Прати ни поне линка (или ако е фаил - него). А пък тези които разбираме от английски ще направим сами преводите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto HGT - голяма радост
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колега браво и мерси за полезната иформация!!! Чакам с интерес продължението.Fiat Punto HGT 1.8
Fiat Bravo TDI
Fiat Marea TDI (gray)
Fiat Marea TDI (blue)
http://vbox7.com/play:0f6c07da&al=1&vid=1976145 http://www.youtube.com/watch?v=ymiF-...eature=related Шофирай безопасно !
Коментар
-
ето я и останалата част "...След новата ауспухова система и увеличения поток на студения въздух следващи са буталата и мотовилките. И да получите това, което виждате. Решението тук ще се основава на макс. обороти (и бутални ускорения ).... товаа е въпрос на намаляне теглото на старите или намиране на нови по-леки бутала. Всичко по първия двигател вървеше добре без да има изненади.Най голямо главоболие дойде от коляновия вал. Той стандартно е направен лек (олекотен) но това е проблем тъй като в този си вид издържа точно на максималните обороти на стандартния двигател. И за мен това беше като шок. Фиат са балансирали коляновия вал за сравнително по-ниски обороти и държат на дизайна. Проблемът идва когато се опитате да намалите теглото на коляновия вал и с това да овеличите оборотите. С намаляване на теглото коляновия вал става гъвкав при високи скорости и може нищо да не стане. Затова можем просто да го закоравим повърхностно (с нитрид) за да даде пове4е устойчивост.Но чухме и мнения от специалисти, че е много необичано Фиат да има слаб колянов вал. И че Twink и Sohc "128 колянови валове са много силни - използвани в 1600куб. см. Рали версия. С такъв вал колеги са изнесли 216hp от фиата (HGT) Със съчетаването на всмукателната и изпускателна система, за да отговарят на високата компресия. следва да генерира около 180к.с.. С Throttle органите много повече. (Тва ,,ThrottleМоторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Коментар
-
о да, и на мен ще ми е интересно...п.с. оле ако знаеш колко си играх със стикера на предния джам. изрязвах проби от вестник... и лепих с тиксо за да мога да го локализирам на точното място... и като луд се въртя в кръг из колата да видя съвпадат ли всички ъгли трябва да е естетически издържано все пак п.п.с. cerwin, колега ще споделиш ли все пак с какво си се заелМоторист "пее" - балкана плаче. Един вози 100 тормози.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар