аз имам опит отблизо с една Лада 1500с която е на 21 години и е на 90 000км... тя просто не е карана... и наистина е на толкова... казах - имам опит отблизо!
      FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]

      Коментар


        #18
        Да,но това е в България,където поради финансови причини не се кара толкова много,както в "белите" страни,там хората просто не слизат от колите си и на ден навъртат по едно 200 км само за да отидат до работа.Така че... сметката е лесна.

        Коментар


          #19
          За 8 години 120 хил. са среден разход - зависи кой и къде е карал колата. И там има хора, дето ползват колите само до работа и обратно.Аз дето почти всеки ден карам Ямбол-Сливен и обратно и за 17 месеца (1 година и 5 месеца) навъртях на Темпрата 26 хил. километра. Ако продължавам да карам така - за 8 години бих навъртял 146 хил. км...А пък продавачите на старо че лъжат - лъжат , и то яко. може и да влизат коли в добро състояние в БГ, но те са на цени доста над 10.000 лв.Имам познат, който се занимава с внос на коли - от него знам, че там избират възможно най-съсипаните коли, които им излизат по 200-300 евро. Слагат си по 500 евро печалба на кола - стават 800. Като ти лепнат и 800 евро ДДС на нашата митница - стават 1600. Малко транспортни разходи - айде 1800 евро - или 3600 лв - колкото и ти продават съответното возило. А какава ще е тази кола, дето се продава за 300 евро - колкото струват 50 бири ?!?!?Ама тъй ще е...

          Коментар


            #20
            Re: Как лъжат автоджамбазите

            zgabrovski написа:
            Днес бях помолен от мои познати да ги консултирам при избора им на автомобил - Фиат Браво. Автомобилът им бе обявен като 97 година с AirBag... Хората бяха харесали колата и направо бяха готови да я купуват.След направения от мен оглед се оказа следната картинка:- Лампата на еърбега загасваше заедно с тая на инжекциона- Предния десен фар беше със счупени "уши" които го държат към купето, както и с голяма дупка отгоре като се мандахерцаше свободно насам натам- Пластмасовата кора , която засмуква въздуха също беше потрошена- Казанчето на охладителната течност беше омазнено от вътре- Салона беше в отвратителен вид, със счупени декоративни решетки на десния въздуховод- На километража пишеше 120000 - очевидно превъртян с поне 150000 назад- Касетофона сменен с тоя който е най старата модификация, и то като го сменял надрал таблото...- Термостата стоеше отворен, радиатора грееше веднага след запалването.И това цялото им бе представено като "Перфектен вид", били сменени ремъците, маслото, абе въобще - дежурни горублянски приказки...Била много добра.... сигурно наистинае била преди годиниЧудя се докога ли ще съществуват тия измислени "търговци" - лъже те нагло в очите спори ти за очевидни неща, накрая запали и изчезна с мръсна газ - да лови следващите наивници...
            мойто браво и 98-ма. купих го на 119000 км реални от автокъща МАК! термостата беше за смяна както и ремъците + всички ролки, масла, филтри и накладки. цената падна от 6600 на 6000.както се казва... за толкова пари, такова получаваш. ако искаш кола без никакъв проблем - нова в магазина.

            Коментар


              #21
              Re: Как лъжат автоджамбазите

              ...

              Коментар


                #22
                Не знам, за лично никога не бих си купил кола от българска автокъща. Като знам какви измамници са и ми става лошо. Пък и баща ми познава повечето хора които ходят по Германия за коли и кат събера още малко кинти ще пратя един образ да ми докара някое Пунто от Германия или сам ще си го докарамИначе в БГ най-добре да купиш от частно лице кола. Първо винаги можеш да му вземеш колата за някой лев по малко, може да е на зор и тогава направо ще ти я подари Освен това повечето не са така изпечени лъжци като тиа от АвтокъщитеИзвод: или от частен продавач или директно от Чужбина, тва е
                FIAT Uno 45 FIRE

                Коментар


                  #23
                  ivo_red написа:
                  Не знам, за лично никога не бих си купил кола от българска автокъща. Като знам какви измамници са и ми става лошо. Пък и баща ми познава повечето хора които ходят по Германия за коли и кат събера още малко кинти ще пратя един образ да ми докара някое Пунто от Германия или сам ще си го докарамИначе в БГ най-добре да купиш от частно лице кола. Първо винаги можеш да му вземеш колата за някой лев по малко, може да е на зор и тогава направо ще ти я подари Освен това повечето не са така изпечени лъжци като тиа от АвтокъщитеИзвод: или от частен продавач или директно от Чужбина, тва е
                  Колега в нашите автокъщи има толкова готини и евтини коли че не си струва да биеш пътя, нервите и обикалянето до Германия за 1 кола. Като пратиш твоя образ до Германия му прати и поне 500 евро за път, глоби, такси и т.н. Там да не мислиш че ще си намириш колата на живота си? Не! Трябва мноооого обикаляне е пак няма гаранция, че ще намериш това което търсиш. Още повече, че няма ти сам да си избираш колата а образа който ще пратиш. Ами ако ти докара някой кошник и те не го харесаш?В нашите къщи има много коли, след пъзърлък цената обикновенно пада поне с 10%.Частния продавач в БГ е най-големия мошенник. Ще ти каже, че е сменил една камара неща по колата а колко е верно това е друг въпрос. Докато в автокъщата си знаеш, че е закон да си смениш ремъците, ролките, маслата и наклдките. Не се знае и частното лице как е карало колата из нашите пътища. Много е вероятно да вземеш някоя разхлопана гробница. И забрави да ти подари кола частника колкото и да е на зор.Но ти си знаеш... виждам че си в час с пазара на коли у нас и в Германия :D

                  Коментар


                    #24
                    Работя в фирма която се занимава и с внос на коли. Според мен едва ли в германия ще имаш тая вазможност да провериш колата както при нас. Можеш с колата да обиколиш колкото и каквито сервизи си искаш освен нашия в който работя. По твои избор може да си купиш колата напълно обслужена с минимум 3 месеца гаранция и с абсолютно отстранени всички дефекти по купето - нещо което в германия едва ли ще можеш да си го позволиш

                    Коментар


                      #25
                      не ме разбирайте погрешно! Не съм на мнение, че в Германия ще ми я подарят колата на мечтите ми.В техните автокъщи също има неземни мошеници- руснаци, шиптъри, грузинци, араби и т.н.Трябва да се внимава много като се купува кола на старо, защото вероятността да се натаковаш сериозно е голяма.А теорията за тва колко по-добре е да си я купя от тук е направо смешна.Първо така или иначе колите идват от Германия. Чудно как ли нашите търговци взимат някоя бракма, докарват я до тук, оправят я и ми я продават по-евтино отколкото са я взели. Някакси не се връзва.Иначе аз ще изчакам 2007ма и ще отида лично с един познат на баща ми, който е вносител на коли на старо и ще си взема или Пунто или някоя японка, щото вече няма да има мита и ще ми е мирна главата и ще си спестя доста кинти и разправии. Мятам я на платформата за да не и издавам вр. регистрация и всичко е наред.Не го приемайте лично. Но по принцип има защо да нямам доверие на автокъщите. Все пак всички минават на влизане в Бг през баща ми и той има мноооооооого добра представа за какво иде реч. Не всички са такива, но повечето.
                      FIAT Uno 45 FIRE

                      Коментар


                        #26
                        ivo_red написа:
                        не ме разбирайте погрешно! Не съм на мнение, че в Германия ще ми я подарят колата на мечтите ми.В техните автокъщи също има неземни мошеници- руснаци, шиптъри, грузинци, араби и т.н.Трябва да се внимава много като се купува кола на старо, защото вероятността да се натаковаш сериозно е голяма.А теорията за тва колко по-добре е да си я купя от тук е направо смешна.Първо така или иначе колите идват от Германия. Чудно как ли нашите търговци взимат някоя бракма, докарват я до тук, оправят я и ми я продават по-евтино отколкото са я взели. Някакси не се връзва.Иначе аз ще изчакам 2007ма и ще отида лично с един познат на баща ми, който е вносител на коли на старо и ще си взема или Пунто или някоя японка, щото вече няма да има мита и ще ми е мирна главата и ще си спестя доста кинти и разправии. Мятам я на платформата за да не и издавам вр. регистрация и всичко е наред.Не го приемайте лично. Но по принцип има защо да нямам доверие на автокъщите. Все пак всички минават на влизане в Бг през баща ми и той има мноооооооого добра представа за какво иде реч. Не всички са такива, но повечето.
                        бате ти си лут фен :D евалата ти прая :D фсички къщи минават през баща ти :D с платформата по евтино ли ще излезе докарването на пунтото? или ти да е го амортизирваш затова ще го возиш.кекеке

                        Коментар


                          #27
                          The Secret Lover написа:
                          ivo_red написа:
                          не ме разбирайте погрешно! Не съм на мнение, че в Германия ще ми я подарят колата на мечтите ми.В техните автокъщи също има неземни мошеници- руснаци, шиптъри, грузинци, араби и т.н.Трябва да се внимава много като се купува кола на старо, защото вероятността да се натаковаш сериозно е голяма.А теорията за тва колко по-добре е да си я купя от тук е направо смешна.Първо така или иначе колите идват от Германия. Чудно как ли нашите търговци взимат някоя бракма, докарват я до тук, оправят я и ми я продават по-евтино отколкото са я взели. Някакси не се връзва.Иначе аз ще изчакам 2007ма и ще отида лично с един познат на баща ми, който е вносител на коли на старо и ще си взема или Пунто или някоя японка, щото вече няма да има мита и ще ми е мирна главата и ще си спестя доста кинти и разправии. Мятам я на платформата за да не и издавам вр. регистрация и всичко е наред.Не го приемайте лично. Но по принцип има защо да нямам доверие на автокъщите. Все пак всички минават на влизане в Бг през баща ми и той има мноооооооого добра представа за какво иде реч. Не всички са такива, но повечето.
                          бате ти си лут фен :D евалата ти прая :D фсички къщи минават през баща ти :D с платформата по евтино ли ще излезе докарването на пунтото? или ти да е го амортизирваш затова ще го возиш.кекеке
                          Виж са не го взимай навътре! Тва, че "фсички къщи минават през баща ти " беше образно казано и ти мноо добре знаеш за какво става въпрос. Аз нямам някви претенции да съм всезнаещ и всеможещ, просто споделям мнението си!Никой не те кара да го споделяш А за платформата не бери грижа, ако искам и на ръце ще си го донеса, а тва че не ми отговори на тва което питах, как точно ми е по-евтино да си взема от тук кола дето е карана от Германия ме кара да си мисля че съм прав, но нямам намерение да се заяждам или нещо таковатака че...
                          FIAT Uno 45 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            wvin.alfaromeo-bg.comбраво на колегите - найстина похвалнопреди малко се проверих - всичко съвпада
                            Stilo 1.8 16V

                            Коментар


                              #29
                              Ами всичко е късмет...щото може тоя дето ти продава колата да си мисли че те мами а да ти даде нещо добро.На гаджето пунтото го взехме от горубляне. Обаче се спазарихме добре за цената - падна с 300лв. После се окаа че човека вкарва каравани и камиони и натоварил и едно пунто ( сигурно му е бонус ). Колата е перфектна - накарах ги в сервиз да отидем - ония казаха - не гледай а ми я взимай! И до сега с нея - дребни проблеми, нищо сериозно ( да чукнем на дърво ). В крайна сметка, ако успееш да си вземеш гледана кола на 10 години, и да няма проблеми с нея - евала!
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар


                                #30
                                @zgabrovskiСъжалявам, че ще ти задам въпрос като тотален лаик но...При мен също еърбег-а угасва заедно с лампата на инжектора, но по таблото, там където се намира десния еърбег не си личи да има следи от отваряне ( излючвам този на волана, щото там е ясно).Та това значи ли че са отваряни?
                                Настоящата - Ford Focus ST
                                Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                                Франкенщайн - R.I.P.
                                Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                                Коментар

                                Working...
                                X